sanat

 
 
بهترين روش سمپاشي سوسك ريز كابينتي چيست؟
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

معمولاً به عنوان سوسك كمد كوچك يا سوسك آلماني يا سوسك آشپزخانه شناخته مي شود. سوسك آلماني توزيع جهاني دارد. اين سوسك كوچك به طول 12-16 ميلي متر و به رنگ قهوه اي روشن است. در اين گونه، بال ها كامل هستند، اما دو نوار تيره موازي در سمت پشتي قدامي قابل مشاهده است. شكم در مردان باريك تر و مجهز به چهار زائده انتهايي است، اما در زنان شكم پهن تر است و فقط يك جفت سه سر دارد. اين گونه تحرك بالايي دارد و عمدتاً در قسمت هاي گرم و تاريك ساختمان ها پنهان مي شود و برخلاف گونه هاي قبلي به ندرت وارد فاضلاب و چاه مي شود. دوره منفي كوتاهتر است و از 2 تا 4 ماه طول مي كشد.

شركت خدماتي ماداكتو با داشتن كارشناسان خبره و مجرب در زمينه سمپاشي منزل تهران و پيشرفته ترين ابزار و تجهيزات سمپاشي آماده ارائه خدمات سمپاشي خانگي در تهران مي باشد. سمپاشي منازل يكي از مهم ترين مواردي است كه بايد به آن توجه شود و شركت سمپاشي سوسك تهران  نيز با وجود سوسك ها يا آفات اين چنيني بسيار مورد نياز است.  بستگي به منطقه دارد. محدوده قيمت سمپاشي منزل در شمال تهران مي باشد

براي سمپاشي منزل در تهران  روي لينك كليك كنيد

https://madaktoservice.com/spraying-west-of-tehran/

 

سوسك هاي ماده كپسول تخم خود را براي مدت طولاني در پشت بدن خود نگه مي دارند و كمي قبل از باز كردن آن را در محل مناسبي قرار مي دهند. اما انواع ديگر سوسك ها معمولاً پس از تشكيل تخم آن را در جاي مناسب مي چسبانند و براي مدت كوتاهي حمل مي كنند. سوسك هاي آلماني بيشتر در مراكز تهيه غذا مانند آشپزخانه ها ديده مي شوند، اما سوسك هاي آمريكايي بيشتر در فاضلاب ها و مكان هاي تاريك و مرطوب ديده مي شوند.

اسپري سوسك آلماني:
سوسك هاي آلماني در برابر همه سموم مقاوم هستند و براي از بين بردن سوسك هاي كوچك بايد در فواصل زماني مناسب از تركيب سموم پيرتروئيد و فسفر با توجه به نظر متخصص استفاده كرد و تركيب مورد نظر را به هر اسپري تغيير داد.
طبق تحقيقات، سوسك هاي آلماني در برابر سموم كلر مقاوم هستند. و نمي توان از اين سموم براي سمپاشي سوسك ها استفاده كرد. براي سمپاشي سوسك ها مي توان از سموم فسفر، كاربامات و پيرتروئيد استفاده كرد.

بهترين سم سوسك
بهترين سم سوسك، پودر يا محلول يا پودرهاي سوسپانسيون سمومي مانند سايپرمترين، مالاتيون، ديازينون، دورسابان، DDVP، بايگون، سوين و پرمترين، دلتامرين است كه بايد به صورت اسپري دائمي نگهداري شود و در مكان هايي قرار گيرد. گردش و استراحت سوسك ها مانند ترك در ديوارها، گرم كردن خانه ها، پشت كمدها و يخچال ها و ساير وسايل آشپزخانه را اسپري كنيد.
در مكان هاي غير قابل دسترس براي سمپاشي، مي توان از آئروسل ها استفاده كرد. همچنين تهيه و مصرف طعمه هاي سمي با فسفر 1 درصد و سموم كاربامات با گليسرول مفيد است.

معايب استفاده از اسپري باقيمانده:
براي سمپاشي سوسك هاي كوچك به روش قديمي، بايد تمام كمدهاي آشپزخانه را خالي كرده و به مدت 12-24 ساعت از خانه خارج شويد و پس از ورود، تمام ظروف و وسايل استفاده شده را بشوييد. سموم فسفري نيز خاصيت دود كنندگي دارند و باقيمانده سموم در جاهاي ديگر مانند ديوار، مبل و تلويزيون باقي مي ماند و قابل شستشو نيست و خطرات ديگري را به دنبال دارد.

بهترين راه براي از بين بردن سوسك ها استفاده از طعمه سوسك با طعمه جديد سوسك است كه بسيار كم خطر و خوراكي است و در سال هاي اخير اختراع شده است بنابراين سوسك ها هنوز فرصت مقاومت در برابر آنها را پيدا نكرده اند. .
به ويژه، حتي در صورت آلودگي شديد، پس از يك جلسه طعمه گذاري، ريشه كن كردن قطعي سوسك صورت مي گيرد.
به طور كلي طعمه ها حاوي مواد غذايي جذب كننده حشرات و مقدار بسيار كمي سم هستند و خطر بسيار كمتري نسبت به سمپاشي نگهدارنده دارند و نتيجه بسيار مطلوب تري نسبت به سمپاشي دارند.

روش هاي بهداشتي و بهبود مبارزه با سوسك ها:
اين شامل اقداماتي است كه از ورود سوسك ها به خانه ها و مكان ها جلوگيري مي كند و همچنين محيط را براي زندگي آنها نامناسب مي كند.
نكته مهم اين است كه بدانيد سوسك ها براي زنده ماندن به آب، غذا و سرپناه نياز دارند و با حذف اين عوامل مي توانيد از شر سوسك ها خلاص شويد.

كاهش منابع غذايي: شامل جمع آوري و دفع صحيح زباله - استفاده از سطل زباله مناسب با درب - نگهداري ضايعات مواد غذايي در يخچال - تميز كردن سكوها و قفسه هاي آشپزخانه - تميز كردن كف آشپزخانه - تميز كردن چربي باقي مانده روي سطوح - به طور مرتب ظروف غذا را بشوييد

منابع آب را حذف كنيد: خروجي هاي فاضلاب مانند كف آشپزخانه، ماشين ظرفشويي و توالت را با درب و توري ريز مجهز كنيد - از توري ريز در دريچه توالت روي پشت بام استفاده كنيد - دو طرف لوله فاضلاب را پشت ماشين لباسشويي وصل كنيد - تعمير كنيد. ابينت هاي چكه دار

برداشتن پناهگاه: درزها، شكاف ها و سوراخ هاي ساختمان را مسدود كنيد - از كمدها و قفسه ها براي تسهيل تميز كردن زير آن استفاده كنيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۳ تير ۱۴۰۲
زمان : ۰۲:۳۸:۱۶
چرا بايد سمپاشي كنيم؟
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

 به طور كلي، آفت كش يك عامل شيميايي يا بيولوژيكي (مانند ويروس، باكتري يا قارچ) است كه براي كشتن يا مهار آفات طراحي شده است. اصطلاح آفت كش ها شامل تمام موارد زير مي شود: علف كش ها، حشره كش ها (كه ممكن است شامل تنظيم كننده هاي رشد حشرات، موريانه ها و غيره باشند)، باكتري كش ها، جونده كش ها، ضد ميكروبي ها، لاروكش ها (براي كشتن لارو) و قارچ كش ها. رايج ترين علف كش ها هستند كه حدود 80 درصد از كل مصرف آفت كش ها را تشكيل مي دهند.

شركت خدماتي ماداكتو با داشتن كارشناسان خبره و مجرب در زمينه سمپاشي منزل شمال تهران و پيشرفته ترين ابزار و تجهيزات سمپاشي آماده ارائه خدمات سمپاشي خانگي در شمال تهران مي باشد. سمپاشي منازل يكي از مهم ترين مواردي است كه بايد به آن توجه شود و شركت سمپاشي ساختمان تهران  نيز با وجود سوسك ها يا آفات اين چنيني بسيار مورد نياز است. قيمت سمپاشي منازل در شمال تهران  بستگي به منطقه دارد. محدوده قيمت سمپاشي منزل در شمال تهران مي باشد

از 180000 تومان شروع مي شود تا 600000 تومان

بيشتر آفت‌كش‌ها به عنوان محصولات محافظت از گياه (كه محصولات بهداشتي گياهي نيز ناميده مي‌شوند) در نظر گرفته مي‌شوند كه به طور كلي از گياهان در برابر علف‌هاي هرز، قارچ‌ها يا حشرات محافظت مي‌كنند. در خانه ها و محيط هاي شهري، آفات جوندگان، پرندگان، حشرات و ساير موجودات هستند كه زيستگاه مشتركي با انسان دارند و در نتيجه از اموال تغذيه مي كنند و آنها را از بين مي برند. اين آفات با محروميت، دفع، حذف فيزيكي يا مواد شيميايي كنترل مي شوند.

از سوي ديگر مي توان از روش هاي مختلف كنترل بيولوژيكي از جمله برنامه هاي استريليزاسيون استفاده كرد. بنابراين، سمپاشي يك عمل مهم بهداشت عمومي است. آفت كش ها در مواردي مانند حفاظت از گياهان و محصولات در برابر تخريب بيولوژيكي، مصارف آماتور در سرگرمي ها، باغباني، مراقبت از حيوانات خانگي، مصارف خانگي و غيره استفاده مي شوند. آفت كش ها از سال 1960 به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته اند و خواص و خواص شيميايي آنها به خوبي شناخته شده است.

اولين مواد شيميايي مورد استفاده به عنوان آفت كش منشأ طبيعي داشتند، به عنوان مثال عصاره هاي گياهي مانند پيرتروم يا مشتقات معدني مانند تركيبات آرسنيك و مس. سپس مواد شيميايي براي اولين بار به عنوان سم براي كشتن حشرات ساخته شد. پس از آن، سموم ديگري عمدتاً عليه پشه ناقل مالاريا ايجاد شد. از سال 1946 در كشاورزي براي حمايت از پنبه، ميوه هاي برگريز، غلات و سيب زميني استفاده شده است. و موفقيت آن در حفاظت از محصولات كشاورزي به انقلاب سبز كمك كرد و عصر آفت كش هاي شيميايي را آغاز كرد.

با اين حال، از آغاز دهه 1960، ظهور تكنيك هاي جديد تجزيه و تحليل شيميايي، تجمع بيولوژيكي در محيط و نقش آن در برهم زدن تعادل طبيعي حشرات، پرندگان و ماهي ها در محيط را برجسته كرد. در كشاورزي، آفات با استفاده از روش هاي شيميايي و بيولوژيكي در معرض خطر هستند. شخم و كشت خاك قبل از كاشت بار آفت را كاهش مي دهد و يك روند مدرن براي محدود كردن استفاده از سموم تا حد امكان وجود دارد.

 
سمپاشي به منظور كنترل گونه هاي ناخواسته حيات در حال ورود به بازار است. براي اين منظور، آنها لزوما با درجات مختلف سميت مشخص مي شوند. با اين حال، در اينجا برخي از ديگر مزاياي اصلي آن وجود دارد.
 
كنترل آفات و ناقلين بيماري هاي گياهي.
كنترل ناقلين و آفات بيماري انسان/دام.
ارگانيسم هايي كه با ساير فعاليت ها و ساختارهاي انساني تداخل دارند.
 
علاوه بر اين مزايا، آفت كش ها داراي معايبي مانند سميت بالقوه براي انسان و ساير گونه ها هستند. يك بررسي سيستماتيك در سال 2007 نشان داد كه "بيشتر مطالعات ارتباط بين قرار گرفتن در معرض سموم ارگانوفسفره و تغييرات عصبي رفتاري را نشان مي دهد. همچنين شواهد محدودي از ساير اثرات منفي قرار گرفتن در معرض سمي، از جمله مشكلات عصبي، نقايص مادرزادي و مرگ جنين وجود دارد. يك بررسي اپيدميولوژيك در سال 2014 نشان داد كه ارتباط بين اوتيسم و قرار گرفتن در معرض برخي آفت كش ها وجود دارد، اما اشاره كرد كه شواهد موجود براي نتيجه گيري يك رابطه علي كافي نيست.
 
شواهد نشان مي دهد كه 99 درصد مرگ و مير ناشي از آفت كش ها در كشورهاي در حال توسعه رخ مي دهد كه در هنگام سمپاشي اقدامات احتياطي لازم را انجام نمي دهند. بنابراين انجام اين كار توسط متخصص اسپري ضروري است. شركت سمپاشي شمال شهر با كادري متخصص بهترين نتايج سمپاشي را تضمين مي كند.


:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۰ تير ۱۴۰۲
زمان : ۰۶:۳۱:۱۵
بهترين وكيل ملكي
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

بهترين وكيل ملكي در تهران كه تخصص بالايي در دعاوي ملكي دارد و دانش و تخصص خاصي در زمينه حقوق ملكي دارد بايد با دقت انتخاب شود.
طبق آمار بيش از نيمي از پرونده هاي قضايي مربوط به دعاوي ملكي و اختلافات مربوط به آن است.

موضوع اصلي اين است كه چگونه بهترين وكيل ملكي در تهران را انتخاب كنيم و در انتخاب وكيل ملكي چه فاكتورهايي را بايد در نظر بگيريم؟
با توجه به اينكه پرونده هاي دعاوي ملكي هر روز در حال افزايش است و نتيجه آن موارد بيشتر مي شود.
اين مشكل نياز به تخصص زياد و پيچيدگي دعاوي مالكيت را افزايش داده است.

وكيل تهديد در تهران روي لينك كليك كنيد

https://moeidlawgroup.com/article-detail/61/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D9%82%D8%B5%D8%A7%D8%B5-%D9%82%D8%A7%D8%AA%D9%84


تجربه نشان مي دهد كه حضور وكيل با تخصص و دانش بالا مي تواند رسيدگي به پرونده را تسهيل كند.
بحث تخصص بسيار مهم است و انتخاب بهترين وكيل ملكي در تهران نياز به دقت بالايي دارد.
تخصص اين امكان را به شما مي دهد تا با نگاهي دقيق تر و دقيق تر به مشكلات راه حل هاي جهاني و مناسب پيدا كنيد و براي حل مشكلات به روش منطقي تري عمل كنيد.

اين تخصص در رشته حقوق بسيار مهم است.
اكنون كه با گسترش و پيچيدگي شعب مختلف حقوقي مواجه هستيم، وكيل ملكي مي تواند در چنين مواقعي بسيار مفيد باشد.
بهترين وكيل ملكي در تهران ادعايي است كه بايد به آن دقت شود به خصوص كه امروزه موضوع تخصص بسيار مهم است.
از سوي ديگر امروزه به راحتي نمي توان اعتماد مردم را در اين گونه امور جلب كرد و چنين ادعايي بايد مستند به آمار و ارقام باشد چرا كه در بازار داغ حقوق، ادعاي كارشناسي صرفاً با اعلاميه قابل طرح نيست. و ادعاها چنين چيزي مستلزم جلب اعتماد مردم از طريق ارائه مستندات دقيق است.

وكيل دعاوي املاك و مستغلات
دعاوي ملكي به دعاوي حقوقي و اختلافاتي اطلاق مي شود كه از برخورد افراد با اموال غير منقول ناشي مي شود.
اموال غيرمنقول اموال و دارايي هايي است كه قابل جابه جايي نيست و جابجايي آن مستلزم خسارت و اتلاف مال است.
كليه دعاوي ملكي و زميني در تمامي حوزه هاي حقوقي را مي توان زيرمجموعه اي از اختلافات ملكي دانست.
لازم به ذكر است كه تمامي اين اختلافات در حوزه تخصصي وكيل ملكي تعريف شده است.

قوانين دعاوي مدني از ديدگاه يك وكيل مدني
قوانين دعاوي ملكي شامل قوانين و مقرراتي است كه مي تواند به اختلافات حقوقي ناشي از دعاوي ملكي پايان دهد و در حل و فصل آنها مؤثر باشد. طيف وسيعي از متون قانوني و مصوبات كشور در شكل گيري قوانين دعاوي مدني نقش داشته است. از جمله مهمترين اين قوانين مي توان به موارد زير اشاره كرد:
حق مدني
قانون آيين دادرسي مدني
قانون مجازات اسلامي
قانون روابط موجر و مستاجر
قانون حفاظت از زمين هاي كشاورزي و باغ ها

حقوق مالكيت آپارتمان
علاوه بر اين قوانين، برخي از قواعد كلي و كلي بر دعاوي ملكي حاكم است.
به عنوان مثال، تمام دعاوي مربوط به اموال بايد در جايي كه ملك واقع شده است، ثبت شود
دادگاه محل وقوع ملك مرجع قضايي صالح براي تعقيب شناخته مي شود.
همچنين در صورت طرح دعواي حقوقي عليه شخص معين، دادگاه صالح دادگاه محل اقامت خوانده است.

ادعاهايي كه نياز به سند دارند
يكي از فرآيندهاي مهم و در عين حال پيچيده مربوط به حوزه املاك مي باشد كه بايد توسط وكيل ملكي برنامه ريزي و نظارت دقيقي صورت گيرد تا خريدار به نتيجه مطلوب برسد.
نداشتن پايان كار و صورتجلسه تفكيك يا مالكيت مال يا انتقال مال به ديگري يا اختلاف مالكيت يا درخواست ابطال مبايعه نامه و غيره از جمله مشكلاتي است كه در اين نوع دعوي با آن مواجه است. دفاع در اين زمينه بستگي به تجربه و تخصص وكيل دارد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۱۱ تير ۱۴۰۲
زمان : ۰۱:۲۶:۴۰
بهترين وكيل ثبت شركت
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

شركت با مسئوليت محدود شركتي است كه بين دو يا چند نفر براي امور تجاري تشكيل مي شود و هر يك از شركا فقط تا سقف سرمايه خود در قروض و تعهدات شركت مسئول هستند بدون اينكه سرمايه به سهام يا سهام تقسيم شود. بخش هايي از سهام در اسم شركت بايد كلمه (مسئوليت محدود) قيد شود و اسم شركت نبايد شامل اسم هيچ يك از شركاء باشد مگر شريكي كه نامش در اسم شركت قيد شده و خواهد داشت. اختيارات شريك ضامن شركت در مقابل اشخاص ثالث.

همه افرادي كه كسب و كاري راه اندازي مي كنند به دنبال موفقيت هستند تا بتوانند سود و درآمد خود را افزايش دهند. برخي از آنها فكر مي كنند كه فرآيند ثبت كسب و كار ساده است و مي توانند آن را به راحتي انجام دهند، در حالي كه اينطور نيست و حتي كوچكترين اشتباهي مي تواند منجر به زيان بزرگي براي صاحبان مشاغل شود. انتخاب بهترين  وكيل ثبت شركت در تهران متخصص ثبت شركت مستلزم تحقيق و بررسي فراوان است

وكيل چك صيادي در تهران روي لينك كليك كنيد
https://moeidlawgroup.com/article-detail/69/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%DA%86%DA%A9-%D8%B5%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86


تمامي اشخاص حقيقي و حقوقي مي توانند توانايي هاي خود از قبيل سرمايه، تخصص و ارتباطات را در كنار هم قرار دهند تا به سود و منفعت برسند و مجموع اين توانمندي ها بايد در چارچوبي خاص با قراردادي بين اين افراد انجام شود. نوع خاصي از اين قراردادها، هر نوع شركت شامل (مسئوليت محدود، سرمايه گذاري سرمايه و ...) چارچوب و تعريف خاصي از روابط بين شركا و سهامداران و همچنين بين شركا و اشخاص ثالث (خارج از شركت) را مشخص مي كند.
هر كسب و كاري براي ثبت نياز به يك نام دارد، نام تجاري بايد شرايط زير را داشته باشد:
ريشه فارسي دارد يعني در لغت نامه دهخدا يا معين موجود است.
نبايد تكرار شود و نبايد از قبل ضبط شود. به صورت حروف باشد سه هجا وجود دارد.
نام هاي مناسب نيست
نبايد از نام شاعران و دانشمندان و كاشفان معاصر باشد.
منافي شئونات اسلامي و نظم عمومي و اخلاق حسنه نباشد.
افكار عمومي را گمراه نكنيد.

مدارك مورد نياز براي تشكيل شركت با مسئوليت محدود: الف) دو نسخه تقاضانامه ب) دو نسخه اساسنامه ج) دو نسخه اساسنامه د) دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومي و موسس ه. ) رونوشت مصدق شناسنامه مؤسسين و در صورت غيبت هيأت مديره در صورت شريك بودن، رونوشت مصدق شناسنامه اعضاي هيأت مديره نيز لازم است و در صورت عدم حضور مؤسسين شركت اشخاص حقوقي مي باشد كه آخرين تغييرات مديران و سرمايه شركت كه در روزنامه رسمي درج شده است با معرفي نامه نماينده به ضميمه ساير مدارك نيز مي باشد.

آيا شركت هايي كه فعاليت نكرده اند بايد ماليات بپردازند؟
هنگام ثبت شركت، مديران بايد حوزه مالياتي را تعيين و كد اقتصادي دريافت كنند و در صورتي كه شركت در اين سال مالي فعاليتي نداشته باشد، مي‌تواند با اظهارنامه مشخص شده دارايي، عدم فعاليت خود را اعلام كند. دامنه. زمان. .
آيا يك نفر مي تواند به تنهايي كسب و كار ثبت كند؟
در شركت با مسئوليت محدود 2 نفره مي تواند توسط مدير عامل تشكيل شده و رياست آن را برعهده داشته باشد و هيئت مديره نداشته باشد (اين نوع شركت را شركت هيئت مديره انفرادي مي نامند) و براي اقدام خاص حداقل 3 سهامدار لازم است.
آيا مي توانيم پس از ثبت شركت درخواست تغييرات كنيم؟
پس از ثبت شركت، كليه تغييرات و تصميمات مجامع اعم از تغيير آدرس، اساسنامه، انحلال شركت، افزايش يا كاهش سرمايه، ورود يا خروج همكاران، انتصاب و ... انتخاب مديران و ... هر زمان كه سهامداران و مديران صلاح بدانند قابل انجام است.

مراحل ثبت شركت
با توجه به اينترنت كليه مشاغل و نمايندگي هاي بازرگاني موضوع ثبت شركت نيز در اين مقوله مستثني نيست، براي مراحل ثبت آنلاين شركت طبق مراحل زير اقدام نماييد و بهتر است با وكلاي مربوطه مشورت نماييد.

اگرچه ثبت كسب و كار به صورت آنلاين آسان است، اما هركسي مي تواند اين كار را انجام دهد، اما بهتر است در مورد انواع مختلف كسب و كار، نوع كسب و كار مورد نياز خود براي كسب و كار خود صحبت كنيد و چنين مواردي بايد حتماً با يك كارشناس يا شركت ذي صلاح مشورت شود. وكيل. آنچه را كه نياز داريد دريافت كنيد.

ابتدا بايد با ورود به سايت مربوطه، فيلد مورد نظر را در گزينه درخواست ثبت شركت انتخاب كرده و نام و اطلاعات تماس فرد ثبت نام كننده يا وكيل وي را وارد نماييد.
علاوه بر همه اينها، پس از ثبت نام صاحبان اسناد و شركا، بايد توضيحات لازم را ارائه دهيد و يا ويژگي هاي كسب و كار را در قسمت شرح كسب و كار شرح دهيد و پس از انجام تمامي اين مراحل، مدارك مورد نياز از جمله اظهارنامه ry صورتجلسات مديران و غيره از طريق پست سفارشي به دفتر ارسال شود. ثبت شركت بايد ارسال شود. نكته اي كه لازم به ذكر است اين است كه هنگام ثبت اطلاعات شركت به شركا و صورتجلسه بايد دقت شود در غير اين صورت جهت رفع نقص توسط سازمان ارسال مي شود و پس از گذراندن كليه مراحل و اخذ كد رهگيري ثبت نام و اخذ كد رهگيري



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۱۱ تير ۱۴۰۲
زمان : ۱۲:۴۴:۴۱
سمپاشي منزل تهران
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

در حال حاضر يكي از اقدامات اصلي براي مقابله با حشرات و جانوران موذي استفاده از سموم شيميايي است. در عين حال افرادي هستند كه خودشان سموم را از داروخانه ها مي خرند و بدون رعايت دوز مصرفي يا رعايت دستورات نادرست از آن استفاده مي كنند و با اين كار علاوه بر آسيب رساندن به سلامتي افراد خانه، حشرات آنها را در برابر اين سموم مقاوم مي كنند. سمپاشي منزل در تهران  به شركت خدماتي ماداكتو مراجعه كنيد.

گاهي ريختن اين سموم در چاه فاضلاب باعث بيماري و از بين رفتن ميكروارگانيسم هاي موجود در چاه مي شود و به محيط زيست آسيب مي رساند. بسياري از سموم موجود در عطاري ها و سم فروشي هاي نامعتبر سموم گياهي پايين و داراي مواد دكلره هستند كه تا 40 سال در محل باقي مي مانند و از خانواده D.D.T محسوب مي شوند كه بسيار خطرناك است.


شركت سمپاشي شمال تهران روي لينك كليك كنيد
https://madaktoservice.com/spraying-in-the-north-of-tehran/

تا چند سال پيش مسئوليت صدور مجوز فعاليت شركت هاي سموم دفع آفات بر عهده وزارت جهاد كشاورزي بود كه اين امر به وزارت بهداشت محول شد و در حال حاضر اين مجوز از سوي معاونت بهداشتي علوم پزشكي صادر مي شود. دانشگاهها. اين مجوز از سوي وزارت بهداشت تنها براي 4 رشته حشره شناسي و مبارزه با حشرات ناقل، بهداشت محيط، بهداشت حرفه اي و گياه شناسي كه اقدام به تاسيس كار سمپاشي مي كنند و براي بازرسان بهداشتي پس از انجام آزمايش، بازديد از تجهيزات و محل و پس از تاييد سم مورد استفاده، مجوز 2 ساله براي مدير فني شركت صادر مي شود كه بايد پس از 2 سال تمديد شود.

لازم به يادآوري است كه براي اين كار بايد از شركت هاي سم پاشي مورد تاييد وزارت بهداشت كمك گرفت و بعد از سمپاشي چند ساعت خانه خالي باشد تا بخارات و ذرات موجود در سوسپانسيون سم از بين برود.

سم تا زماني كه خيس باشد مي تواند باعث مسموميت شود. به همين دليل توصيه مي شود كودكان زير 6 سال، زنان باردار، افراد مبتلا به بيماري هاي ريوي، قلبي، كليوي، آلرژي و پوستي هنگام سمپاشي و تا 48 ساعت پس از آن در منزل حضور نداشته باشند.

همچنين نيازي به جمع آوري وسايل منزل نيست. تخت ها را در معرض آفتاب و هواي آزاد قرار دهيد. پس از سمپاشي و بازگشت به منزل، در و پنجره ها بايد باز شوند تا احتمال بروز مشكلات تنفسي از بين برود.

نكات مهم در سمپاشي حشرات
سمپاشي حشرات كاري است كه بايد انجام شود تا از شر اين موجودات مزاحم در امان بمانيد. به خصوص با شروع فصل تابستان همه ما متوجه وجود حشرات مضر مانند سوسك، پشه، مورچه و مگس در داخل خانه يا در حياط و آپارتمان مي شويم و مطمئنا اين موجودات به داخل خانه راه پيدا مي كنند.

اين موجودات مزاحم حتي از طريق فاضلاب وارد خانه مي شوند و علاوه بر ظاهر نامناسب، حاوي آلاينده ها و مواد حساسيت زا هستند كه به ويژه براي كودكان، سالمندان، زنان باردار و بيماران ريوي خطرناك است. تحقيقات نشان داده است كه سوسك ها باكتري هاي ناشي از اسهال، وبا و حتي حصبه را حمل مي كنند و آنها را از فاضلاب به خانه ها مي برند. علاوه بر اين، سوسك‌ها حامل تخم‌هاي كرم‌هاي انگلي هستند كه ورود آن‌ها به خانه مشكلات جدي براي سلامت انسان به همراه خواهد داشت.

براي از بين بردن اين آفات و بيماري هايي كه ايجاد مي كنند، سم پاشي عليه آنها اجتناب ناپذير است، اما موارد مهمي در سمپاشي حشرات وجود دارد كه همه ما بايد مراقب آنها باشيم زيرا خود سموم مي تواند به حشرات آسيب برساند. به درستي استفاده نمي شود و خانواده مضر است و حتي باعث مسموميت مي شود.

اولين كاري كه بايد هنگام سمپاشي حشرات انجام دهيد اين است كه در مورد اشكالاتي كه شما را آزار مي دهد با يك متخصص سمپاش مشورت كنيد. سپس از او نكات ايمني سمپاشي را بخواهيد تا بتوانيد با خيال راحت محل را اسپري كنيد و از شر حشرات مزاحم خلاص شويد. همچنين در نظر بگيريد كه سم چقدر در محل مورد نظر باقي مي ماند تا خود را مسموم نكنيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
زمان : ۰۴:۱۱:۳۸
سراميك كف 80*80 درجه يك
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

اگر كمي به گذشته فكر كنيد، كاشي هاي قديمي با الگوهاي سايه درخشان و گل هاي تكراري و فرمت 30x30 يا كاشي هاي آجري كوچك را به ياد مي آوريد. محدوديت هاي توليد اجازه نوآوري بيشتري را نمي داد. چاپ روتاري وجود نداشت و امكان ايجاد طرح هاي منحصر به فرد و زيبا وجود نداشت، اما اكنون هر طرحي كه بخواهيد در اندازه هاي مختلف در كاشي فروشي ها و سراميك عمده  پيدا مي شود.

براي خريد سراميك عمده روي لينك كليك كنيد.
https://soperceram.ir/wholesale-ceramic/


يكي از دستاوردهاي بزرگ صنعت كاشي توليد قالب هاي بزرگ بوده است. در بين اين فرمت ها، فرمت محبوب براي كف اتاق 80*80 است كه با استقبال خوبي مواجه شده و فضا را تداعي مي كند.
اين برش در انواع سنگ هاي طبيعي مانند كلكته، دهبيد و تراورتن ارائه مي شود كه ضمن حفظ طرح زيباي سنگ، به ايرادات سنگي معمولي مانند سنگيني و تغيير رنگ و همچنين ضايعات و رگه هاي غير معمول اشاره اي نمي شود. علاوه بر اين، بسيار ارزان تر است. .

يكي از زيباترين فرمت هاي بزرگ براي كف اتاق نشيمن، فرمت 80*80 است. اين فرمت زماني كه با طرح سنگ ارائه مي شود، يادآور دال هاي سنگي است، اما با اين تفاوت كه دو رنگ و راه راه غير معمول سنگ ها را ندارد. از طرفي سنگيني سنگ را بر بنا تحميل نمي كند.

يكي ديگر از طرح هاي پرطرفدار در اين سايز طرح بتني است كه براي ادارات و فضاهاي تجاري بسيار مناسب است و كف را با مشخصات فني بهتر و كمي زيباتر مي پوشاند. توصيه مي شود كاشي هاي زميني به صورت پيوسته در سطح بتني كار شود تا سطح كار بدون نوار باشد. روش ديگر نصب اين نوع كاشي ها استفاده از نوارهاي رنگي با ضخامت هاي مختلف است.

قيمت سراميك كف 80 * 80
سراميك كف 80*80 يكي از اجزاي مكمل سراميك هاي مشكي و طلايي در ساخت پروژه هاي عمراني و منازل مي باشد كه براي پوشش بخشي از كف ساختمان استفاده مي شود كه مزاياي بي شماري دارد.
سراميك در انواع مختلفي مانند سراميك پوليش، چيني پوليش و نانو توليد مي شود كه در سال هاي اخير بسيار مورد استفاده مردم قرار گرفته و با استقبال گسترده اي مواجه شده است.
قسمت كف ساختمان و ساير محيط ها براي نصب كاشي و سراميك نياز به استفاده از سراميك با زيباترين رنگ مناسب براي كاربري محيط و دوام خوب و درجه يك دارد زيرا بايد عايق خوبي در برابر رطوبت باشد.
يكي از دلايل اصلي استفاده از سراميك ايجاد سطحي صاف در كف هر سالن است.

مشخصات كف سراميك 80*80 درجه يك
سراميك عيار 80*80 از كف سفيد توليد مي شود زيرا كف سفيد نسبت به ساير انواع كف در توليد كاشي و سراميك استحكام بيشتري دارد.
سطحي با تراكم قابل قبولي دارد كه منجر به توليد محصولات باكيفيت و پرمصرف مي شود.

سراميك هاي با كيفيت 80*80 در رنگ هاي سفيد، كرم، صورتي و مشكي با طرح هاي ساده و طرح دار پاسخگوي تمامي سليقه ها هستند.
در برابر نفوذ آب بسيار مقاوم است و از بهترين لعاب سراميكي در توليد سراميك هاي ممتاز 80*80 استفاده مي شود.

در برابر رطوبت و همچنين دماي بسيار پايين هوا در مناطق سردسير بسيار مقاوم است.
بهترين نوع سراميك براي استفاده در كف اتاق، سراميك با فرمت 80*80 است.
جديدترين نوع سراميك و بهترين و مناسب ترين جايگزين براي ساير سايزهاي موجود در بازار است كه در گذشته مورد استفاده قرار مي گرفته است.

سراميك اخيراً محبوبيت زيادي پيدا كرده است و در كف سالن، اتاق و ... كاربرد فراواني دارد.
كف سراميك 80*80 بخريد
خريد كفپوش سراميكي با كيفيت 80*80 در فروشگاه هاي آهن آلات و مصالح ساختماني در دسترس بستگان مي باشد.

در خريد كفپوش سراميكي با كيفيت 80*80 بايد به عدم شكستگي و ترك، سلامت و ابعاد مورد نظر توجه كرد.

در هنگام خريد بهتر است به نوع كاربري مورد نظر و محيطي كه قصد اجراي سراميك را داريد توجه كنيد، زيرا رنگ و نوع مات و براق بودن طرح مي تواند به اين سوال بستگي داشته باشد.

طرح و رنگ سراميك ها در ادارات و اماكن نشيمن بسيار متفاوت است كه اين مهم تلقي مي شود.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
زمان : ۰۱:۴۲:۰۳
كلمه كليدي چيست؟
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

توليد محتوا براي چيست؟ ما محتوا را توليد مي كنيم تا بتوانيم جايگاهي در موتور جستجو پيدا كنيم و محتواي مورد نظر خود را به گوش مخاطبان مورد نظرمان برسانيم. اما آيا صرف توليد محتوا ما را به اين هدف مي رساند؟ قطعا نه! ايجاد محتواي عالي و دقيق، طراحي جذاب ترين اينفوگرافيك ها و انجام تخصصي ترين مصاحبه ها تنها بخشي از سفر است. اگر كلمات مناسب را در جاي مناسب قرار ندهيد، هيچ كس كار سخت شما را نخواهد ديد! يكي از عواملي كه به ما امكان مي دهد به اهداف توليد محتوا برسيم استفاده از كلمات كليدي است! اما كلمه كليدي چيست؟ چرا اين مهم است؟ روش انتخاب كلمات كليدي چيست؟

كلمه كليدي چيست؟
ابتدا بايد بدانيم كلمه كليدي چيست؟ در اصطلاح سئو، كلمه كليدي چيزي است كه كاربر در موتور جستجو تايپ مي كند. در واقع كلمه كليدي يك يا چند كلمه است كه موضوع و هدف محتواي شما را تعيين مي كند. در بهينه سازي موتور جستجو، كلمه كليدي كلمه يا عبارتي است كه كاربران براي يافتن اطلاعات مورد نياز خود در موتور جستجو تايپ مي كنند.

چه سازنده محتوا يا صاحب وب سايت باشيد، مي خواهيد كلمات كليدي صفحه شما با آنچه كاربران شما جستجو مي كنند مرتبط باشد. اگر از كلمات كليدي مناسب در مكان مناسب استفاده كنيد، احتمال اينكه كاربر اينترنت در نتيجه جستجوي خود محتواي شما را پيدا كند افزايش مي يابد.

انواع كلمات كليدي
كلمات كليدي محتواي صفحه را مشخص مي كنند.
موتورهاي جستجو از كلمات كليدي براي تعيين رتبه صفحه استفاده مي كنند.
كلمات كليدي به كاربر كمك مي كنند تا محتوا و اطلاعات مورد نظر خود را پيدا كند. از طرفي وجود كلمات كليدي در مقاله مي تواند كاربر اينترنت را به سمت محتواي شما هدايت كند.

پيش نيازهاي يادگيري سئو روي لينك كليك كنيد
https://khanomsin.ir/prerequisites-for-learning-seo/


چرا كلمه كليدي مهم است؟
اما كلمات كليدي در سئو چقدر اهميت دارند؟ كلمه كليدي پلي است بين كاربر و توليد كننده محتوا. در واقع اين كلمات كليدي هستند كه كاربر را در نتيجه جستجوهاي خود به محتواي مورد نظر خود مي رساند. بدون كلمات كليدي، جستجو بيهوده و مطالب و مقالات غير قابل خواندن خواهد بود!

وقتي گوگل مي خواهد صفحه اي را رتبه بندي كند به محتواي آن نيز توجه مي كند. به كلمات استفاده شده در صفحه نگاه مي كند. موتورهاي جستجو محتواي صفحه را از كلمات استفاده شده در صفحه درك مي كنند. بنابراين، استفاده از كلمات كليدي مناسب و تكرار آنها به جاي آن مي تواند به گوگل در درك محتواي صفحه شما كمك كند. به اين ترتيب، شما بايد راهي براي ورود به ذهن مخاطب خود پيدا كنيد و از كلمات يا عباراتي استفاده كنيد كه آنها به دنبال آن هستند.
اهميت كلمات كليدي در سئو پنهان نيست، اما گوگل و نحوه عملكرد آن تنها دليل استفاده از كلمات كليدي نيست. مهمترين مشكل كاربر است. در واقع، شما هميشه بايد روي كاربر تمركز كنيد: روي بازديدكنندگان صفحه و مشتريان بالقوه. با بهينه سازي موتور جستجو مي توانيد كاربران را به صفحه خود هدايت كنيد.

كلمات كليدي مي توانند به بازاريابي كمك كنند و اين يكي ديگر از دلايل اهميت آنهاست. اگر مي خواهيد بودجه اي را براي تبليغات در نظر بگيريد، مي توانيد روي كلمات كليدي خاصي در تبليغات پرداخت به ازاي كليك يا پرداخت به ازاي كليك (PPC) تمركز كنيد. Google Ads اينگونه كار مي كند. تبليغ‌كنندگان براي يافتن موقعيتي در بالاي صفحه نتايج براي كلمات كليدي خاص هزينه مي‌كنند.
اگر مي خواهيد يك استراتژي بازاريابي براي وب سايت خود تعريف كنيد، بايد در مورد كلمات كليدي خاصي تحقيق كنيد. با بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) و بازاريابي محتوا، مي توانيد بدون نياز به تبليغات گوگل به رتبه هاي بالايي برسيد.

به طور خلاصه، كلمات كليدي به چند دليل مهم هستند:

بر اين اساس مي توانيد يك استراتژي بلند مدت مبتني بر سئو براي بازاريابي محتوا بسازيد.
شما درك خوبي از مخاطبان هدف خود خواهيد داشت و به تعداد اين مخاطبان و همچنين سوالات و مشكلات آنها پي خواهيد برد.
با استفاده از آنها مي توانيد ترافيك سايت خود را افزايش دهيد.

چرا يك كلمه كليدي انتخاب كنيم؟
اگر كسب و كار شما آنلاين است، كلمات كليدي يكي از مهمترين ابزار شما هستند. در واقع در اين كمپين شما براي شكست دادن رقبا و جذب كاربران به بازار خود مبارزه مي كنيد.

اگر به كلمات كليدي كه وب سايت در آنها رتبه بندي شده است نگاه كنيد، به نقاط قوت وب سايت و برتري آن نسبت به رقبا پي خواهيد برد.

تحقيق كلمات كليدي همه چيز در مورد يافتن كلمات كليدي مناسب براي يك وب سايت است. به اين ترتيب، لازم نيست محبوب ترين كلمات كليدي مرتبط با تجارت خود را انتخاب كنيد. همانطور كه گفتيم رقابت بر سر اين كلمات كليدي بسيار شديد است و تبليغات آنها نيز بسيار پرهزينه است.

همچنين، نبايد كلمات كليدي را جستجو كنيد كه هيچ كس به دنبال آن نيست. شما بايد ويژگي هاي كلمات كليدي ارزشمند را بدانيد و بر اساس آن معيارها انتخاب كنيد.

معيارهاي انتخاب كلمه كليدي
نرخ جستجو
اين معيار به شما مي گويد چند بار يك كلمه كليدي در گوگل جستجو شده است. به اين ترتيب مي توانيد محبوبيت كلمه كليدي را بسنجيد. همچنين، مي‌توانيد پيش‌بيني كنيد كه اين كلمات كليدي چقدر ترافيك وب‌سايت شما را افزايش مي‌دهند.

رقابت
معيار بعدي رقابت است. مهم نيست كه چند كلمه كليدي جستجو مي شود، در هر صورت بايد از موضوع رقابت آگاه باشيد.

قيمت (هزينه هر كليك)
اگر مي خواهيد تبليغ كنيد (و نه سئو)، بدانيد كه هر كلمه قيمتي دارد. در هزينه به ازاي كليك، هر بار كه كاربر پس از جستجوي كلمه كليدي، روي كلمه كليك مي كند، بايد مبلغي را پرداخت كند. به عنوان مثال، در ايالات متحده، شما به ازاي هر كليك روي كلمه كليدي "وام" 3.94 دلار پرداخت مي كنيد. اين بدان معني است كه هر بار كه شخصي در ايالات متحده كلمه "وام" را جستجو مي كند و روي تبليغ كليك مي كند، تبليغ كننده بايد 3.94 دلار به ازاي هر تبليغ به وب سايت پرداخت كند. در اينجا شما بايد تصميم بگيريد كه آيا ارزشش را دارد كه براي هر كليك چهار دلار براي يك كلمه بپردازيد يا خير! اين سوال را حتما از خود بپرسيد.

تعداد كلمات
ميانگين تعداد كلمات مقاله در واقع به تعداد كلمات يك جمله اشاره دارد. هرچه كلمات كليدي بيشتري داشته باشد، احتمال رتبه بندي آن بيشتر مي شود. (ما در اين مورد در بخش كلمات كليدي دم بلند بحث خواهيم كرد)

هدف
كلمه كليدي intent به شما مي گويد كه هدف كاربر از آن جستجو چيست. به عنوان مثال، به ما مي گويد كه آيا قصد كاربر از اين جستجو خريد است يا صرفاً جمع آوري اطلاعات. آنها مي خواهند بخرند يا فقط به محصولات نگاه كنند.

چگونه از كلمات كليدي استفاده كنيم؟
انتخاب كلمات كليدي براي سايت و استفاده از آنها قوانين خاص خود را دارد. شما نمي توانيد فقط يك سري كلمات كليدي را در متن خود قرار دهيد و به نتيجه دلخواه برسيد. توليد محتوا بايد براي يك انسان واقعي انجام شود، نه فقط براي رتبه بندي در موتورهاي جستجو مانند گوگل. كلمات كليدي انگليسي و فارسي را بر اساس مخاطب، موضوع محتوا و برند خود انتخاب كنيد.

چند قانون اساسي براي انتخاب بهترين كلمات كليدي و نحوه استفاده از آنها وجود دارد. با اين چند قانون كلي مي توانيد كار خود را شروع كنيد. به عنوان مثال، يك كلمه كليدي منحصر به فرد را در هر صفحه از وب سايت خود قرار دهيد.

با يادگيري اصول اوليه استفاده از كلمات كليدي، مي توانيد از تمام مزاياي كلمات كليدي نهايت استفاده را ببريد.

مي توانيد كلمات كليدي را در بخش هاي مختلف مانند URL، تگ H1، توضيحات متا و تگ alt تصوير قرار دهيد. همه اينها موتورهاي جستجو را به سمت محتواي اصلي محتواي شما هدايت مي كند و در نهايت محتواي شما به مخاطبان هدف شما مي رسد. اين يعني استفاده از كلمات كليدي براي جذب مشتري!


رديابي عملكرد كلمه كليدي و ابزارهاي گوگل
اما يادگيري نحوه انتخاب كلمات كليدي مناسب و قرار دادن آنها پايان كار نيست! بعد از اين مرحله نوبت به رديابي رتبه بندي كلمات كليدي مي رسد. ابزارهايي مانند nightwatch.io مي توانند كلمات كليدي را رديابي كنند و گزارش هفتگي تغييرات آنها را به شما ارائه دهند. به اين ترتيب مي توانيد از تاثير تغييراتي كه در محتوا ايجاد مي كنيد مطلع شويد.




علاوه بر اين، ابزارهايي مانند Google Analytics / Search Console به شما مي گويند كه آيا صفحات مورد نظر شما ترافيك بيشتري ايجاد مي كنند يا خير.

سعي كنيد تغييرات را به صورت هفتگي دنبال كنيد، زيرا محتواي جديد دائما در حال توليد است. به همين دليل، هميشه بايد بر رتبه بندي كلمات كليدي خود نظارت داشته باشيد.

با استفاده از ابزار تحقيق كلمات كليدي و بررسي مداوم عملكرد كلمات كليدي، مي توانيد از رقباي خود پيشي بگيريد و ترافيك سايت خود را افزايش دهيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
زمان : ۱۲:۰۲:۱۴
آموزش مقدماتي سئو
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

  سئو يا بهينه سازي موتور جستجو يكي از مواردي است كه امروزه همه مي دانند. تسلط اينترنت در عصر تكنولوژي، تمامي فعاليت هاي بشر را تحت تاثير قرار داده است. تحول تدريجي اما مستمر حرفه ها را نيز مي توان تحت تأثير مدرنيته و فناوري هاي جديد مشاهده كرد. همه مشاغل سنتي حداقل بخش كوچكي از تجارت خود را تحت تأثير محيط اطراف خود و براي تضمين بقاي خود به اينترنت هدايت كرده اند.
ضمن اينكه در سايه برتري فضاي مجازي در زندگي مردم، مشاغل آنلاين جديدي نيز ايجاد شده است. براي پيشرفت و موفقيت در اين فضا، شناخت مكانيسم اينترنت و موتورهاي جستجوگر آن ضروري است. بنابراين شناخت سئو چيست و قوانين موتورهاي جستجو از اهميت خاصي برخوردار است.

چگونه كارشناس سئو شويم
اول از همه بايد گفت كه سئو در واقع يك مخفف است. معني لغوي اين عبارت بهينه سازي موتور جستجو است. در كشور ما ايران و همچنين در زبان فارسي از همان علامت اختصاري SEO استفاده مي شود. زيرا جايگزيني براي آن وجود ندارد. همچنين اين كلمه يك اصطلاح محسوب مي شود و معناي آن چندان جالب به نظر نمي رسد. اين اصطلاح به فرآيندي اشاره دارد كه طي آن يك سايت مي تواند به رتبه بالاتري دست يابد.
به عبارت ساده، موتورهاي جستجو مانند گوگل معيارهايي را براي تعيين موقعيت وب سايت ها در فهرست صفحات خود در نظر مي گيرند. دانستن اين معيارها و تنظيم جهت صفحه وب و محتوايي كه بر اساس آنها توليد مي كنيم سئو نام دارد. معناي اين اصطلاح بسيار ساده است. اما پاسخ به اين سوال كه چرا اين فرآيند در كسب و كار اينترنتي ما اهميت ويژه اي دارد هنوز مشخص نيست.

چگونه كارشناس سئو شويم روي لينك كليك كنيد.

https://khanomsin.ir/how-to-work-seo/

 


اهميت سئو در گوگل و  مراحل يادگيري سئو
ممكن است تعجب كنيد كه چرا اين روند اينقدر مهم است؟ بياييد با ذكر يك مثال واقعي به اين سوال پاسخ دهيم. تصور كنيد مي خواهيد يك فروشگاه راه اندازي كنيد. بي شك سعي مي كنيد تمام سرمايه خود را صرف پيدا كردن مكاني مناسب و پر رفت و آمد كنيد. از آنجا كه مي دانيد كسب و كار در يك مكان است، باعث مي شود فروشگاه شما بهتر ديده شود.
از آنجايي كه ويترين فروشگاه ما در معرض ديد افراد بيشتري قرار دارد، تعداد افرادي كه وارد فروشگاه ما مي شوند و خريد مي كنند بسيار بيشتر خواهد بود. بديهي است كه مشتريان بيشتر برابر است با سود بيشتر. بنابراين، كسب موقعيت مناسب در هر شركتي مهم است. با اين تشبيه به راحتي متوجه شده ايد كه يادگيري سئو جايگاه ويژه اي در رشد كسب و كار شما در فضاي مجازي دارد. زيرا با آن قادر خواهيد بود بهترين موقعيت را در موتورهاي جستجو كسب كنيد.

 

ابزار رايگان يافتن كلمات كليدي روي لينك كليك كنيد

https://khanomsin.ir/keyword-research-tools/

 


محتوا رمز موفقيت در موتورهاي جستجو است
اكنون اهميت سئو را مي دانيد. بنابراين از امروز دغدغه شما كسب رتبه هاي برتر موتورهاي جستجو خواهد بود. به خصوص گوگل، زيرا پركاربردترين موتور جستجوي جهان است. بنابراين هر كسي كه مي خواهد در اينترنت موفق باشد بايد بتواند استانداردهاي گوگل را برآورده كند. اين نرم افزار كامپيوتري عوامل زيادي را در نظر مي گيرد تا به وب سايت ها موقعيت خاص خود را بدهد.
اما هميشه مهم ترين و اصلي ترين موضوع توليد محتواي جذاب و مناسب است. حتي اگر همه عوامل فرعي را دنبال كنيد اما محتواي بي فايده و نامفهوم توليد كنيد، مردم به سرعت صفحه شما را ترك خواهند كرد. اين ربات هاي گوگل را متقاعد مي كند كه شما شهرت آن را به عنوان بهترين موتور جستجو تضعيف مي كنيد. از اين رو، سايت شما را به رتبه هاي پايين تر و صفحات آخر منتقل مي كند.

چگونه سئو انجام دهيم
موتورهاي جستجو در هر بررسي بيش از 200 عامل را در نظر مي گيرند. براي موفقيت در اين رويكرد بايد در تمام قسمت هاي محتواي خود به اين معيارها توجه كنيد. به عنوان مثال، در قسمت عنوان نبايد از جملات خيلي طولاني استفاده كنيد. زيرا گوگل آن را به طور كامل نشان نمي دهد. اين مي تواند جذابيت ويترين فروشگاه شما را به ميزان قابل توجهي كاهش دهد. همچنين جايگاه كلمات كليدي در نام محتوا بسيار مهم است.
عنوان و توضيحات مختصر زير بايد به گونه اي نوشته شود كه كاربر بتواند با يك نگاه به موضوع كلي محتواي شما پي ببرد. علاوه بر اين، سرفصل هاي مناسب در محتواي اصلي و استفاده از تصاوير، جذابيت بصري مقاله را افزايش مي دهد. متن جذاب در جذب مخاطب و گوش دادن به صحبت هاي شما بسيار موثر خواهد بود. تعداد مناسب كلمات متن و استفاده مناسب از كلمات كليدي از ديگر موارد مهم است.

روش هاي گوگل براي تاييد سايت ها
موتورهاي جستجويي كه مي توان از آنها به عنوان پيشرفته ترين ابزار جستجو ياد كرد گوگل، ياهو و بينگ هستند. اين برنامه هاي كامپيوتري با روش هاي بسيار پيشرفته و بدون نياز به نيروي انساني وب سايت ها را بررسي مي كنند تا آنها را در صفحات خود طبقه بندي و سازماندهي كنند. به عبارت ساده، آنها از ربات هايي استفاده مي كنند كه به صفحات وب دسترسي دارند و فاكتورهاي لازم را بررسي مي كنند. به اين ربات ها خزنده مي گويند. با رعايت نكات سئو مي توانيد به خزنده هاي Google اطلاع دهيد كه در آنجا هستيد. البته گاهي افراد براي اينكه در حد استانداردها سريعتر ديده شوند، تقلب و اغراق مي كنند. اين روش كه كلاه سياه نام دارد، ممكن است سريعتر باشد، اما بسيار كوتاه مدت است. زيرا خزندگان دشمن اين كلاه سياه هستند و به محض شناسايي شما را پايين مي آورند. از طرفي با روش كلاه سفيد و محتواي مناسب جايگاه برتر و ابدي در گوگل پيدا خواهيد كرد.



متخصص بهينه سازي موتورهاي جستجو
بهينه سازي موتورهاي جستجو دنياي بسيار بزرگي است. همانطور كه قبلا ذكر كرديم، گوگل بيش از 200 معيار را با خزنده هاي خود بررسي مي كند. به نظر مي رسد كه احترام به همه اين موارد بدون فراموش كردن يك مورد غيرممكن است. همچنين، گاهي اوقات مي توانيم با بهينه سازي بيش از حد و از دست دادن شانس ديده شدن براي هميشه، ربات ها را به دشمنان سايت خود تبديل كنيم.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
زمان : ۱۰:۱۱:۵۰
در دوره سئو تكنيكال چه مي‌آموزيم؟
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

ابزار فني SEO آموزش سئو تكنيكال; اين فرآيند آماده سازي و بهينه سازي سايت براي درك گوگل از محتوا و ارتباط بين صفحات است.

تجزيه و تحليل رقبا، تحقيقات كلمات كليدي، توليد محتواي ارزشمند و فعاليت هاي موثر در لينك بيلدينگ خارجي نقش بسيار مهمي در موفقيت يك پروژه سئو دارند، اما همه اين عوامل تنها زماني مفيد نخواهند بود كه سايت ما بستر مناسبي را براي ارائه محتوا فراهم كند. كاربر و گوگل

آموزش رايگان سئو روي لينك كليك كنيد
https://khanomsin.ir/free-seo-training/


رعايت استانداردهاي سئو در طراحي وب سايت و بهبود تجربه كاربري را نمي توان تنها عامل بهبود رتبه دانست، اما شناخت و اجراي اين نكات براي كسب جايگاه در نتايج ضروري است.

كارگاه فني سئو برگرفته از سال ها تجربه ما در ساخت وب سايت ها و پروژه هاي سئو موفق است و با رويكرد "دستي" طراحي شده است. براي درك مفاهيم ارائه شده در اين كارگاه و پياده سازي آن ها در پروژه خود نيازي به دانش كدنويسي يا تجربه طراحي وب نداريد!
محدوديت يادگيري؛ يك متخصص سئو به چه ميزان دانش فني و تجربه نياز دارد؟
ساختار URL ها؛ معماري و ساختار آدرس دهي صفحات سايت
كاوش و نمايه سازي؛ مديريت خزش بودجه و درك مفاهيم مرتبط
تگ هاي HTML؛ برچسب هاي HTML را به درستي بشناسيد و استفاده كنيد
داده هاي ساخت يافته؛ نشانه گذاري استاندارد و استفاده از طرحواره
UX و سرعت صفحه؛ بهبود سرعت سايت و تجربه كاربري
ابزار تجزيه و تحليل؛ دانش اوليه ابزارهاي جانبي و كاربردي

براي مراحل يادگيري سئو روي لينك كليك كنيد

https://khanomsin.ir/where-to-start-learning-seo/


اولين سوالي كه به ذهن شما خطور مي كند اين است: براي يادگيري سئو فني به چه ميزان دانش فني و تجربه كدنويسي نياز داريم؟ حقيقت اين است كه شما نيازي به "تجربه كدنويسي" نداريد، اما داشتن دانش كافي براي درك كدهاي HTML و مهارت هاي عملي براي ارائه آن به تيم فني و نظارت بر اجراي صحيح الزامي است.

به عنوان يك متخصص سئو، علاوه بر دانش تخصصي در زمينه كاري خود، بايد مهارت هاي نرمي را براي برقراري ارتباط با ساير تيم هاي بازاريابي ديجيتال كسب كنيم. كسب اين مهارت ها به ما كمك مي كند تا زمان گرانبهاي خود را براي يادگيري نحوه كدنويسي و پياده سازي آن در سايت تلف نكنيم.

در اين فصل از كارگاه آموزشي فني سئو به بررسي مسير تصميم گيري و تحليل براي ايجاد تغيير فني در سايت مي پردازيم و حدود اختيارات يك متخصص سئو را روشن مي كنيم. پيروي از اين طرز فكر به شما كمك مي كند تا زمان و انرژي كمتري را صرف ارجاع درخواست هاي خود به تيم فني و دريافت پاسخ از آنها كنيد.
هر صفحه در اينترنت به يك آدرس منحصر به فرد نياز دارد تا شانس ايندكس شدن و نمايش در نتايج جستجو را داشته باشد. URL در واقع مسيري است كه كاربران و ربات هاي گوگل براي دسترسي به محتواي اين صفحه در مرورگر خود وارد مي كنند.

هر آدرس اينترنتي از 3 قسمت اصلي يعني پروتكل، دامنه و مسير تشكيل شده است. دانستن آناتومي و درك قسمت هاي مختلف يك آدرس به ما كمك مي كند تا هنگام ايجاد يك صفحه يا راه اندازي يك سايت جديد، استانداردهاي سئو را به خوبي رعايت كنيم.

در اين فصل هر يك از اين 3 بخش را به تفصيل بررسي خواهيم كرد و به رايج ترين سوالات كاربران در مورد تاثير آنها بر سئو پاسخ خواهيم داد. برخي از سوالاتي كه در اين بخش به آنها پاسخ داده شده است عبارتند از:

آيا SSL اجباري است و روي سئو تاثير مي گذارد؟
آيا وجود كلمه كليدي در نام دامنه به رتبه بندي در اين جمله كمك مي كند؟
آدرس صفحه ما فارسي بهتر است يا انگليسي؟
آيا خريد يك دامنه قديمي به سئو سايت تازه ايجاد شده كمك مي كند؟
براي راه اندازي وبلاگ در فروشگاه اينترنتي بهتر است از پوشه استفاده كنيم يا ساب دامين؟
پس از دانستن آناتومي آدرس هر صفحه، نوبت به معماري و ساختار درختي كل سايت مي رسد. معماري آدرس هاي صفحه يك سايت نقش مهمي در درك گوگل از ارتباط معنايي و ارزش هر يك ايفا مي كند. در اين قسمت ابتدا سه الگوي رايج معماري يعني Flat، Hierarchy و Holarchy را معرفي مي كنيم و مزايا و معايب هر كدام را مورد بحث قرار مي دهيم.

در ادامه، معيارهاي اصلي تصميم گيري در مورد معماري سايت و ساختار آدرس دهي را با نگاهي به چندين سايت ياد خواهيم گرفت.
تاكنون ساختار و معماري سايت خود را طراحي كرده‌ايم، اكنون نوبت ربات‌هاي گوگل است كه به اين صفحات دسترسي داشته باشند و بودجه خزيدن را مديريت كنند. در سال‌هاي اخير با افزايش نجومي وب‌سايت‌ها و صفحات وب، منابع گوگل براي تأييد و ايندكس كردن آن‌ها با محدوديت‌هاي جدي مواجه شده و شاهد كاهش سرعت ايندكس يا حتي عدم دسترسي گوگل به سايت‌ها تا چندين سال بوده‌ايم. هفته ها پس از ايجاد صفحه

بودجه خزيدن در واقع منابع و زماني است كه ربات هاي گوگل براي خزيدن و ايندكس كردن صفحات هر سايت اختصاص مي دهند. اين بودجه براي همه سايت ها يكسان نيست و بر اساس عوامل متعددي مانند سابقه فعاليت، نرخ انتشار محتوا، تعداد صفحات، لينك هاي خارجي و ... تعيين مي شود.

براي مديريت صحيح اين بودجه، درك رفتار روبات هاي گوگل براي يافتن و ذخيره يك صفحه جديد ضروري است. ما اين فرآيند را به طور كامل در ابتداي اين فصل بررسي مي كنيم.

در ادامه با ابزارها و تكنيك هاي موجود براي مديريت بودجه خزنده آشنا مي شويم. اكثر ابزارهايي كه براي اين كار داريم در پنل كنسول جستجوي گوگل ارائه شده است كه در كارگاه كنسول جستجو نحوه استفاده صحيح از آنها را آموزش داديم.
صرف نظر از زبان برنامه نويسي (به عنوان مثال php) يا سيستم مديريت محتوا (به عنوان مثال وردپرس) سايت شما در آن نوشته شده است، خروجي صفحه هميشه به عنوان تگ هاي HTML به كاربر و گوگل نمايش داده مي شود. به عنوان يك متخصص سئو كه در زمينه فني فعاليت مي كنيم، بايد به خوبي با تنوع و كاربرد اين تگ ها آشنا باشيم. در واقع يادگيري اين مفاهيم ابزارهاي بهينه سازي هر سايتي را در اختيار شما قرار مي دهد.

پس از آشنايي با ابزارها و عملكرد هركدام در مديريت خزش بودجه، با هم 10 سناريو رايج و كاربردي را ارائه مي كنيم و به مثال هاي مختلف براي هر كدام نگاه مي كنيم. ماتريس تصميم گيري ارائه شده در اين قسمت روش و تكنيك ابداعي خانوم سين مي باشد و در دوره هاي داخلي و خارجي مشابه آن را نخواهيد يافت.

قبل از يادگيري مفاهيم اصلي، تاريخچه HTML و چگونگي شكل گيري اينترنت را مرور مي كنيم. اين اطلاعات به ما كمك مي كند تا ماهيت و اهميت هر يك از مفاهيم ارائه شده در اين فصل را بهتر درك كنيم. به عنوان توسعه ساختار كدنويسي استاندارد در HTML5، ما تگ هاي معنايي را ياد مي گيريم تا محتوا و متا تگ هاي كاربردي را براي سئو به صورت جامع و كاربردي ارائه دهيم.

دانستن انواع برچسب‌ها براي استفاده در سر و بدن به ما كمك مي‌كند تا بدون تغيير ظاهر سايت، درك آن را براي ربات‌هاي گوگل آسان‌تر كنيم. رعايت اين استانداردها علاوه بر كيفيت ارائه، تأثير مستقيمي بر سرعت و تجربه كاربر خواهد داشت. به عنوان مثال، همانطور كه در تصوير زير مشاهده مي كنيد، 4 تگ كاربردي شامل prefetch، prefetch، prefetch و dns-prefetch را كشف خواهيم كرد كه در فرآيند بهينه سازي سرعت سايت به آنها نياز خواهيم داشت.

احتمالا با ديدن تصاوير بالا و اين حجم از كد جديد، در يادگيري سئوي فني دچار شك و ترديد مي شويد! اما نگران نباشيد، براي درك بهتر هر يك از اين كدها و نحوه استفاده از آنها، چند مثال را با هم مرور مي كنيم. نيازي نيست همه اين استانداردها را رعايت كنيد، هنگام شروع يك پروژه جديد يا بهينه سازي سايت خود، اين فايل كارگاهي و PDF را به عنوان راهنماي پياده سازي پيش روي خود داشته باشيد و مرحله به مرحله استانداردها را بررسي كنيد.

تجربه سال ها تدريس و انجام پروژه ها به ما نشان داده است كه بسياري از دانش آموزان حتي با داشتن دانش كافي اعتماد به نفس لازم براي ورود به عرصه فني را ندارند و يا در اولويت بندي كار خود با مشكل مواجه مي شوند. براي حل اين مشكل شما را با يك روش عملي تصميم گيري و برنامه ريزي آشنا مي كنيم كه استفاده از آن مي تواند كارايي و نتايج كار شما را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
زمان : ۰۶:۴۵:۴۸
گچبري ديوار و تاثير آن در معماري داخلي
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

حتما در مكان هاي تاريخي ايران گچ بري هاي زيبا و بي نظيري ديده ايد. يكي از جنبه هاي معماري كه باعث زيبايي خانه و ساختمان مي شود گچ بري است. گچبري ديوار ، گچبري سقف و گچبري ستون و سر ستون به طور كلي سه نوع گچ كاري هستند كه به گچ كاري قسمت هاي مختلف خانه مانند گچ كاري ديوار پذيرايي، گچ كاري ستون آشپزخانه و گچ كاري سقف اتاق خواب تقسيم مي شوند. اينها گچ پيش ساخته و آماده استفاده يا گچ سنتي و گچ دستي هستند. در متن زير با انواع گچ كاري و كاربرد آن براي فضاهاي مختلف خانه آشنا مي شويم:

گچبري دور لوستر و لامپ روي لينك كليك كنيد.

https://gachboripersian.ir/%da%af%da%86%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1-%d9%84%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1/


گچ چيست؟
گچ بري هنر برش، گود كردن و كشيدن روي گچ است كه در معماري ايراني از ارزش بالايي برخوردار است. گچ بري در قسمت هاي مختلف ساختمان از جمله گچ بري سقف، گچ بري ستون، گچ بري ستون آشپزخانه، گچ بري ستون مركز پذيرايي، گچ بري ستون وسط سالن، گچ كاري ديواري ستون و گچ آماده به كار دور لوستر مرسوم است.
گچ بري يكي از زيرشاخه هاي معماري است كه در مناطق و دوره هاي مختلف سبك ها و اشكال مختلفي داشته است. همانطور كه از نام گچ بري ديوارها و سقف ها مشخص است، عمده ترين ماده مورد استفاده در اين هنر گچ است.



هنر گچ بري در ايران و ساير كشورها رايج است. نمونه اي از كاربرد آن در كشورهاي ديگر كليساهاي باستاني است كه گچ بري سقف و گچ بري ستون ها به شكل چشم نوازي انجام مي شود. شكل پذيري و چسبندگي گچ دليل استفاده از اين ماده براي تزئين بنا بوده است.

تاريخچه گچ بري ديوارها و ستون ها
اكتشافات باستان شناسان نشان مي دهد كه تاريخ ساخت گچ بر تاريخ آجر مقدم است. گچ بري ديوار براي تزئين در شهرهاي ايران و عراق رايج است. اولين كساني كه در ايران از گچ بري ديوارها و سقف استفاده كردند هخامنشيان و بعدها ساسانيان بودند و اعراب اين هنر را در زمان فتح ايران آموختند.
در دوره ايلخاني هنر گچ بري به كمال رسيد. محراب هايي با انواع خطوط به ويژه انواع كوفي، استفاده از انواع گره هاي هندسي با نقوش سليمي توماري و سليمي ماري باعث پيشرفت هنر گچ بري در اين زمان شد.
از بهترين نمونه هاي گچبري مي توان به مسجد حيدريه قزوين، مسجد جامع ورامين و محراب مسجد اروميه اشاره كرد.

دوره تيموري دوره رسمي سازي و قاب بندي گچ بري ها و گچ بري هاي مقران است. از آثار اين دوره مي توان به مقرنس هاي سر مسجد ميدان كاشان، گچ بري هاي مدرسه خرگرد خواف و مقبره شيخ احمد جامي در تربت جام اشاره كرد.
در دوره صفويه هنر گچ بري وارد كاخ شاهان شد و مقرنس ها با عناصر مختلف به ويژه مقرنس هاي كچل و نيمه كچل با گل و گياه براي تزيين كاخ شاهان استفاده مي شد. از آثار اين دوره مي توان به كاخ هشت بهشت، ميدان بازار قيصريه، اصفهان و تالارهاي سلطنتي و موسيقي كاخ عالي قاپو اشاره كرد.

دوره گچ كاري ديوار و ستون در ايران
گچ بري اسلامي
معماري اسلامي يكي از بهترين شاخه هاي معماري است كه نمونه هايي از آن را در مساجد ديده ايم. در معماري اسلامي از گچ بري استفاده مي شود و نمونه هاي ظريفي از گچ بري سقف و ستون گچ بري از اين دوره به جا مانده است.
در نمونه‌هاي گچبري اسليمي معمولاً از پيكره يا چيزي به شكل انسان استفاده نمي‌شود و گچ‌بري كلاسيك اسليمي بيشتر بر نقوش گل و گياه و طرح‌هاي اسليمي متمركز بوده است. مسجد فريومد سبزوار يكي از نمونه هاي بارز گچ بري سنتي اسلامي است كه از قرن سوم هجري به جاي مانده است.

گچبري سلجوقي
در دوره سلجوقيان عمدتاً از گچ بري سقف، گچ بري ستون و گچ بري ديوارها براي تزيين نماي داخلي استفاده مي شد. در گچ بري هاي سنتي دوره سلجوقي از خط كوفي و نقوش سليمي استفاده مي شد و يكي از نمونه هاي ظريف اين گچ بري در مسجد اردستان وجود دارد كه با خط كوفي انجام مي شود. نمونه ديگر مسجد و گنبد علوي در همدان است.

گچ بري دوره ايلخاني
پوشش سنتي در دوره ايلخاني پيشرفت زيادي كرد و حتي مي توان گفت كه به حد كمال خود رسيده است. در گچ بري هاي كلاسيك دوره ايلخاني، گره هاي هندسي با نقش هاي اسليمي، گل ها و برگ هاي توخالي و برجسته و خطوط كوفي، سلطاني، ديواني و رقعي.
استفاده شده است كه معماري اين دوره را با شكوه ساخته است.
مسجد حيدريه قزوين، مقبره بايزيد بسطامي در بسطام، محراب پير بكران در اصفهان و مسجد جامع اصفهان نمونه‌هايي از هنر گچ‌كاري بناهاي دوره ايلخاني هستند كه زيبايي گچ‌كاري در اين دوره را به ما نشان مي‌دهند.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
زمان : ۱۲:۱۴:۳۲
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی