sanat

 
 
بهترين روش سمپاشي سوسك ريز كابينتي چيست؟
| نظرات (0)

معمولاً به عنوان سوسك كمد كوچك يا سوسك آلماني يا سوسك آشپزخانه شناخته مي شود. سوسك آلماني توزيع جهاني دارد. اين سوسك كوچك به طول 12-16 ميلي متر و به رنگ قهوه اي روشن است. در اين گونه، بال ها كامل هستند، اما دو نوار تيره موازي در سمت پشتي قدامي قابل مشاهده است. شكم در مردان باريك تر و مجهز به چهار زائده انتهايي است، اما در زنان شكم پهن تر است و فقط يك جفت سه سر دارد. اين گونه تحرك بالايي دارد و عمدتاً در قسمت هاي گرم و تاريك ساختمان ها پنهان مي شود و برخلاف گونه هاي قبلي به ندرت وارد فاضلاب و چاه مي شود. دوره منفي كوتاهتر است و از 2 تا 4 ماه طول مي كشد.

شركت خدماتي ماداكتو با داشتن كارشناسان خبره و مجرب در زمينه سمپاشي منزل تهران و پيشرفته ترين ابزار و تجهيزات سمپاشي آماده ارائه خدمات سمپاشي خانگي در تهران مي باشد. سمپاشي منازل يكي از مهم ترين مواردي است كه بايد به آن توجه شود و شركت سمپاشي سوسك تهران  نيز با وجود سوسك ها يا آفات اين چنيني بسيار مورد نياز است.  بستگي به منطقه دارد. محدوده قيمت سمپاشي منزل در شمال تهران مي باشد

براي سمپاشي منزل در تهران  روي لينك كليك كنيد

https://madaktoservice.com/spraying-west-of-tehran/

 

سوسك هاي ماده كپسول تخم خود را براي مدت طولاني در پشت بدن خود نگه مي دارند و كمي قبل از باز كردن آن را در محل مناسبي قرار مي دهند. اما انواع ديگر سوسك ها معمولاً پس از تشكيل تخم آن را در جاي مناسب مي چسبانند و براي مدت كوتاهي حمل مي كنند. سوسك هاي آلماني بيشتر در مراكز تهيه غذا مانند آشپزخانه ها ديده مي شوند، اما سوسك هاي آمريكايي بيشتر در فاضلاب ها و مكان هاي تاريك و مرطوب ديده مي شوند.

اسپري سوسك آلماني:
سوسك هاي آلماني در برابر همه سموم مقاوم هستند و براي از بين بردن سوسك هاي كوچك بايد در فواصل زماني مناسب از تركيب سموم پيرتروئيد و فسفر با توجه به نظر متخصص استفاده كرد و تركيب مورد نظر را به هر اسپري تغيير داد.
طبق تحقيقات، سوسك هاي آلماني در برابر سموم كلر مقاوم هستند. و نمي توان از اين سموم براي سمپاشي سوسك ها استفاده كرد. براي سمپاشي سوسك ها مي توان از سموم فسفر، كاربامات و پيرتروئيد استفاده كرد.

بهترين سم سوسك
بهترين سم سوسك، پودر يا محلول يا پودرهاي سوسپانسيون سمومي مانند سايپرمترين، مالاتيون، ديازينون، دورسابان، DDVP، بايگون، سوين و پرمترين، دلتامرين است كه بايد به صورت اسپري دائمي نگهداري شود و در مكان هايي قرار گيرد. گردش و استراحت سوسك ها مانند ترك در ديوارها، گرم كردن خانه ها، پشت كمدها و يخچال ها و ساير وسايل آشپزخانه را اسپري كنيد.
در مكان هاي غير قابل دسترس براي سمپاشي، مي توان از آئروسل ها استفاده كرد. همچنين تهيه و مصرف طعمه هاي سمي با فسفر 1 درصد و سموم كاربامات با گليسرول مفيد است.

معايب استفاده از اسپري باقيمانده:
براي سمپاشي سوسك هاي كوچك به روش قديمي، بايد تمام كمدهاي آشپزخانه را خالي كرده و به مدت 12-24 ساعت از خانه خارج شويد و پس از ورود، تمام ظروف و وسايل استفاده شده را بشوييد. سموم فسفري نيز خاصيت دود كنندگي دارند و باقيمانده سموم در جاهاي ديگر مانند ديوار، مبل و تلويزيون باقي مي ماند و قابل شستشو نيست و خطرات ديگري را به دنبال دارد.

بهترين راه براي از بين بردن سوسك ها استفاده از طعمه سوسك با طعمه جديد سوسك است كه بسيار كم خطر و خوراكي است و در سال هاي اخير اختراع شده است بنابراين سوسك ها هنوز فرصت مقاومت در برابر آنها را پيدا نكرده اند. .
به ويژه، حتي در صورت آلودگي شديد، پس از يك جلسه طعمه گذاري، ريشه كن كردن قطعي سوسك صورت مي گيرد.
به طور كلي طعمه ها حاوي مواد غذايي جذب كننده حشرات و مقدار بسيار كمي سم هستند و خطر بسيار كمتري نسبت به سمپاشي نگهدارنده دارند و نتيجه بسيار مطلوب تري نسبت به سمپاشي دارند.

روش هاي بهداشتي و بهبود مبارزه با سوسك ها:
اين شامل اقداماتي است كه از ورود سوسك ها به خانه ها و مكان ها جلوگيري مي كند و همچنين محيط را براي زندگي آنها نامناسب مي كند.
نكته مهم اين است كه بدانيد سوسك ها براي زنده ماندن به آب، غذا و سرپناه نياز دارند و با حذف اين عوامل مي توانيد از شر سوسك ها خلاص شويد.

كاهش منابع غذايي: شامل جمع آوري و دفع صحيح زباله - استفاده از سطل زباله مناسب با درب - نگهداري ضايعات مواد غذايي در يخچال - تميز كردن سكوها و قفسه هاي آشپزخانه - تميز كردن كف آشپزخانه - تميز كردن چربي باقي مانده روي سطوح - به طور مرتب ظروف غذا را بشوييد

منابع آب را حذف كنيد: خروجي هاي فاضلاب مانند كف آشپزخانه، ماشين ظرفشويي و توالت را با درب و توري ريز مجهز كنيد - از توري ريز در دريچه توالت روي پشت بام استفاده كنيد - دو طرف لوله فاضلاب را پشت ماشين لباسشويي وصل كنيد - تعمير كنيد. ابينت هاي چكه دار

برداشتن پناهگاه: درزها، شكاف ها و سوراخ هاي ساختمان را مسدود كنيد - از كمدها و قفسه ها براي تسهيل تميز كردن زير آن استفاده كنيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۳ تير ۱۴۰۲
زمان : ۰۲:۳۸:۱۶
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی