sanat

 
 
سمپاشي منزل تهران
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

در حال حاضر يكي از اقدامات اصلي براي مقابله با حشرات و جانوران موذي استفاده از سموم شيميايي است. در عين حال افرادي هستند كه خودشان سموم را از داروخانه ها مي خرند و بدون رعايت دوز مصرفي يا رعايت دستورات نادرست از آن استفاده مي كنند و با اين كار علاوه بر آسيب رساندن به سلامتي افراد خانه، حشرات آنها را در برابر اين سموم مقاوم مي كنند. سمپاشي منزل در تهران  به شركت خدماتي ماداكتو مراجعه كنيد.

گاهي ريختن اين سموم در چاه فاضلاب باعث بيماري و از بين رفتن ميكروارگانيسم هاي موجود در چاه مي شود و به محيط زيست آسيب مي رساند. بسياري از سموم موجود در عطاري ها و سم فروشي هاي نامعتبر سموم گياهي پايين و داراي مواد دكلره هستند كه تا 40 سال در محل باقي مي مانند و از خانواده D.D.T محسوب مي شوند كه بسيار خطرناك است.


شركت سمپاشي شمال تهران روي لينك كليك كنيد
https://madaktoservice.com/spraying-in-the-north-of-tehran/

تا چند سال پيش مسئوليت صدور مجوز فعاليت شركت هاي سموم دفع آفات بر عهده وزارت جهاد كشاورزي بود كه اين امر به وزارت بهداشت محول شد و در حال حاضر اين مجوز از سوي معاونت بهداشتي علوم پزشكي صادر مي شود. دانشگاهها. اين مجوز از سوي وزارت بهداشت تنها براي 4 رشته حشره شناسي و مبارزه با حشرات ناقل، بهداشت محيط، بهداشت حرفه اي و گياه شناسي كه اقدام به تاسيس كار سمپاشي مي كنند و براي بازرسان بهداشتي پس از انجام آزمايش، بازديد از تجهيزات و محل و پس از تاييد سم مورد استفاده، مجوز 2 ساله براي مدير فني شركت صادر مي شود كه بايد پس از 2 سال تمديد شود.

لازم به يادآوري است كه براي اين كار بايد از شركت هاي سم پاشي مورد تاييد وزارت بهداشت كمك گرفت و بعد از سمپاشي چند ساعت خانه خالي باشد تا بخارات و ذرات موجود در سوسپانسيون سم از بين برود.

سم تا زماني كه خيس باشد مي تواند باعث مسموميت شود. به همين دليل توصيه مي شود كودكان زير 6 سال، زنان باردار، افراد مبتلا به بيماري هاي ريوي، قلبي، كليوي، آلرژي و پوستي هنگام سمپاشي و تا 48 ساعت پس از آن در منزل حضور نداشته باشند.

همچنين نيازي به جمع آوري وسايل منزل نيست. تخت ها را در معرض آفتاب و هواي آزاد قرار دهيد. پس از سمپاشي و بازگشت به منزل، در و پنجره ها بايد باز شوند تا احتمال بروز مشكلات تنفسي از بين برود.

نكات مهم در سمپاشي حشرات
سمپاشي حشرات كاري است كه بايد انجام شود تا از شر اين موجودات مزاحم در امان بمانيد. به خصوص با شروع فصل تابستان همه ما متوجه وجود حشرات مضر مانند سوسك، پشه، مورچه و مگس در داخل خانه يا در حياط و آپارتمان مي شويم و مطمئنا اين موجودات به داخل خانه راه پيدا مي كنند.

اين موجودات مزاحم حتي از طريق فاضلاب وارد خانه مي شوند و علاوه بر ظاهر نامناسب، حاوي آلاينده ها و مواد حساسيت زا هستند كه به ويژه براي كودكان، سالمندان، زنان باردار و بيماران ريوي خطرناك است. تحقيقات نشان داده است كه سوسك ها باكتري هاي ناشي از اسهال، وبا و حتي حصبه را حمل مي كنند و آنها را از فاضلاب به خانه ها مي برند. علاوه بر اين، سوسك‌ها حامل تخم‌هاي كرم‌هاي انگلي هستند كه ورود آن‌ها به خانه مشكلات جدي براي سلامت انسان به همراه خواهد داشت.

براي از بين بردن اين آفات و بيماري هايي كه ايجاد مي كنند، سم پاشي عليه آنها اجتناب ناپذير است، اما موارد مهمي در سمپاشي حشرات وجود دارد كه همه ما بايد مراقب آنها باشيم زيرا خود سموم مي تواند به حشرات آسيب برساند. به درستي استفاده نمي شود و خانواده مضر است و حتي باعث مسموميت مي شود.

اولين كاري كه بايد هنگام سمپاشي حشرات انجام دهيد اين است كه در مورد اشكالاتي كه شما را آزار مي دهد با يك متخصص سمپاش مشورت كنيد. سپس از او نكات ايمني سمپاشي را بخواهيد تا بتوانيد با خيال راحت محل را اسپري كنيد و از شر حشرات مزاحم خلاص شويد. همچنين در نظر بگيريد كه سم چقدر در محل مورد نظر باقي مي ماند تا خود را مسموم نكنيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
زمان : ۰۴:۱۱:۳۸
سراميك كف 80*80 درجه يك
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

اگر كمي به گذشته فكر كنيد، كاشي هاي قديمي با الگوهاي سايه درخشان و گل هاي تكراري و فرمت 30x30 يا كاشي هاي آجري كوچك را به ياد مي آوريد. محدوديت هاي توليد اجازه نوآوري بيشتري را نمي داد. چاپ روتاري وجود نداشت و امكان ايجاد طرح هاي منحصر به فرد و زيبا وجود نداشت، اما اكنون هر طرحي كه بخواهيد در اندازه هاي مختلف در كاشي فروشي ها و سراميك عمده  پيدا مي شود.

براي خريد سراميك عمده روي لينك كليك كنيد.
https://soperceram.ir/wholesale-ceramic/


يكي از دستاوردهاي بزرگ صنعت كاشي توليد قالب هاي بزرگ بوده است. در بين اين فرمت ها، فرمت محبوب براي كف اتاق 80*80 است كه با استقبال خوبي مواجه شده و فضا را تداعي مي كند.
اين برش در انواع سنگ هاي طبيعي مانند كلكته، دهبيد و تراورتن ارائه مي شود كه ضمن حفظ طرح زيباي سنگ، به ايرادات سنگي معمولي مانند سنگيني و تغيير رنگ و همچنين ضايعات و رگه هاي غير معمول اشاره اي نمي شود. علاوه بر اين، بسيار ارزان تر است. .

يكي از زيباترين فرمت هاي بزرگ براي كف اتاق نشيمن، فرمت 80*80 است. اين فرمت زماني كه با طرح سنگ ارائه مي شود، يادآور دال هاي سنگي است، اما با اين تفاوت كه دو رنگ و راه راه غير معمول سنگ ها را ندارد. از طرفي سنگيني سنگ را بر بنا تحميل نمي كند.

يكي ديگر از طرح هاي پرطرفدار در اين سايز طرح بتني است كه براي ادارات و فضاهاي تجاري بسيار مناسب است و كف را با مشخصات فني بهتر و كمي زيباتر مي پوشاند. توصيه مي شود كاشي هاي زميني به صورت پيوسته در سطح بتني كار شود تا سطح كار بدون نوار باشد. روش ديگر نصب اين نوع كاشي ها استفاده از نوارهاي رنگي با ضخامت هاي مختلف است.

قيمت سراميك كف 80 * 80
سراميك كف 80*80 يكي از اجزاي مكمل سراميك هاي مشكي و طلايي در ساخت پروژه هاي عمراني و منازل مي باشد كه براي پوشش بخشي از كف ساختمان استفاده مي شود كه مزاياي بي شماري دارد.
سراميك در انواع مختلفي مانند سراميك پوليش، چيني پوليش و نانو توليد مي شود كه در سال هاي اخير بسيار مورد استفاده مردم قرار گرفته و با استقبال گسترده اي مواجه شده است.
قسمت كف ساختمان و ساير محيط ها براي نصب كاشي و سراميك نياز به استفاده از سراميك با زيباترين رنگ مناسب براي كاربري محيط و دوام خوب و درجه يك دارد زيرا بايد عايق خوبي در برابر رطوبت باشد.
يكي از دلايل اصلي استفاده از سراميك ايجاد سطحي صاف در كف هر سالن است.

مشخصات كف سراميك 80*80 درجه يك
سراميك عيار 80*80 از كف سفيد توليد مي شود زيرا كف سفيد نسبت به ساير انواع كف در توليد كاشي و سراميك استحكام بيشتري دارد.
سطحي با تراكم قابل قبولي دارد كه منجر به توليد محصولات باكيفيت و پرمصرف مي شود.

سراميك هاي با كيفيت 80*80 در رنگ هاي سفيد، كرم، صورتي و مشكي با طرح هاي ساده و طرح دار پاسخگوي تمامي سليقه ها هستند.
در برابر نفوذ آب بسيار مقاوم است و از بهترين لعاب سراميكي در توليد سراميك هاي ممتاز 80*80 استفاده مي شود.

در برابر رطوبت و همچنين دماي بسيار پايين هوا در مناطق سردسير بسيار مقاوم است.
بهترين نوع سراميك براي استفاده در كف اتاق، سراميك با فرمت 80*80 است.
جديدترين نوع سراميك و بهترين و مناسب ترين جايگزين براي ساير سايزهاي موجود در بازار است كه در گذشته مورد استفاده قرار مي گرفته است.

سراميك اخيراً محبوبيت زيادي پيدا كرده است و در كف سالن، اتاق و ... كاربرد فراواني دارد.
كف سراميك 80*80 بخريد
خريد كفپوش سراميكي با كيفيت 80*80 در فروشگاه هاي آهن آلات و مصالح ساختماني در دسترس بستگان مي باشد.

در خريد كفپوش سراميكي با كيفيت 80*80 بايد به عدم شكستگي و ترك، سلامت و ابعاد مورد نظر توجه كرد.

در هنگام خريد بهتر است به نوع كاربري مورد نظر و محيطي كه قصد اجراي سراميك را داريد توجه كنيد، زيرا رنگ و نوع مات و براق بودن طرح مي تواند به اين سوال بستگي داشته باشد.

طرح و رنگ سراميك ها در ادارات و اماكن نشيمن بسيار متفاوت است كه اين مهم تلقي مي شود.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
زمان : ۰۱:۴۲:۰۳
كلمه كليدي چيست؟
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

توليد محتوا براي چيست؟ ما محتوا را توليد مي كنيم تا بتوانيم جايگاهي در موتور جستجو پيدا كنيم و محتواي مورد نظر خود را به گوش مخاطبان مورد نظرمان برسانيم. اما آيا صرف توليد محتوا ما را به اين هدف مي رساند؟ قطعا نه! ايجاد محتواي عالي و دقيق، طراحي جذاب ترين اينفوگرافيك ها و انجام تخصصي ترين مصاحبه ها تنها بخشي از سفر است. اگر كلمات مناسب را در جاي مناسب قرار ندهيد، هيچ كس كار سخت شما را نخواهد ديد! يكي از عواملي كه به ما امكان مي دهد به اهداف توليد محتوا برسيم استفاده از كلمات كليدي است! اما كلمه كليدي چيست؟ چرا اين مهم است؟ روش انتخاب كلمات كليدي چيست؟

كلمه كليدي چيست؟
ابتدا بايد بدانيم كلمه كليدي چيست؟ در اصطلاح سئو، كلمه كليدي چيزي است كه كاربر در موتور جستجو تايپ مي كند. در واقع كلمه كليدي يك يا چند كلمه است كه موضوع و هدف محتواي شما را تعيين مي كند. در بهينه سازي موتور جستجو، كلمه كليدي كلمه يا عبارتي است كه كاربران براي يافتن اطلاعات مورد نياز خود در موتور جستجو تايپ مي كنند.

چه سازنده محتوا يا صاحب وب سايت باشيد، مي خواهيد كلمات كليدي صفحه شما با آنچه كاربران شما جستجو مي كنند مرتبط باشد. اگر از كلمات كليدي مناسب در مكان مناسب استفاده كنيد، احتمال اينكه كاربر اينترنت در نتيجه جستجوي خود محتواي شما را پيدا كند افزايش مي يابد.

انواع كلمات كليدي
كلمات كليدي محتواي صفحه را مشخص مي كنند.
موتورهاي جستجو از كلمات كليدي براي تعيين رتبه صفحه استفاده مي كنند.
كلمات كليدي به كاربر كمك مي كنند تا محتوا و اطلاعات مورد نظر خود را پيدا كند. از طرفي وجود كلمات كليدي در مقاله مي تواند كاربر اينترنت را به سمت محتواي شما هدايت كند.

پيش نيازهاي يادگيري سئو روي لينك كليك كنيد
https://khanomsin.ir/prerequisites-for-learning-seo/


چرا كلمه كليدي مهم است؟
اما كلمات كليدي در سئو چقدر اهميت دارند؟ كلمه كليدي پلي است بين كاربر و توليد كننده محتوا. در واقع اين كلمات كليدي هستند كه كاربر را در نتيجه جستجوهاي خود به محتواي مورد نظر خود مي رساند. بدون كلمات كليدي، جستجو بيهوده و مطالب و مقالات غير قابل خواندن خواهد بود!

وقتي گوگل مي خواهد صفحه اي را رتبه بندي كند به محتواي آن نيز توجه مي كند. به كلمات استفاده شده در صفحه نگاه مي كند. موتورهاي جستجو محتواي صفحه را از كلمات استفاده شده در صفحه درك مي كنند. بنابراين، استفاده از كلمات كليدي مناسب و تكرار آنها به جاي آن مي تواند به گوگل در درك محتواي صفحه شما كمك كند. به اين ترتيب، شما بايد راهي براي ورود به ذهن مخاطب خود پيدا كنيد و از كلمات يا عباراتي استفاده كنيد كه آنها به دنبال آن هستند.
اهميت كلمات كليدي در سئو پنهان نيست، اما گوگل و نحوه عملكرد آن تنها دليل استفاده از كلمات كليدي نيست. مهمترين مشكل كاربر است. در واقع، شما هميشه بايد روي كاربر تمركز كنيد: روي بازديدكنندگان صفحه و مشتريان بالقوه. با بهينه سازي موتور جستجو مي توانيد كاربران را به صفحه خود هدايت كنيد.

كلمات كليدي مي توانند به بازاريابي كمك كنند و اين يكي ديگر از دلايل اهميت آنهاست. اگر مي خواهيد بودجه اي را براي تبليغات در نظر بگيريد، مي توانيد روي كلمات كليدي خاصي در تبليغات پرداخت به ازاي كليك يا پرداخت به ازاي كليك (PPC) تمركز كنيد. Google Ads اينگونه كار مي كند. تبليغ‌كنندگان براي يافتن موقعيتي در بالاي صفحه نتايج براي كلمات كليدي خاص هزينه مي‌كنند.
اگر مي خواهيد يك استراتژي بازاريابي براي وب سايت خود تعريف كنيد، بايد در مورد كلمات كليدي خاصي تحقيق كنيد. با بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) و بازاريابي محتوا، مي توانيد بدون نياز به تبليغات گوگل به رتبه هاي بالايي برسيد.

به طور خلاصه، كلمات كليدي به چند دليل مهم هستند:

بر اين اساس مي توانيد يك استراتژي بلند مدت مبتني بر سئو براي بازاريابي محتوا بسازيد.
شما درك خوبي از مخاطبان هدف خود خواهيد داشت و به تعداد اين مخاطبان و همچنين سوالات و مشكلات آنها پي خواهيد برد.
با استفاده از آنها مي توانيد ترافيك سايت خود را افزايش دهيد.

چرا يك كلمه كليدي انتخاب كنيم؟
اگر كسب و كار شما آنلاين است، كلمات كليدي يكي از مهمترين ابزار شما هستند. در واقع در اين كمپين شما براي شكست دادن رقبا و جذب كاربران به بازار خود مبارزه مي كنيد.

اگر به كلمات كليدي كه وب سايت در آنها رتبه بندي شده است نگاه كنيد، به نقاط قوت وب سايت و برتري آن نسبت به رقبا پي خواهيد برد.

تحقيق كلمات كليدي همه چيز در مورد يافتن كلمات كليدي مناسب براي يك وب سايت است. به اين ترتيب، لازم نيست محبوب ترين كلمات كليدي مرتبط با تجارت خود را انتخاب كنيد. همانطور كه گفتيم رقابت بر سر اين كلمات كليدي بسيار شديد است و تبليغات آنها نيز بسيار پرهزينه است.

همچنين، نبايد كلمات كليدي را جستجو كنيد كه هيچ كس به دنبال آن نيست. شما بايد ويژگي هاي كلمات كليدي ارزشمند را بدانيد و بر اساس آن معيارها انتخاب كنيد.

معيارهاي انتخاب كلمه كليدي
نرخ جستجو
اين معيار به شما مي گويد چند بار يك كلمه كليدي در گوگل جستجو شده است. به اين ترتيب مي توانيد محبوبيت كلمه كليدي را بسنجيد. همچنين، مي‌توانيد پيش‌بيني كنيد كه اين كلمات كليدي چقدر ترافيك وب‌سايت شما را افزايش مي‌دهند.

رقابت
معيار بعدي رقابت است. مهم نيست كه چند كلمه كليدي جستجو مي شود، در هر صورت بايد از موضوع رقابت آگاه باشيد.

قيمت (هزينه هر كليك)
اگر مي خواهيد تبليغ كنيد (و نه سئو)، بدانيد كه هر كلمه قيمتي دارد. در هزينه به ازاي كليك، هر بار كه كاربر پس از جستجوي كلمه كليدي، روي كلمه كليك مي كند، بايد مبلغي را پرداخت كند. به عنوان مثال، در ايالات متحده، شما به ازاي هر كليك روي كلمه كليدي "وام" 3.94 دلار پرداخت مي كنيد. اين بدان معني است كه هر بار كه شخصي در ايالات متحده كلمه "وام" را جستجو مي كند و روي تبليغ كليك مي كند، تبليغ كننده بايد 3.94 دلار به ازاي هر تبليغ به وب سايت پرداخت كند. در اينجا شما بايد تصميم بگيريد كه آيا ارزشش را دارد كه براي هر كليك چهار دلار براي يك كلمه بپردازيد يا خير! اين سوال را حتما از خود بپرسيد.

تعداد كلمات
ميانگين تعداد كلمات مقاله در واقع به تعداد كلمات يك جمله اشاره دارد. هرچه كلمات كليدي بيشتري داشته باشد، احتمال رتبه بندي آن بيشتر مي شود. (ما در اين مورد در بخش كلمات كليدي دم بلند بحث خواهيم كرد)

هدف
كلمه كليدي intent به شما مي گويد كه هدف كاربر از آن جستجو چيست. به عنوان مثال، به ما مي گويد كه آيا قصد كاربر از اين جستجو خريد است يا صرفاً جمع آوري اطلاعات. آنها مي خواهند بخرند يا فقط به محصولات نگاه كنند.

چگونه از كلمات كليدي استفاده كنيم؟
انتخاب كلمات كليدي براي سايت و استفاده از آنها قوانين خاص خود را دارد. شما نمي توانيد فقط يك سري كلمات كليدي را در متن خود قرار دهيد و به نتيجه دلخواه برسيد. توليد محتوا بايد براي يك انسان واقعي انجام شود، نه فقط براي رتبه بندي در موتورهاي جستجو مانند گوگل. كلمات كليدي انگليسي و فارسي را بر اساس مخاطب، موضوع محتوا و برند خود انتخاب كنيد.

چند قانون اساسي براي انتخاب بهترين كلمات كليدي و نحوه استفاده از آنها وجود دارد. با اين چند قانون كلي مي توانيد كار خود را شروع كنيد. به عنوان مثال، يك كلمه كليدي منحصر به فرد را در هر صفحه از وب سايت خود قرار دهيد.

با يادگيري اصول اوليه استفاده از كلمات كليدي، مي توانيد از تمام مزاياي كلمات كليدي نهايت استفاده را ببريد.

مي توانيد كلمات كليدي را در بخش هاي مختلف مانند URL، تگ H1، توضيحات متا و تگ alt تصوير قرار دهيد. همه اينها موتورهاي جستجو را به سمت محتواي اصلي محتواي شما هدايت مي كند و در نهايت محتواي شما به مخاطبان هدف شما مي رسد. اين يعني استفاده از كلمات كليدي براي جذب مشتري!


رديابي عملكرد كلمه كليدي و ابزارهاي گوگل
اما يادگيري نحوه انتخاب كلمات كليدي مناسب و قرار دادن آنها پايان كار نيست! بعد از اين مرحله نوبت به رديابي رتبه بندي كلمات كليدي مي رسد. ابزارهايي مانند nightwatch.io مي توانند كلمات كليدي را رديابي كنند و گزارش هفتگي تغييرات آنها را به شما ارائه دهند. به اين ترتيب مي توانيد از تاثير تغييراتي كه در محتوا ايجاد مي كنيد مطلع شويد.




علاوه بر اين، ابزارهايي مانند Google Analytics / Search Console به شما مي گويند كه آيا صفحات مورد نظر شما ترافيك بيشتري ايجاد مي كنند يا خير.

سعي كنيد تغييرات را به صورت هفتگي دنبال كنيد، زيرا محتواي جديد دائما در حال توليد است. به همين دليل، هميشه بايد بر رتبه بندي كلمات كليدي خود نظارت داشته باشيد.

با استفاده از ابزار تحقيق كلمات كليدي و بررسي مداوم عملكرد كلمات كليدي، مي توانيد از رقباي خود پيشي بگيريد و ترافيك سايت خود را افزايش دهيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
زمان : ۱۲:۰۲:۱۴
آموزش مقدماتي سئو
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

  سئو يا بهينه سازي موتور جستجو يكي از مواردي است كه امروزه همه مي دانند. تسلط اينترنت در عصر تكنولوژي، تمامي فعاليت هاي بشر را تحت تاثير قرار داده است. تحول تدريجي اما مستمر حرفه ها را نيز مي توان تحت تأثير مدرنيته و فناوري هاي جديد مشاهده كرد. همه مشاغل سنتي حداقل بخش كوچكي از تجارت خود را تحت تأثير محيط اطراف خود و براي تضمين بقاي خود به اينترنت هدايت كرده اند.
ضمن اينكه در سايه برتري فضاي مجازي در زندگي مردم، مشاغل آنلاين جديدي نيز ايجاد شده است. براي پيشرفت و موفقيت در اين فضا، شناخت مكانيسم اينترنت و موتورهاي جستجوگر آن ضروري است. بنابراين شناخت سئو چيست و قوانين موتورهاي جستجو از اهميت خاصي برخوردار است.

چگونه كارشناس سئو شويم
اول از همه بايد گفت كه سئو در واقع يك مخفف است. معني لغوي اين عبارت بهينه سازي موتور جستجو است. در كشور ما ايران و همچنين در زبان فارسي از همان علامت اختصاري SEO استفاده مي شود. زيرا جايگزيني براي آن وجود ندارد. همچنين اين كلمه يك اصطلاح محسوب مي شود و معناي آن چندان جالب به نظر نمي رسد. اين اصطلاح به فرآيندي اشاره دارد كه طي آن يك سايت مي تواند به رتبه بالاتري دست يابد.
به عبارت ساده، موتورهاي جستجو مانند گوگل معيارهايي را براي تعيين موقعيت وب سايت ها در فهرست صفحات خود در نظر مي گيرند. دانستن اين معيارها و تنظيم جهت صفحه وب و محتوايي كه بر اساس آنها توليد مي كنيم سئو نام دارد. معناي اين اصطلاح بسيار ساده است. اما پاسخ به اين سوال كه چرا اين فرآيند در كسب و كار اينترنتي ما اهميت ويژه اي دارد هنوز مشخص نيست.

چگونه كارشناس سئو شويم روي لينك كليك كنيد.

https://khanomsin.ir/how-to-work-seo/

 


اهميت سئو در گوگل و  مراحل يادگيري سئو
ممكن است تعجب كنيد كه چرا اين روند اينقدر مهم است؟ بياييد با ذكر يك مثال واقعي به اين سوال پاسخ دهيم. تصور كنيد مي خواهيد يك فروشگاه راه اندازي كنيد. بي شك سعي مي كنيد تمام سرمايه خود را صرف پيدا كردن مكاني مناسب و پر رفت و آمد كنيد. از آنجا كه مي دانيد كسب و كار در يك مكان است، باعث مي شود فروشگاه شما بهتر ديده شود.
از آنجايي كه ويترين فروشگاه ما در معرض ديد افراد بيشتري قرار دارد، تعداد افرادي كه وارد فروشگاه ما مي شوند و خريد مي كنند بسيار بيشتر خواهد بود. بديهي است كه مشتريان بيشتر برابر است با سود بيشتر. بنابراين، كسب موقعيت مناسب در هر شركتي مهم است. با اين تشبيه به راحتي متوجه شده ايد كه يادگيري سئو جايگاه ويژه اي در رشد كسب و كار شما در فضاي مجازي دارد. زيرا با آن قادر خواهيد بود بهترين موقعيت را در موتورهاي جستجو كسب كنيد.

 

ابزار رايگان يافتن كلمات كليدي روي لينك كليك كنيد

https://khanomsin.ir/keyword-research-tools/

 


محتوا رمز موفقيت در موتورهاي جستجو است
اكنون اهميت سئو را مي دانيد. بنابراين از امروز دغدغه شما كسب رتبه هاي برتر موتورهاي جستجو خواهد بود. به خصوص گوگل، زيرا پركاربردترين موتور جستجوي جهان است. بنابراين هر كسي كه مي خواهد در اينترنت موفق باشد بايد بتواند استانداردهاي گوگل را برآورده كند. اين نرم افزار كامپيوتري عوامل زيادي را در نظر مي گيرد تا به وب سايت ها موقعيت خاص خود را بدهد.
اما هميشه مهم ترين و اصلي ترين موضوع توليد محتواي جذاب و مناسب است. حتي اگر همه عوامل فرعي را دنبال كنيد اما محتواي بي فايده و نامفهوم توليد كنيد، مردم به سرعت صفحه شما را ترك خواهند كرد. اين ربات هاي گوگل را متقاعد مي كند كه شما شهرت آن را به عنوان بهترين موتور جستجو تضعيف مي كنيد. از اين رو، سايت شما را به رتبه هاي پايين تر و صفحات آخر منتقل مي كند.

چگونه سئو انجام دهيم
موتورهاي جستجو در هر بررسي بيش از 200 عامل را در نظر مي گيرند. براي موفقيت در اين رويكرد بايد در تمام قسمت هاي محتواي خود به اين معيارها توجه كنيد. به عنوان مثال، در قسمت عنوان نبايد از جملات خيلي طولاني استفاده كنيد. زيرا گوگل آن را به طور كامل نشان نمي دهد. اين مي تواند جذابيت ويترين فروشگاه شما را به ميزان قابل توجهي كاهش دهد. همچنين جايگاه كلمات كليدي در نام محتوا بسيار مهم است.
عنوان و توضيحات مختصر زير بايد به گونه اي نوشته شود كه كاربر بتواند با يك نگاه به موضوع كلي محتواي شما پي ببرد. علاوه بر اين، سرفصل هاي مناسب در محتواي اصلي و استفاده از تصاوير، جذابيت بصري مقاله را افزايش مي دهد. متن جذاب در جذب مخاطب و گوش دادن به صحبت هاي شما بسيار موثر خواهد بود. تعداد مناسب كلمات متن و استفاده مناسب از كلمات كليدي از ديگر موارد مهم است.

روش هاي گوگل براي تاييد سايت ها
موتورهاي جستجويي كه مي توان از آنها به عنوان پيشرفته ترين ابزار جستجو ياد كرد گوگل، ياهو و بينگ هستند. اين برنامه هاي كامپيوتري با روش هاي بسيار پيشرفته و بدون نياز به نيروي انساني وب سايت ها را بررسي مي كنند تا آنها را در صفحات خود طبقه بندي و سازماندهي كنند. به عبارت ساده، آنها از ربات هايي استفاده مي كنند كه به صفحات وب دسترسي دارند و فاكتورهاي لازم را بررسي مي كنند. به اين ربات ها خزنده مي گويند. با رعايت نكات سئو مي توانيد به خزنده هاي Google اطلاع دهيد كه در آنجا هستيد. البته گاهي افراد براي اينكه در حد استانداردها سريعتر ديده شوند، تقلب و اغراق مي كنند. اين روش كه كلاه سياه نام دارد، ممكن است سريعتر باشد، اما بسيار كوتاه مدت است. زيرا خزندگان دشمن اين كلاه سياه هستند و به محض شناسايي شما را پايين مي آورند. از طرفي با روش كلاه سفيد و محتواي مناسب جايگاه برتر و ابدي در گوگل پيدا خواهيد كرد.



متخصص بهينه سازي موتورهاي جستجو
بهينه سازي موتورهاي جستجو دنياي بسيار بزرگي است. همانطور كه قبلا ذكر كرديم، گوگل بيش از 200 معيار را با خزنده هاي خود بررسي مي كند. به نظر مي رسد كه احترام به همه اين موارد بدون فراموش كردن يك مورد غيرممكن است. همچنين، گاهي اوقات مي توانيم با بهينه سازي بيش از حد و از دست دادن شانس ديده شدن براي هميشه، ربات ها را به دشمنان سايت خود تبديل كنيم.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
زمان : ۱۰:۱۱:۵۰
در دوره سئو تكنيكال چه مي‌آموزيم؟
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

ابزار فني SEO آموزش سئو تكنيكال; اين فرآيند آماده سازي و بهينه سازي سايت براي درك گوگل از محتوا و ارتباط بين صفحات است.

تجزيه و تحليل رقبا، تحقيقات كلمات كليدي، توليد محتواي ارزشمند و فعاليت هاي موثر در لينك بيلدينگ خارجي نقش بسيار مهمي در موفقيت يك پروژه سئو دارند، اما همه اين عوامل تنها زماني مفيد نخواهند بود كه سايت ما بستر مناسبي را براي ارائه محتوا فراهم كند. كاربر و گوگل

آموزش رايگان سئو روي لينك كليك كنيد
https://khanomsin.ir/free-seo-training/


رعايت استانداردهاي سئو در طراحي وب سايت و بهبود تجربه كاربري را نمي توان تنها عامل بهبود رتبه دانست، اما شناخت و اجراي اين نكات براي كسب جايگاه در نتايج ضروري است.

كارگاه فني سئو برگرفته از سال ها تجربه ما در ساخت وب سايت ها و پروژه هاي سئو موفق است و با رويكرد "دستي" طراحي شده است. براي درك مفاهيم ارائه شده در اين كارگاه و پياده سازي آن ها در پروژه خود نيازي به دانش كدنويسي يا تجربه طراحي وب نداريد!
محدوديت يادگيري؛ يك متخصص سئو به چه ميزان دانش فني و تجربه نياز دارد؟
ساختار URL ها؛ معماري و ساختار آدرس دهي صفحات سايت
كاوش و نمايه سازي؛ مديريت خزش بودجه و درك مفاهيم مرتبط
تگ هاي HTML؛ برچسب هاي HTML را به درستي بشناسيد و استفاده كنيد
داده هاي ساخت يافته؛ نشانه گذاري استاندارد و استفاده از طرحواره
UX و سرعت صفحه؛ بهبود سرعت سايت و تجربه كاربري
ابزار تجزيه و تحليل؛ دانش اوليه ابزارهاي جانبي و كاربردي

براي مراحل يادگيري سئو روي لينك كليك كنيد

https://khanomsin.ir/where-to-start-learning-seo/


اولين سوالي كه به ذهن شما خطور مي كند اين است: براي يادگيري سئو فني به چه ميزان دانش فني و تجربه كدنويسي نياز داريم؟ حقيقت اين است كه شما نيازي به "تجربه كدنويسي" نداريد، اما داشتن دانش كافي براي درك كدهاي HTML و مهارت هاي عملي براي ارائه آن به تيم فني و نظارت بر اجراي صحيح الزامي است.

به عنوان يك متخصص سئو، علاوه بر دانش تخصصي در زمينه كاري خود، بايد مهارت هاي نرمي را براي برقراري ارتباط با ساير تيم هاي بازاريابي ديجيتال كسب كنيم. كسب اين مهارت ها به ما كمك مي كند تا زمان گرانبهاي خود را براي يادگيري نحوه كدنويسي و پياده سازي آن در سايت تلف نكنيم.

در اين فصل از كارگاه آموزشي فني سئو به بررسي مسير تصميم گيري و تحليل براي ايجاد تغيير فني در سايت مي پردازيم و حدود اختيارات يك متخصص سئو را روشن مي كنيم. پيروي از اين طرز فكر به شما كمك مي كند تا زمان و انرژي كمتري را صرف ارجاع درخواست هاي خود به تيم فني و دريافت پاسخ از آنها كنيد.
هر صفحه در اينترنت به يك آدرس منحصر به فرد نياز دارد تا شانس ايندكس شدن و نمايش در نتايج جستجو را داشته باشد. URL در واقع مسيري است كه كاربران و ربات هاي گوگل براي دسترسي به محتواي اين صفحه در مرورگر خود وارد مي كنند.

هر آدرس اينترنتي از 3 قسمت اصلي يعني پروتكل، دامنه و مسير تشكيل شده است. دانستن آناتومي و درك قسمت هاي مختلف يك آدرس به ما كمك مي كند تا هنگام ايجاد يك صفحه يا راه اندازي يك سايت جديد، استانداردهاي سئو را به خوبي رعايت كنيم.

در اين فصل هر يك از اين 3 بخش را به تفصيل بررسي خواهيم كرد و به رايج ترين سوالات كاربران در مورد تاثير آنها بر سئو پاسخ خواهيم داد. برخي از سوالاتي كه در اين بخش به آنها پاسخ داده شده است عبارتند از:

آيا SSL اجباري است و روي سئو تاثير مي گذارد؟
آيا وجود كلمه كليدي در نام دامنه به رتبه بندي در اين جمله كمك مي كند؟
آدرس صفحه ما فارسي بهتر است يا انگليسي؟
آيا خريد يك دامنه قديمي به سئو سايت تازه ايجاد شده كمك مي كند؟
براي راه اندازي وبلاگ در فروشگاه اينترنتي بهتر است از پوشه استفاده كنيم يا ساب دامين؟
پس از دانستن آناتومي آدرس هر صفحه، نوبت به معماري و ساختار درختي كل سايت مي رسد. معماري آدرس هاي صفحه يك سايت نقش مهمي در درك گوگل از ارتباط معنايي و ارزش هر يك ايفا مي كند. در اين قسمت ابتدا سه الگوي رايج معماري يعني Flat، Hierarchy و Holarchy را معرفي مي كنيم و مزايا و معايب هر كدام را مورد بحث قرار مي دهيم.

در ادامه، معيارهاي اصلي تصميم گيري در مورد معماري سايت و ساختار آدرس دهي را با نگاهي به چندين سايت ياد خواهيم گرفت.
تاكنون ساختار و معماري سايت خود را طراحي كرده‌ايم، اكنون نوبت ربات‌هاي گوگل است كه به اين صفحات دسترسي داشته باشند و بودجه خزيدن را مديريت كنند. در سال‌هاي اخير با افزايش نجومي وب‌سايت‌ها و صفحات وب، منابع گوگل براي تأييد و ايندكس كردن آن‌ها با محدوديت‌هاي جدي مواجه شده و شاهد كاهش سرعت ايندكس يا حتي عدم دسترسي گوگل به سايت‌ها تا چندين سال بوده‌ايم. هفته ها پس از ايجاد صفحه

بودجه خزيدن در واقع منابع و زماني است كه ربات هاي گوگل براي خزيدن و ايندكس كردن صفحات هر سايت اختصاص مي دهند. اين بودجه براي همه سايت ها يكسان نيست و بر اساس عوامل متعددي مانند سابقه فعاليت، نرخ انتشار محتوا، تعداد صفحات، لينك هاي خارجي و ... تعيين مي شود.

براي مديريت صحيح اين بودجه، درك رفتار روبات هاي گوگل براي يافتن و ذخيره يك صفحه جديد ضروري است. ما اين فرآيند را به طور كامل در ابتداي اين فصل بررسي مي كنيم.

در ادامه با ابزارها و تكنيك هاي موجود براي مديريت بودجه خزنده آشنا مي شويم. اكثر ابزارهايي كه براي اين كار داريم در پنل كنسول جستجوي گوگل ارائه شده است كه در كارگاه كنسول جستجو نحوه استفاده صحيح از آنها را آموزش داديم.
صرف نظر از زبان برنامه نويسي (به عنوان مثال php) يا سيستم مديريت محتوا (به عنوان مثال وردپرس) سايت شما در آن نوشته شده است، خروجي صفحه هميشه به عنوان تگ هاي HTML به كاربر و گوگل نمايش داده مي شود. به عنوان يك متخصص سئو كه در زمينه فني فعاليت مي كنيم، بايد به خوبي با تنوع و كاربرد اين تگ ها آشنا باشيم. در واقع يادگيري اين مفاهيم ابزارهاي بهينه سازي هر سايتي را در اختيار شما قرار مي دهد.

پس از آشنايي با ابزارها و عملكرد هركدام در مديريت خزش بودجه، با هم 10 سناريو رايج و كاربردي را ارائه مي كنيم و به مثال هاي مختلف براي هر كدام نگاه مي كنيم. ماتريس تصميم گيري ارائه شده در اين قسمت روش و تكنيك ابداعي خانوم سين مي باشد و در دوره هاي داخلي و خارجي مشابه آن را نخواهيد يافت.

قبل از يادگيري مفاهيم اصلي، تاريخچه HTML و چگونگي شكل گيري اينترنت را مرور مي كنيم. اين اطلاعات به ما كمك مي كند تا ماهيت و اهميت هر يك از مفاهيم ارائه شده در اين فصل را بهتر درك كنيم. به عنوان توسعه ساختار كدنويسي استاندارد در HTML5، ما تگ هاي معنايي را ياد مي گيريم تا محتوا و متا تگ هاي كاربردي را براي سئو به صورت جامع و كاربردي ارائه دهيم.

دانستن انواع برچسب‌ها براي استفاده در سر و بدن به ما كمك مي‌كند تا بدون تغيير ظاهر سايت، درك آن را براي ربات‌هاي گوگل آسان‌تر كنيم. رعايت اين استانداردها علاوه بر كيفيت ارائه، تأثير مستقيمي بر سرعت و تجربه كاربر خواهد داشت. به عنوان مثال، همانطور كه در تصوير زير مشاهده مي كنيد، 4 تگ كاربردي شامل prefetch، prefetch، prefetch و dns-prefetch را كشف خواهيم كرد كه در فرآيند بهينه سازي سرعت سايت به آنها نياز خواهيم داشت.

احتمالا با ديدن تصاوير بالا و اين حجم از كد جديد، در يادگيري سئوي فني دچار شك و ترديد مي شويد! اما نگران نباشيد، براي درك بهتر هر يك از اين كدها و نحوه استفاده از آنها، چند مثال را با هم مرور مي كنيم. نيازي نيست همه اين استانداردها را رعايت كنيد، هنگام شروع يك پروژه جديد يا بهينه سازي سايت خود، اين فايل كارگاهي و PDF را به عنوان راهنماي پياده سازي پيش روي خود داشته باشيد و مرحله به مرحله استانداردها را بررسي كنيد.

تجربه سال ها تدريس و انجام پروژه ها به ما نشان داده است كه بسياري از دانش آموزان حتي با داشتن دانش كافي اعتماد به نفس لازم براي ورود به عرصه فني را ندارند و يا در اولويت بندي كار خود با مشكل مواجه مي شوند. براي حل اين مشكل شما را با يك روش عملي تصميم گيري و برنامه ريزي آشنا مي كنيم كه استفاده از آن مي تواند كارايي و نتايج كار شما را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
زمان : ۰۶:۴۵:۴۸
گچبري ديوار و تاثير آن در معماري داخلي
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

حتما در مكان هاي تاريخي ايران گچ بري هاي زيبا و بي نظيري ديده ايد. يكي از جنبه هاي معماري كه باعث زيبايي خانه و ساختمان مي شود گچ بري است. گچبري ديوار ، گچبري سقف و گچبري ستون و سر ستون به طور كلي سه نوع گچ كاري هستند كه به گچ كاري قسمت هاي مختلف خانه مانند گچ كاري ديوار پذيرايي، گچ كاري ستون آشپزخانه و گچ كاري سقف اتاق خواب تقسيم مي شوند. اينها گچ پيش ساخته و آماده استفاده يا گچ سنتي و گچ دستي هستند. در متن زير با انواع گچ كاري و كاربرد آن براي فضاهاي مختلف خانه آشنا مي شويم:

گچبري دور لوستر و لامپ روي لينك كليك كنيد.

https://gachboripersian.ir/%da%af%da%86%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1-%d9%84%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1/


گچ چيست؟
گچ بري هنر برش، گود كردن و كشيدن روي گچ است كه در معماري ايراني از ارزش بالايي برخوردار است. گچ بري در قسمت هاي مختلف ساختمان از جمله گچ بري سقف، گچ بري ستون، گچ بري ستون آشپزخانه، گچ بري ستون مركز پذيرايي، گچ بري ستون وسط سالن، گچ كاري ديواري ستون و گچ آماده به كار دور لوستر مرسوم است.
گچ بري يكي از زيرشاخه هاي معماري است كه در مناطق و دوره هاي مختلف سبك ها و اشكال مختلفي داشته است. همانطور كه از نام گچ بري ديوارها و سقف ها مشخص است، عمده ترين ماده مورد استفاده در اين هنر گچ است.



هنر گچ بري در ايران و ساير كشورها رايج است. نمونه اي از كاربرد آن در كشورهاي ديگر كليساهاي باستاني است كه گچ بري سقف و گچ بري ستون ها به شكل چشم نوازي انجام مي شود. شكل پذيري و چسبندگي گچ دليل استفاده از اين ماده براي تزئين بنا بوده است.

تاريخچه گچ بري ديوارها و ستون ها
اكتشافات باستان شناسان نشان مي دهد كه تاريخ ساخت گچ بر تاريخ آجر مقدم است. گچ بري ديوار براي تزئين در شهرهاي ايران و عراق رايج است. اولين كساني كه در ايران از گچ بري ديوارها و سقف استفاده كردند هخامنشيان و بعدها ساسانيان بودند و اعراب اين هنر را در زمان فتح ايران آموختند.
در دوره ايلخاني هنر گچ بري به كمال رسيد. محراب هايي با انواع خطوط به ويژه انواع كوفي، استفاده از انواع گره هاي هندسي با نقوش سليمي توماري و سليمي ماري باعث پيشرفت هنر گچ بري در اين زمان شد.
از بهترين نمونه هاي گچبري مي توان به مسجد حيدريه قزوين، مسجد جامع ورامين و محراب مسجد اروميه اشاره كرد.

دوره تيموري دوره رسمي سازي و قاب بندي گچ بري ها و گچ بري هاي مقران است. از آثار اين دوره مي توان به مقرنس هاي سر مسجد ميدان كاشان، گچ بري هاي مدرسه خرگرد خواف و مقبره شيخ احمد جامي در تربت جام اشاره كرد.
در دوره صفويه هنر گچ بري وارد كاخ شاهان شد و مقرنس ها با عناصر مختلف به ويژه مقرنس هاي كچل و نيمه كچل با گل و گياه براي تزيين كاخ شاهان استفاده مي شد. از آثار اين دوره مي توان به كاخ هشت بهشت، ميدان بازار قيصريه، اصفهان و تالارهاي سلطنتي و موسيقي كاخ عالي قاپو اشاره كرد.

دوره گچ كاري ديوار و ستون در ايران
گچ بري اسلامي
معماري اسلامي يكي از بهترين شاخه هاي معماري است كه نمونه هايي از آن را در مساجد ديده ايم. در معماري اسلامي از گچ بري استفاده مي شود و نمونه هاي ظريفي از گچ بري سقف و ستون گچ بري از اين دوره به جا مانده است.
در نمونه‌هاي گچبري اسليمي معمولاً از پيكره يا چيزي به شكل انسان استفاده نمي‌شود و گچ‌بري كلاسيك اسليمي بيشتر بر نقوش گل و گياه و طرح‌هاي اسليمي متمركز بوده است. مسجد فريومد سبزوار يكي از نمونه هاي بارز گچ بري سنتي اسلامي است كه از قرن سوم هجري به جاي مانده است.

گچبري سلجوقي
در دوره سلجوقيان عمدتاً از گچ بري سقف، گچ بري ستون و گچ بري ديوارها براي تزيين نماي داخلي استفاده مي شد. در گچ بري هاي سنتي دوره سلجوقي از خط كوفي و نقوش سليمي استفاده مي شد و يكي از نمونه هاي ظريف اين گچ بري در مسجد اردستان وجود دارد كه با خط كوفي انجام مي شود. نمونه ديگر مسجد و گنبد علوي در همدان است.

گچ بري دوره ايلخاني
پوشش سنتي در دوره ايلخاني پيشرفت زيادي كرد و حتي مي توان گفت كه به حد كمال خود رسيده است. در گچ بري هاي كلاسيك دوره ايلخاني، گره هاي هندسي با نقش هاي اسليمي، گل ها و برگ هاي توخالي و برجسته و خطوط كوفي، سلطاني، ديواني و رقعي.
استفاده شده است كه معماري اين دوره را با شكوه ساخته است.
مسجد حيدريه قزوين، مقبره بايزيد بسطامي در بسطام، محراب پير بكران در اصفهان و مسجد جامع اصفهان نمونه‌هايي از هنر گچ‌كاري بناهاي دوره ايلخاني هستند كه زيبايي گچ‌كاري در اين دوره را به ما نشان مي‌دهند.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
زمان : ۱۲:۱۴:۳۲
مانيتور استوك و دست دوم وارداتي
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

با توجه به قيمت بسيار پايين، سلامت و كارايي پايين محصولات موجود در بورس از جمله مانيتور استوك وارداتي اروپايي و آمريكايي، خريد محصولات موجود در بورس در سال هاي اخير به سرعت رايج شده است و حتي بسياري از سازمان ها و سازمان هاي دولتي و خصوصي تغيير كاربري داده اند. براي خريد محصولات از انبار . .
متأسفانه بسياري از افراد به اشتباه تصور مي كردند كه محصولات استوك آسيب ديده و خراشيده شده است، در حالي كه ما در اينجا تعريف كامل و دقيقي از استوك ارائه مي دهيم.

براي خريد كيس استوك روي لينك كليك كنيد.

https://hupadrayaneh.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b1%d9%82/%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d9%86%d8%b3%d9%84-9/


اول، تعريف كاملي از استوك و مانيتورهاي دست دوم
مانيتورهاي استوك در كشورهاي پيشرفته مانند اروپا و آمريكا داراي تعاريف و قوانين خاصي هستند كه تفاوت اساسي با مانيتورهاي دست دوم دارد.

در اين كشورها زماني كه شخصي كالايي مانند مانيتور را از فروشگاه خريداري مي كند، مي تواند كالاي خريداري شده را بدون قيد و شرط براي مدت معيني برگرداند و وجه پرداختي را دريافت كند، در حالي كه با توجه به اينكه اين مانيتور به دليل بازكردن كارتن يا غيره خريداري شده است. -به نام unpacking، استفاده شده يا حتي استفاده نشده، ديگر به عنوان كالاي آكبند پذيرفته نمي شود و به دسته مانيتور استوك اضافه خواهد شد.

اساساً اين كالاهاي بورسي به كشورهاي آسيايي از جمله منطقه خاورميانه ارسال مي شود و با قيمت بسيار پايين نسبت به قيمت آكبند به فروش مي رسد. در نتيجه برخي از مانيتورهاي موجود در بازار بسيار تميز و بدون خط و خش هستند.

تفاوت بين مانيتور دست دوم و استوك چيست؟
اگرچه بسياري از افراد مانيتورهاي دست دوم را همانند مانيتورهاي اصلي مي دانند، اما مانيتورهايي كه در ايران به صورت دسته اي توليد مي شوند و براي مدتي مورد استفاده قرار مي گيرند و سپس به فروش مي رسند، مانيتور دست دوم محسوب مي شوند. اين در حالي است كه مانيتورهاي استوك عمدتاً از كشورهاي اروپايي و آمريكايي يا شرق آسيا مانند چين به ايران وارد مي شود.

خريد سهام يا مانيتور دست دوم؟
طبق تجربه، عمدتاً افراد يا سازمان ها به دنبال خريد مانيتورهاي سهام اروپا هستند.

يك مانيتور استوك فول اچ دي بخريد
اكثر كاربران عادي و حرفه اي به دنبال خريد مانيتور استوك فول اچ دي هستند و در اين مورد به مشتريان توصيه مي كنيم مانيتور استوك با پورت HDMI خريداري كنند.
انواع پنل هاي نمايشگر استوك و كاركرده
پنل IPS
پنل TN
پنل VA
مانيتور استوك LED يا LCD؟
امروزه اكثر كاربران به دلايل زير به دنبال خريد مانيتورهاي LED هستند:

بهترين كيفيت
مصرف انرژي كمتر
تنوع بيشتر مانيتورهاي LED

بهترين مارك مانيتور استوك چيست؟
متاسفانه به دليل تبليغات زياد برندهاي سامسونگ و ال جي در ايران، اكثر مردم فكر مي كنند بهترين برندها ال جي و سامسونگ هستند در حالي كه از نظر كيفيت و قيمت بهترين برندها عبارتند از:

مانيتور سهام دل
مانيتور استوك اچ پي
مانيتور استوك ال جي
مانيتور استوك سامسونگ

محبوب ترين اندازه ها هنگام خريد مانيتورهاي فول اچ دي موجود در انبار
مانيتور استوك 24 اينچي
مانيتور استوك 27 اينچي
مانيتور استوك 30 اينچي
مانيتور استوك 32 اينچي
خريد مانيتور 4k در انبار
مانيتور سهام Ganav
مانيتورهاي سهام وارداتي
مانيتور بازي اصلي
خريد عمده مانيتور سهام
عمده فروشي مانيتورهاي دست دوم

خلاصه نهايي خريد مانيتور سهام
واردات مانيتور استوك توسط كيهان بازار از جنوب ايران و گناوه انجام مي شود، اين مجموعه همواره سعي داشته بهترين و سالم ترين مانيتورهاي استوك Full HD را در بازار عرضه كند.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
زمان : ۰۳:۳۸:۳۵
عصب كشي دندان يا درمان ريشه دندان
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

درمان ريشه كه به اشتباه عصب كشي در رشت  نيز ناميده مي شود، شامل برداشتن ريشه دندان، تميز كردن و شكل دادن به فضاي كانال درماني و در نهايت پر كردن آن براي جلوگيري از ورود و بازگشت باكتري به اين ناحيه است. باكتري هاي سيستم عصبي دندان. هدف از درمان ريشه اين است كه دندان بدون وجود اعصاب زنده در دهان باقي بماند و در اين روش مي توان با جويدن غذا و صحبت در مورد زيبايي ماندن دندان در دهان از دندان درد احتمالي استفاده كرد. لبخند زيبايي داشته باشيد انجام داد

چه زماني فرد نياز به كشيدن دندان يا متخصص ريشه دندان رشت دارد؟
قبل از شروع اين بحث ابتدا شما را با مفهوم پالپ يا پالپ دندان آشنا مي كنيم:

پالپ چيست؟
پالپ دندان يا پالپ دندان به وريدها و اعصاب دندان گفته مي شود. حفره مركزي تاج دندان را اتاقك پالپ مي نامند. كانال ريشه دندان را كانال دندان نيز مي نامند. به طور معمول، پالپ دندان زنده و فعال است، اما پوسيدگي و تحريك وريدها و اعصاب باعث درد و در نهايت مرگ پالپ و از بين رفتن پالپ مي شود.

هنگامي كه پالپ دندان به هر دليلي به شدت تحريك مي شود، درمان ريشه ضروري مي شود. اكنون كه با مفهوم پالپ آشنا شديد، بحث اصلي را ادامه مي دهيم، يعني "در چه زماني درمان ريشه ضروري است؟" درمان ريشه زماني ضروري است كه مشخص شود بافت نرم مركز دندان يا پالپ عفوني شده است. در اين صورت دندانپزشك وضعيت دندان هاي شما را بررسي مي كند و وجود عفونت باكتريايي توسط راديولوژي مشخص مي شود. در راديوگرافي از اشعه ايكس براي عكسبرداري از دندان آسيب ديده بيمار استفاده مي شود. عفونت پالپ معمولاً در نتيجه پوسيدگي دندان رخ مي دهد.

علائم عفونت دندان چيست؟
نشانه هاي زيادي وجود دارد كه نشان مي دهد دندان شما عفوني شده و نياز به درمان ريشه دارد. در اينجا به شايع ترين علائم عفونت دندان براي مراجعه به دندانپزشك اشاره مي كنيم. كلينيك دندانپزشكي مبين در تهران يكي از كلينيك هاي ارائه دهنده خدمات درمان ريشه در تهران مي باشد.
- دندان درد خود به خود
- دندان درد در شب
- دندان درد هنگام خوردن غذا يا نوشيدني سرد و گرم
- تغيير رنگ دندان
درد دندان هنگام جويدن غذا
- دندان هاي لق يا سياهي دندان
- خروج چرك از لثه و غدد لنفاوي در ناحيه سر و گردن دردناك مي شود
- لثه هاي متورم

اين يكي از علائم عفونت دندان است كه نياز به بررسي بيشتر و مراجعه به دندانپزشك دارد. البته پس از مدتي با گسترش عفونت در دندان، پالپ دندان از بين مي رود و دردي احساس نمي كنيد و تصور كنيد اگر عفونت به كانال شما نفوذ كرده باشد، دندان شما بهبود يافته است. دندان

چه عواملي باعث آسيب به پالپ دندان مي شود؟
عوامل زيادي وجود دارد كه به پالپ دندان آسيب مي رساند، مهم ترين عامل آسيب به پالپ دندان تاخير در ترميم پوسيدگي است كه باعث نفوذ ميكروب ها به پالپ دندان مي شود. اگر پوسيدگي دندان در مراحل اوليه درمان نشود، پس از تخريب مينا و عاج به پالپ مي رسد و باعث التهاب، آبسه و بيماري پالپ مي شود. عوامل ديگري كه در آسيب پالپ نقش دارند عبارتند از:
- ضربه ناگهاني به دندان، حتي با قاشق يا شكستن هسته، پسته و بادام
- پرهاي عميق
- شكستگي و شقاق دندان
- پوسيدگي و سايش شديد دندان ها و بيماري پيشرفته لثه

همه اين عوامل باعث آسيب به پالپ دندان مي شود. مشاهده شده است كه برخي از مواد ترميمي نيز باعث آسيب به پالپ دندان شده است. همچنين بيماري شديد لثه مي تواند به پالپ آسيب برساند، در چنين مواردي درمان ريشه همزمان با درمان لثه انجام مي شود.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
زمان : ۰۵:۰۸:۲۲
بهترين روكش دندان چيست؟
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

 

هنگامي كه آماده هستيد تا براي هميشه با دندان هاي طبيعي خود پيوند برقرار كنيد، روكش هاي دنداني به عنوان يك نجات دهنده وارد درمان شما مي شوند. هنگامي كه ترميم يا پر كردن دندان با شكست مواجه مي شود، روكش هاي دنداني روي تاج دندان قرار مي گيرند و شكل، استحكام و زيبايي آن را بازيابي مي كنند.

روكش ها يا پروتزهاي ثابت انواع مختلفي دارند كه پس از قالب گيري دندان توسط دندانپزشك در آزمايشگاه با توجه به قالب داده شده ساخته مي شوند. براي كليه خدمات دندانپزشكي دندانپزشك زيبايي در رشت و همچنين روكش دندان در گيلان مي توانيد به كلينيك دندانپزشكي دكتر ياسمن صادقي مراجعه نماييد.


روكش دندان چيست؟
در دنياي ايده آل، دندان ها آسيب نمي بينند و هميشه قوي و براق مي مانند. مهم نيست چقدر شيريني مي خوريم، پسته تركانده با دندان، نخ دندان نكشيم، مرتب مسواك نزنيم و ....
اما در دنياي واقعي دندان ها در معرض انواع آسيب ها هستند. آسيب هايي مانند پوسيدگي و شكستگي نيز مي تواند به دليل نگهداري ضعيف يا صرفاً به دليل گذشت زمان رخ دهد. اين آسيب شكل، اندازه و سلامت دندان را تحت تأثير قرار مي دهد، اما روكش هاي دنداني به حالت اوليه باز مي گردند.

جراح دندان عقل رشت اينجا كليك كنيد

تاج دندان كه گاهي به آن چارچوب دنداني نيز مي گويند، نوعي پروتز دنداني است كه جايگزين تاج دندان آسيب ديده مي شود. روكش ها به دندان چسبانده مي شوند و قسمت قابل مشاهده را مي پوشانند. شما مي توانيد اين روكش ها را به عنوان كلاه ايمني براي دندان هاي خود در نظر بگيريد كه ظاهر و استحكام آنها را باز مي گرداند.

انواع روكش دندان چيست؟
روكش هاي دندان از مواد مختلفي ساخته مي شوند و هر كدام در شرايط خاصي بهترين گزينه محسوب مي شوند. در زير مي توانيد انواع روكش هاي دنداني را مشاهده كنيد:


لاينر فولادي دندان (استيل ضد زنگ)
روكش هاي فولادي ضد زنگ روكش هاي پيش ساخته اي هستند كه معمولاً به طور موقت روي دندان هاي دائمي قرار مي گيرند. اين روكش ها از دندان يا پركردگي محافظت مي كنند، در حالي كه روكش دائمي از جنس متفاوتي است.


روكش دندان بر پايه فلز يا تمام فلز
انواع روكش هاي فلزي دندان شامل آلياژهاي مختلفي از جمله:
آلياژهايي با محتواي طلا يا پلاتين بالا؛
و آلياژهاي فلز پايه مانند آلياژهاي كبالت كروم و نيكل كروم.
اين نمونه ها به خوبي در برابر فشارهاي ناشي از جويدن و گاز گرفتن مقاومت مي كنند و در مقايسه با انواع روكش هاي دنداني، بيشترين مقاومت را در برابر سايش دارند. روكش هاي فلزي تقريبا هرگز ترك نمي خورند و نمي شكنند.


روكش هاي فلزي-سراميكي دندان
بر خلاف روكش هاي تمام فلزي، روكش هاي سراميكي به فلز مي توانند با رنگ دندان هاي مجاور همخواني داشته باشند. بدنه اصلي اين درپوش‌ها فلزي است، اما با نوعي سراميك به نام چيني پوشانده شده‌اند.


روكش هاي موقت دندان
روكش هاي موقت در مطب دندانپزشكي ساخته مي شوند، اما اكثر روكش هاي دائمي معمولاً در آزمايشگاه دندانپزشكي توسط دندانپزشك ساخته مي شوند.


روكش فوري دندان
با تمام اين روكش ها، ممكن است نام ونير فوري دندان را شنيده باشيد. اين روكش ها كه جايگاه چنداني در روش هاي درماني تخصصي دندانپزشكان ندارند (چون بعد زيبايي آن ها رنگارنگ تر است و اساساً درماني نيست). آنها نوعي پوشش يا لمينت متحرك براي تمام دندان هاي استخوان فك هستند و به هيچ وجه به دندان نمي چسبند.


بهترين نوع روكش دندان چيست؟
اگر بخواهيم فقط جنبه كاربردي و مقاومتي را در نظر بگيريم، شايد روكش هاي تمام فلزي (مخصوصا طلايي) بهترين گزينه باشند. اما اين آپشن با توجه به ظاهر و قيمتش عملا دور از ذهن است. روكش هايي كه ظاهر دندان را بهتر نشان مي دهند نيز گاهي شكنندگي نگران كننده اي دارند، به خصوص نمونه هاي تمام رزين.
در حال حاضر بسته به مواد دندانپزشكي موجود در لابراتوارهاي ايران و البته تصميم نهايي تمامي بيماران اين درمان (كه تركيب قابل قبولي از زيبايي، مقاومت و هزينه روكش دندان را در نظر داشتند)، روكش هاي دنداني سراميكي و فلزي-سراميكي هستند. بهترين انواع روكش ها اين يك دندان است. البته اعتبار و استفاده از مدل هاي ديگر نيز محفوظ است.


آيا روكش هاي دندان هنوز كاربردي هستند؟
گاهي اوقات بهترين نوع روكش دندان بهترين گزينه براي مشتريان نيست. دليل آن اين است كه اين درمان تا حدودي تهاجمي در نظر گرفته مي شود. زيرا براي نصب روكش دندان بايد دور تا دور دندان تراشيده شود و اندازه آن كم شود تا فضاي لازم براي نصب روكش وجود داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
زمان : ۰۳:۵۵:۰۶
0 تا 100 ايمپلنت دندان
| نظرات (0) | ادامه مطلب...

از دست دادن دندان ها مشكلات زيادي را هم براي سلامت دهان و هم براي سلامت عمومي بدن به دنبال دارد. اين مشكل زيبايي طرح لبخند را نيز تحت تاثير قرار مي دهد و باعث كاهش اعتماد به نفس مي شود. بنابراين زماني كه دنداني از بين مي رود بايد جايگزيني براي پركردن فضاي خالي بدون اتلاف وقت پيدا كرد. در بين تمام روش‌هاي جايگزيني دندان‌هاي از دست رفته، مانند پروتز و بريج دندان، ايمپلنت بهترين انتخاب موجود به نظر مي‌رسد.

اگر ساكن رشت هستيد، مي توانيد با خيال راحت ايمپلنت دندان خود را به دندانپزشكان متخصص و دكتر خصوصي دندانپزشك ما بسپاريد. تخصص اصلي دكتر ياسمن صادقي درمان طرح لبخند، كامپوزيت دندان، لمينت سراميكي، فيكسچر و دندانپزشكي ديجيتال با استفاده از مدرن ترين تجهيزات و روش هاي علمي روز دنيا مي باشد.

دندانپزشك خانم رشت اينجا كليك كنيد.



كاشت دندان چيست؟
ايمپلنت يك پروتز دنداني چند جزئي است. و همانطور كه احتمالا مي دانيد، پروتز دندان وسيله اي است كه جايگزين دندان از دست رفته يا آسيب ديده مي شود. در واقع دو نوع پروتز دندان وجود دارد كه برخي از آن ها مانند روكش تنها جايگزين قسمت هاي آسيب ديده مي شوند و برخي ديگر مانند ايمپلنت ها به طور كامل جايگزين دندان از دست رفته مي شوند.

ايمپلنت يك قطعه اصلي به نام اكسسوري (يك قطعه كوچك پيچ) است كه با جراحي در استخوان فك قرار مي‌گيرد و ساير اجزاي آن بر روي آن نصب مي‌شوند تا شكل يك دندان واقعي را پيدا كنند. آنها پيچيده ترين و مدرن ترين پروتزهايي هستند كه تاكنون ساخته شده اند.
مهمترين قسمت پايه (يا ضميمه) است كه بيشتر شبيه يك پيچ است و در داخل استخوان فك كاشته مي شود. چند ماه پس از كاشت، اين پيچ به استخوان فك جوش داده مي شود و به عنوان ريشه دندان عمل مي كند.
قسمت ديگر اين پروتز دندان ثابت روكش (يا حاشيه) است كه نقش تاج دندان را ايفا مي كند و روي مجموعه قرار مي گيرد.
و در نهايت قسمتي به نام اباتمنت وجود دارد كه رابط بين پروتز و پايه ايمپلنت است. پس از كاشت پايه، اباتمنت روي آن نصب مي شود و در نهايت روكش و پروتز توسط اباتمنت به پايه متصل مي شود.


براي ايمپلنت دندان دقيقا به چه چيزهايي نياز داريم؟
فضاي يك دندان از دست رفته مي تواند بر سلامت دندان هاي ديگر، گفتار و غذا خوردن و ساير جنبه هاي زندگي افراد تأثير بگذارد. ايمپلنت هاي دنداني را به منظور حفظ ظاهر صورت و طرح لبخند، جلوگيري از بروز مشكلات زير و داشتن زندگي بهتر انجام مي دهيم:

استئوليز استخوان نگهدارنده دندان.
بدون وجود دندان در قوس فك در ساده ترين حالت با تحليل استخواني مواجه مي شويم. همان استخواني كه قبلاً دندان را احاطه كرده بود و آن را در جاي خود نگه مي داشت، پس از كشيدن دندان به تدريج ضعيف و نازك مي شود. تراكم استخوان در اين ناحيه كاهش مي يابد و باعث ايجاد مشكلاتي مي شود كه در زير توضيح داده شده است.

مشكلات گفتاري با از دست دادن دندان
تلفظ صحيح كلمات با چرخاندن زبان و فشار دادن سقف دهان و دندان ايجاد مي شود. بنابراين، فاصله بين دندان ها مي تواند تلفظ حروف خاص را دشوار كند.

حركت دندان
شكاف هاي موجود در دندان ها بر استحكام فك تأثير منفي مي گذارد و باعث تغيير موقعيت دندان ها مي شود. پر كردن اين فضاهاي خالي با ايمپلنت دندان به حفظ موقعيت دندان ها براي مدت طولاني كمك مي كند.

مشكل در غذا خوردن
نامتناسب بودن و خالي بودن فضاي دندان ها (به ويژه زماني كه تعداد دندان هاي از دست رفته زياد باشد) هر فرد را مجبور به تغيير رژيم غذايي خود مي كند و در نهايت به مرور زمان فرد به جايي مي رسد كه وعده هاي غذايي خود را حذف مي كند. او اساس غذاهايي را كه مي تواند بخورد، تعيين مي كند، نه غذاهايي كه مطابق با رژيم غذايي و ترجيحات او هستند.

تاثير خالي بودن دندان ها بر ظاهر صورت
دندان ها و لثه ها به عنوان يك سيستم حمايت كننده براي ساختار صورت عمل مي كنند. نداشتن دندان تاثير زيادي بر ظاهر صورت و گونه ها دارد. دژنراسيون فك نيز يكي از بدترين عواقب از دست دادن دندان است.


چه مدت طول مي كشد تا ايمپلنت دندان انجام شود؟
فرآيند كاشت ايمپلنت دنداني يك فرآيند سه مرحله اي است كه مدت زمان آن براي هر فرد متفاوت است. كل فرآيند معمولاً 4-8 ماه طول مي كشد. براي افرادي كه ايمپلنت هاي دنداني كامل دارند (يك يا هر دو فك)، اين روند كمي طولاني تر است. اما براي افرادي كه فقط نياز به تعويض يك يا چند دندان دارند، كاشت با سرعت بيشتري انجام مي شود.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
زمان : ۰۱:۵۷:۵۶
[ ۱ ][ ۲ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی