sanat

 
 
مانيتور استوك و دست دوم وارداتي
| نظرات (0)

با توجه به قيمت بسيار پايين، سلامت و كارايي پايين محصولات موجود در بورس از جمله مانيتور استوك وارداتي اروپايي و آمريكايي، خريد محصولات موجود در بورس در سال هاي اخير به سرعت رايج شده است و حتي بسياري از سازمان ها و سازمان هاي دولتي و خصوصي تغيير كاربري داده اند. براي خريد محصولات از انبار . .
متأسفانه بسياري از افراد به اشتباه تصور مي كردند كه محصولات استوك آسيب ديده و خراشيده شده است، در حالي كه ما در اينجا تعريف كامل و دقيقي از استوك ارائه مي دهيم.

براي خريد كيس استوك روي لينك كليك كنيد.

https://hupadrayaneh.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b1%d9%82/%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d9%86%d8%b3%d9%84-9/


اول، تعريف كاملي از استوك و مانيتورهاي دست دوم
مانيتورهاي استوك در كشورهاي پيشرفته مانند اروپا و آمريكا داراي تعاريف و قوانين خاصي هستند كه تفاوت اساسي با مانيتورهاي دست دوم دارد.

در اين كشورها زماني كه شخصي كالايي مانند مانيتور را از فروشگاه خريداري مي كند، مي تواند كالاي خريداري شده را بدون قيد و شرط براي مدت معيني برگرداند و وجه پرداختي را دريافت كند، در حالي كه با توجه به اينكه اين مانيتور به دليل بازكردن كارتن يا غيره خريداري شده است. -به نام unpacking، استفاده شده يا حتي استفاده نشده، ديگر به عنوان كالاي آكبند پذيرفته نمي شود و به دسته مانيتور استوك اضافه خواهد شد.

اساساً اين كالاهاي بورسي به كشورهاي آسيايي از جمله منطقه خاورميانه ارسال مي شود و با قيمت بسيار پايين نسبت به قيمت آكبند به فروش مي رسد. در نتيجه برخي از مانيتورهاي موجود در بازار بسيار تميز و بدون خط و خش هستند.

تفاوت بين مانيتور دست دوم و استوك چيست؟
اگرچه بسياري از افراد مانيتورهاي دست دوم را همانند مانيتورهاي اصلي مي دانند، اما مانيتورهايي كه در ايران به صورت دسته اي توليد مي شوند و براي مدتي مورد استفاده قرار مي گيرند و سپس به فروش مي رسند، مانيتور دست دوم محسوب مي شوند. اين در حالي است كه مانيتورهاي استوك عمدتاً از كشورهاي اروپايي و آمريكايي يا شرق آسيا مانند چين به ايران وارد مي شود.

خريد سهام يا مانيتور دست دوم؟
طبق تجربه، عمدتاً افراد يا سازمان ها به دنبال خريد مانيتورهاي سهام اروپا هستند.

يك مانيتور استوك فول اچ دي بخريد
اكثر كاربران عادي و حرفه اي به دنبال خريد مانيتور استوك فول اچ دي هستند و در اين مورد به مشتريان توصيه مي كنيم مانيتور استوك با پورت HDMI خريداري كنند.
انواع پنل هاي نمايشگر استوك و كاركرده
پنل IPS
پنل TN
پنل VA
مانيتور استوك LED يا LCD؟
امروزه اكثر كاربران به دلايل زير به دنبال خريد مانيتورهاي LED هستند:

بهترين كيفيت
مصرف انرژي كمتر
تنوع بيشتر مانيتورهاي LED

بهترين مارك مانيتور استوك چيست؟
متاسفانه به دليل تبليغات زياد برندهاي سامسونگ و ال جي در ايران، اكثر مردم فكر مي كنند بهترين برندها ال جي و سامسونگ هستند در حالي كه از نظر كيفيت و قيمت بهترين برندها عبارتند از:

مانيتور سهام دل
مانيتور استوك اچ پي
مانيتور استوك ال جي
مانيتور استوك سامسونگ

محبوب ترين اندازه ها هنگام خريد مانيتورهاي فول اچ دي موجود در انبار
مانيتور استوك 24 اينچي
مانيتور استوك 27 اينچي
مانيتور استوك 30 اينچي
مانيتور استوك 32 اينچي
خريد مانيتور 4k در انبار
مانيتور سهام Ganav
مانيتورهاي سهام وارداتي
مانيتور بازي اصلي
خريد عمده مانيتور سهام
عمده فروشي مانيتورهاي دست دوم

خلاصه نهايي خريد مانيتور سهام
واردات مانيتور استوك توسط كيهان بازار از جنوب ايران و گناوه انجام مي شود، اين مجموعه همواره سعي داشته بهترين و سالم ترين مانيتورهاي استوك Full HD را در بازار عرضه كند.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
زمان : ۰۳:۳۸:۳۵
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی