sanat

 
 
سمپاشي منزل تهران
| نظرات (0)

در حال حاضر يكي از اقدامات اصلي براي مقابله با حشرات و جانوران موذي استفاده از سموم شيميايي است. در عين حال افرادي هستند كه خودشان سموم را از داروخانه ها مي خرند و بدون رعايت دوز مصرفي يا رعايت دستورات نادرست از آن استفاده مي كنند و با اين كار علاوه بر آسيب رساندن به سلامتي افراد خانه، حشرات آنها را در برابر اين سموم مقاوم مي كنند. سمپاشي منزل در تهران  به شركت خدماتي ماداكتو مراجعه كنيد.

گاهي ريختن اين سموم در چاه فاضلاب باعث بيماري و از بين رفتن ميكروارگانيسم هاي موجود در چاه مي شود و به محيط زيست آسيب مي رساند. بسياري از سموم موجود در عطاري ها و سم فروشي هاي نامعتبر سموم گياهي پايين و داراي مواد دكلره هستند كه تا 40 سال در محل باقي مي مانند و از خانواده D.D.T محسوب مي شوند كه بسيار خطرناك است.


شركت سمپاشي شمال تهران روي لينك كليك كنيد
https://madaktoservice.com/spraying-in-the-north-of-tehran/

تا چند سال پيش مسئوليت صدور مجوز فعاليت شركت هاي سموم دفع آفات بر عهده وزارت جهاد كشاورزي بود كه اين امر به وزارت بهداشت محول شد و در حال حاضر اين مجوز از سوي معاونت بهداشتي علوم پزشكي صادر مي شود. دانشگاهها. اين مجوز از سوي وزارت بهداشت تنها براي 4 رشته حشره شناسي و مبارزه با حشرات ناقل، بهداشت محيط، بهداشت حرفه اي و گياه شناسي كه اقدام به تاسيس كار سمپاشي مي كنند و براي بازرسان بهداشتي پس از انجام آزمايش، بازديد از تجهيزات و محل و پس از تاييد سم مورد استفاده، مجوز 2 ساله براي مدير فني شركت صادر مي شود كه بايد پس از 2 سال تمديد شود.

لازم به يادآوري است كه براي اين كار بايد از شركت هاي سم پاشي مورد تاييد وزارت بهداشت كمك گرفت و بعد از سمپاشي چند ساعت خانه خالي باشد تا بخارات و ذرات موجود در سوسپانسيون سم از بين برود.

سم تا زماني كه خيس باشد مي تواند باعث مسموميت شود. به همين دليل توصيه مي شود كودكان زير 6 سال، زنان باردار، افراد مبتلا به بيماري هاي ريوي، قلبي، كليوي، آلرژي و پوستي هنگام سمپاشي و تا 48 ساعت پس از آن در منزل حضور نداشته باشند.

همچنين نيازي به جمع آوري وسايل منزل نيست. تخت ها را در معرض آفتاب و هواي آزاد قرار دهيد. پس از سمپاشي و بازگشت به منزل، در و پنجره ها بايد باز شوند تا احتمال بروز مشكلات تنفسي از بين برود.

نكات مهم در سمپاشي حشرات
سمپاشي حشرات كاري است كه بايد انجام شود تا از شر اين موجودات مزاحم در امان بمانيد. به خصوص با شروع فصل تابستان همه ما متوجه وجود حشرات مضر مانند سوسك، پشه، مورچه و مگس در داخل خانه يا در حياط و آپارتمان مي شويم و مطمئنا اين موجودات به داخل خانه راه پيدا مي كنند.

اين موجودات مزاحم حتي از طريق فاضلاب وارد خانه مي شوند و علاوه بر ظاهر نامناسب، حاوي آلاينده ها و مواد حساسيت زا هستند كه به ويژه براي كودكان، سالمندان، زنان باردار و بيماران ريوي خطرناك است. تحقيقات نشان داده است كه سوسك ها باكتري هاي ناشي از اسهال، وبا و حتي حصبه را حمل مي كنند و آنها را از فاضلاب به خانه ها مي برند. علاوه بر اين، سوسك‌ها حامل تخم‌هاي كرم‌هاي انگلي هستند كه ورود آن‌ها به خانه مشكلات جدي براي سلامت انسان به همراه خواهد داشت.

براي از بين بردن اين آفات و بيماري هايي كه ايجاد مي كنند، سم پاشي عليه آنها اجتناب ناپذير است، اما موارد مهمي در سمپاشي حشرات وجود دارد كه همه ما بايد مراقب آنها باشيم زيرا خود سموم مي تواند به حشرات آسيب برساند. به درستي استفاده نمي شود و خانواده مضر است و حتي باعث مسموميت مي شود.

اولين كاري كه بايد هنگام سمپاشي حشرات انجام دهيد اين است كه در مورد اشكالاتي كه شما را آزار مي دهد با يك متخصص سمپاش مشورت كنيد. سپس از او نكات ايمني سمپاشي را بخواهيد تا بتوانيد با خيال راحت محل را اسپري كنيد و از شر حشرات مزاحم خلاص شويد. همچنين در نظر بگيريد كه سم چقدر در محل مورد نظر باقي مي ماند تا خود را مسموم نكنيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
زمان : ۰۴:۱۱:۳۸
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی