sanat

 
 
شستشوي مبل در خانه
| نظرات (0)

بهترين متخصصان مبل نظافتي در منطقه پاسداران كليه خدمات نظافت مبل را براي نظافت مبل در منزل با دستگاه هاي تخصصي و مدرن ترين تجهيزات مبل شويي در تهرانپارس در خدمت شما عزيزان مي باشد.
مبل هاي خود را به كارشناسان آموزش ديده مبل شويي مهرگان در تهرانپارس بسپاريد.
انواع كاناپه ها با بالاترين كيفيت و با بهترين مواد شوينده نانو شستشو مي شوند. ضمناً مبل شوي مهرگان داراي مجوز رسمي اتحاديه مي باشد.
احتمالا شما هم از آن دسته افرادي هستيد كه تصميم مي گيريد خودشان مبلمان را تميز كنند و به دنبال بهترين محصولات تميزكننده مبلمان در منزل هستند.

دلايل اصلي كثيف شدن مبل
مبل در منازل به دلايلي مانند گرد و غبار در فضا دچار لكه مي شود، به مرور زمان و رنگ لباس هاي بي كيفيت روي مبل، مبل در اثر ريختن غذا يا دست هاي كثيف كثيف مي شود. در برخي موارد، ريختن نان و غذا بين درزهاي مبلمان، مبل شما را به هم مي زند.

بايد به اين نكته توجه كنيد كه براي هر نوع كثيفي روي مبل آن را با روش صحيح خود تميز كنيد.

براي مثال در مواردي كه به دليل رنگ لباس روي مبل جوهر يا آلودگي وجود دارد، بايد از شوينده هاي مخصوص مبل با كيفيت بالا استفاده كنيد. در برخي موارد، شما حتي نياز به استفاده از چندين نوع شامپو مبل شويي داريد تا تميزي بيشتري براي مبل خود داشته باشيد. براي شستن مبل حتما از بهترين مواد شوينده استفاده كنيد.

اين نكته را هميشه در نظر داشته باشيد تا آن را در زمره بهترين مكان ها براي خريد پاك كننده مبل قرار دهيد. زيرا برخي مواد شوينده سطح اصلي مبل شما را از بين مي برند و اين امر عمر مفيد مبلمان شما را بسيار كاهش مي دهد.

علت كثيفي مبل را شناسايي كنيد
اولين چيزي كه بايد به آن توجه كنيد، شناسايي علت كثيفي مبل است.

در مواردي كه كثيفي ناشي از گرد و غبار و استفاده كمتر از مبل است، مي توانيد با جارو زدن و جاروكردن بين درزهاي مبل، مبل خود را دوباره تميز كنيد.

در مواردي كه موي انسان يا حيوان خانگي به مبل شما چسبيده است، بهترين راه براي از بين بردن آن مو، استفاده از غلتك هاي مخصوص مو و پرزگير است.

در مواردي كه مبل شما تغيير رنگ داده و ظاهراً به دليل رنگ كردن لباس يا خودكشي و استفاده مكرر از مبل كثيف شده است، بهترين راه حل استفاده از شوينده مبل يا شامپوي استاندارد براي شستشوي مبل است.

بهترين كار اين است كه مواد شوينده مبل را از بهترين و مطمئن ترين توليدكنندگان مواد شوينده خريداري كنيد.

جنس مبل شما چيست؟
نكته دوم: مهم ترين قسمتي كه بايد به آن توجه كنيد جنس مبل است زيرا مواد شوينده مي توانند براي مبل شما مضر باشند و حتي آن را از بين ببرند.

پس هنگام خريد مواد شوينده مبل بايد به اين نكته ضروري توجه زيادي داشته باشيد تا بهترين شوينده ها را براي شستشوي مبل خود تهيه كنيد.

خشك كردن سطح مبل بعد از شستشو
نكته سوم: براي خشك كردن سطح مبل بعد از شستن از يك پارچه يا حوله سفيد استفاده كنيد.

در مواردي كه مبل شما چرم است بايد لايه چرم را سريع خشك كنيد زيرا خيس ماندن چرم مضر است.
شركت نظافت مبلمان تهرانپارس با كادري مجرب و مجرب در اين زمينه آماده خدمت رساني به همشهريان خود در اين زمينه مي باشد كه مجهز به دستگاه شستشو و خشك كن مبل با دستگاه مخصوص در تهرانپارس مي باشد.

مراحل مبلشويي در شرق تهران منزل توسط متخصصان نظافت مبل مهرگان ما
انتخاب بهترين مواد شوينده براي پارچه
اسپري فوم مخصوص روي تمام سطح مبل
به لكه هاي سرسخت توجه ويژه اي داشته باشيد و در صورت لزوم از مته استفاده كنيد
استفاده از جاروبرقي مرطوب قوي براي جمع آوري مواد شوينده و كثيفي از اعماق مبل و خشك شدن سريع
بسته به نوع مبل، حدود 2 تا 6 ساعت طول مي كشد تا مبل ها كاملا خشك و آماده استفاده شوند.


مزاياي شستشوي مبل در منزل با دستگاه
شستشوي مبل در منزل كه يكي از محبوب ترين و تخصصي ترين خدمات مبل شويي در مهرگان مي باشد.
از آنجايي كه مبل هاي پارچه اي به سرعت كثيف مي شوند، لازم است سالي يك يا دو بار مبل را بشوييد.
شستن مبل با ماشين باعث مي شود مبل حالت خود را از دست ندهد و تميز بماند. شستن مبل يا ماشين در خانه، علاوه بر تميز و مرتب نگه داشتن مبل، به زندگي بيشتر آن كمك مي كند.
وقت بگذاريد و سالم تر بمانيد
همانطور كه مي دانيد روش هاي زيادي براي شستشوي مبل و فرش در منزل وجود دارد.
اما اصلي ترين و مفيدترين راه براي صرفه جويي در زمان، انرژي و هزينه شستشو با دستگاه مخصوص است.
نظافت مبل و فرش با اين وسايل نياز به تخصص دارد. نظافت مبل مهرگان با كادري مجرب و نيروهاي متخصص در اين زمينه شما را در انجام اين كار ياري مي كند.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
زمان : ۰۲:۳۳:۳۰
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی