sanat

 
 
بهترين وكيل ثبت شركت
| نظرات (0)

شركت با مسئوليت محدود شركتي است كه بين دو يا چند نفر براي امور تجاري تشكيل مي شود و هر يك از شركا فقط تا سقف سرمايه خود در قروض و تعهدات شركت مسئول هستند بدون اينكه سرمايه به سهام يا سهام تقسيم شود. بخش هايي از سهام در اسم شركت بايد كلمه (مسئوليت محدود) قيد شود و اسم شركت نبايد شامل اسم هيچ يك از شركاء باشد مگر شريكي كه نامش در اسم شركت قيد شده و خواهد داشت. اختيارات شريك ضامن شركت در مقابل اشخاص ثالث.

همه افرادي كه كسب و كاري راه اندازي مي كنند به دنبال موفقيت هستند تا بتوانند سود و درآمد خود را افزايش دهند. برخي از آنها فكر مي كنند كه فرآيند ثبت كسب و كار ساده است و مي توانند آن را به راحتي انجام دهند، در حالي كه اينطور نيست و حتي كوچكترين اشتباهي مي تواند منجر به زيان بزرگي براي صاحبان مشاغل شود. انتخاب بهترين  وكيل ثبت شركت در تهران متخصص ثبت شركت مستلزم تحقيق و بررسي فراوان است

وكيل چك صيادي در تهران روي لينك كليك كنيد
https://moeidlawgroup.com/article-detail/69/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%DA%86%DA%A9-%D8%B5%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86


تمامي اشخاص حقيقي و حقوقي مي توانند توانايي هاي خود از قبيل سرمايه، تخصص و ارتباطات را در كنار هم قرار دهند تا به سود و منفعت برسند و مجموع اين توانمندي ها بايد در چارچوبي خاص با قراردادي بين اين افراد انجام شود. نوع خاصي از اين قراردادها، هر نوع شركت شامل (مسئوليت محدود، سرمايه گذاري سرمايه و ...) چارچوب و تعريف خاصي از روابط بين شركا و سهامداران و همچنين بين شركا و اشخاص ثالث (خارج از شركت) را مشخص مي كند.
هر كسب و كاري براي ثبت نياز به يك نام دارد، نام تجاري بايد شرايط زير را داشته باشد:
ريشه فارسي دارد يعني در لغت نامه دهخدا يا معين موجود است.
نبايد تكرار شود و نبايد از قبل ضبط شود. به صورت حروف باشد سه هجا وجود دارد.
نام هاي مناسب نيست
نبايد از نام شاعران و دانشمندان و كاشفان معاصر باشد.
منافي شئونات اسلامي و نظم عمومي و اخلاق حسنه نباشد.
افكار عمومي را گمراه نكنيد.

مدارك مورد نياز براي تشكيل شركت با مسئوليت محدود: الف) دو نسخه تقاضانامه ب) دو نسخه اساسنامه ج) دو نسخه اساسنامه د) دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومي و موسس ه. ) رونوشت مصدق شناسنامه مؤسسين و در صورت غيبت هيأت مديره در صورت شريك بودن، رونوشت مصدق شناسنامه اعضاي هيأت مديره نيز لازم است و در صورت عدم حضور مؤسسين شركت اشخاص حقوقي مي باشد كه آخرين تغييرات مديران و سرمايه شركت كه در روزنامه رسمي درج شده است با معرفي نامه نماينده به ضميمه ساير مدارك نيز مي باشد.

آيا شركت هايي كه فعاليت نكرده اند بايد ماليات بپردازند؟
هنگام ثبت شركت، مديران بايد حوزه مالياتي را تعيين و كد اقتصادي دريافت كنند و در صورتي كه شركت در اين سال مالي فعاليتي نداشته باشد، مي‌تواند با اظهارنامه مشخص شده دارايي، عدم فعاليت خود را اعلام كند. دامنه. زمان. .
آيا يك نفر مي تواند به تنهايي كسب و كار ثبت كند؟
در شركت با مسئوليت محدود 2 نفره مي تواند توسط مدير عامل تشكيل شده و رياست آن را برعهده داشته باشد و هيئت مديره نداشته باشد (اين نوع شركت را شركت هيئت مديره انفرادي مي نامند) و براي اقدام خاص حداقل 3 سهامدار لازم است.
آيا مي توانيم پس از ثبت شركت درخواست تغييرات كنيم؟
پس از ثبت شركت، كليه تغييرات و تصميمات مجامع اعم از تغيير آدرس، اساسنامه، انحلال شركت، افزايش يا كاهش سرمايه، ورود يا خروج همكاران، انتصاب و ... انتخاب مديران و ... هر زمان كه سهامداران و مديران صلاح بدانند قابل انجام است.

مراحل ثبت شركت
با توجه به اينترنت كليه مشاغل و نمايندگي هاي بازرگاني موضوع ثبت شركت نيز در اين مقوله مستثني نيست، براي مراحل ثبت آنلاين شركت طبق مراحل زير اقدام نماييد و بهتر است با وكلاي مربوطه مشورت نماييد.

اگرچه ثبت كسب و كار به صورت آنلاين آسان است، اما هركسي مي تواند اين كار را انجام دهد، اما بهتر است در مورد انواع مختلف كسب و كار، نوع كسب و كار مورد نياز خود براي كسب و كار خود صحبت كنيد و چنين مواردي بايد حتماً با يك كارشناس يا شركت ذي صلاح مشورت شود. وكيل. آنچه را كه نياز داريد دريافت كنيد.

ابتدا بايد با ورود به سايت مربوطه، فيلد مورد نظر را در گزينه درخواست ثبت شركت انتخاب كرده و نام و اطلاعات تماس فرد ثبت نام كننده يا وكيل وي را وارد نماييد.
علاوه بر همه اينها، پس از ثبت نام صاحبان اسناد و شركا، بايد توضيحات لازم را ارائه دهيد و يا ويژگي هاي كسب و كار را در قسمت شرح كسب و كار شرح دهيد و پس از انجام تمامي اين مراحل، مدارك مورد نياز از جمله اظهارنامه ry صورتجلسات مديران و غيره از طريق پست سفارشي به دفتر ارسال شود. ثبت شركت بايد ارسال شود. نكته اي كه لازم به ذكر است اين است كه هنگام ثبت اطلاعات شركت به شركا و صورتجلسه بايد دقت شود در غير اين صورت جهت رفع نقص توسط سازمان ارسال مي شود و پس از گذراندن كليه مراحل و اخذ كد رهگيري ثبت نام و اخذ كد رهگيري



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۱۱ تير ۱۴۰۲
زمان : ۱۲:۴۴:۴۱
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی