sanat

 
 
گچبري سقف پذيرايي با طرح هاي زيبا
| نظرات (0)

از گذشته تا به امروز در ايران از گچ بري براي تزئين سقف استفاده مي شود. عمده ترين متريال مورد استفاده در الگوي گچ بري سقف، گچ است و به دليل چكش خواري و چسبندگي آسان، رنگ مطلوب و قيمت ارزان گچ، اكثر معماران ساختمان از الگوهاي گچ بري سقف، شومينه، دور لوستر و ... استفاده مي كنند.
براي زيبايي و جذابيت بيشتر سقف پذيرايي مي توانيد از انواع سقف هاي كاذب و سقف هاي گچي استفاده كنيد. سقف هاي گچي در اكثر خانه هاي ايراني ديده مي شود. روكش سقف پذيرايي جلوه اي خاص و متفاوت به فضاي پذيرايي شما مي دهد.

گچ بري سقف در معماري داخلي ايران قدمتي طولاني دارد. طرح هاي زيباي سقف پذيرايي فضاي منحصر به فردي را در داخل پذيرايي ايجاد مي كند.
استفاده از طرح هاي زيبا و جذاب گچ بري سقف مي تواند معماري داخلي منزل شما را مدرن و متفاوت كند. امروزه طرح هاي متنوعي براي گچ كاري سقف طراحي شده است كه مي توانيد با توجه به سليقه شخصي خود و معماري داخلي خود از بين طرح هاي مدرن آن را انتخاب كنيد و از كلاسيك استفاده كنيد. گچ كاري براي سقف خانه شما

مدل هاي گچبري سقف با دست
سقف هاي گچي انواع مختلفي دارند و اين تنوع طرح سقف گچي مي تواند طيف بسياري از سليقه ها را پوشش دهد.
نورپردازي مناسب به گچ كاري سقف زيبايي و جذابيت مي بخشد. افزودن نور ال اي دي و نور هالوژن در طراحي سقف گچي پذيرايي مي تواند ايده خوبي براي بالا بردن سطح مدل سقف پذيرايي شما باشد.

يكي از مهم ترين قسمت هاي هر خانه پذيرايي است كه بايد در طراحي دكوراسيون داخلي و معماري داخلي پذيرايي به آن اهميت زيادي داد. امروزه براي تزيين سقف پذيرايي از سقف كناف و نقوش گچ بري سقف كاذب و سقف پذيرايي استفاده مي شود و نقش هاي گچي سقف پذيرايي تا به امروز در بين طراحان داخلي ساختمان از گذشته بسيار محبوب بوده و علاوه بر آن استفاده از مدل هاي گچي سقف مي تواند معماري داخلي هر خانه اي را متحول كند. سقف ساختمان علاوه بر دريافت گچ بري در مكان هاي مختلفي مانند سقف آشپزخانه و سقف اتاق خواب قابل استفاده است. استفاده از لوسترهاي زيبا و متفاوت مي تواند باعث متفاوت جلوه دادن سقف ساختمان و همچنين ايجاد نورپردازي مدرن در سقف گچي شود. زيبايي و جذابيت سقف گچي را افزايش مي دهد.

الگوهاي گچي سقف شيك و مدرن
در معماري ايراني كه بسيار معروف و آميخته با فرهنگ و تمدن كشورمان است، هنر زيباي گچ بري وجود دارد كه همانطور كه در بالا ذكر شد براي تزئين و طراحي سقف خانه ها، مساجد و بسياري از مكان هاي ديگر استفاده مي شد. در گذشته هاي دور. هنرهاي زيبا تا به امروز در نقاط مختلف ايران مورد استفاده قرار گرفته است، مردم به اين نوع معماري علاقه مند هستند و آن را در به كار بردن آن در پشت بام خانه هاي خود حفظ مي كنند.

امروزه گچ كاري به روش مدرن تري انجام مي شود و در كنار استفاده از آن از روش هاي جديدي مانند نور مخفي نور استفاده مي شود كه زيبايي منحصر به فردي به سقف مي بخشد. رنگ آميزي نقوش گچبري متنوع و ظريف، علاوه بر نورپردازي، فضايي مجلل را در خانه به خصوص در اتاق نشيمن يا سالن ايجاد مي كند و با زيبايي خود هر بيننده اي را شگفت زده مي كند و در نقش هاي برجسته سقف غرق مي شود.
الگوي گچي سقف و ديوار خانه مي تواند زيبايي و جذابيت معماري داخلي خانه را افزايش دهد و علاوه بر آن استفاده از گچ با طرح هاي زيبا و متفاوت فضاي متفاوتي را در خانه ايجاد مي كند. دكوراسيون داخلي منزل شما



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
زمان : ۰۲:۳۶:۲۳
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی