sanat

 
 
كيس استوك وارداتي
| نظرات (0)

شركت هاي مطرحي مانند اچ پي، دل، لنوو محصولات استوك اما باكيفيتي را به بازار عرضه كرده اند كه يكي از آن ها كيس استوك وارداتي است كه به دليل بدنه و استحكام در فلز و همچنين ضد زنگ بودن اين محصولات ، باعث شد به جاي خريد كيس هاي جديد و آكبند، تا امروز و حالا كه مي توانيد انواع اين محصولات را در فروشگاه هاي اينترنتي پيدا كنيد، به سراغ خريد كيس استوك وارداتي بروند.

اما توجه داشته باشيد كه تمامي محصولاتي كه با نام استوك وارداتي از شركت هاي اروپايي و آمريكايي به شما ارائه مي شود قابل اعتماد نيستند زيرا احتمال تقلب در اين نوع كالاها بسيار زياد است بنابراين براي خريد اين نوع كالا سلامت تمامي قطعات آن مهم است، مهم است كه بتوانيد سلامت محصولات را با خريد از يك مكان مطمئن تضمين كنيد.

براي خريد ميني كيس استوك نسل 10 روي لينك كليك كنيد
https://hupadrayaneh.com/product-category/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%DA%A9-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D9%82/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%DA%A9-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%86%D8%B3%D9%84-10-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B1/


اين نوع كيس ها معمولا در رنگ هاي خنثي توليد مي شوند و براي معرفي بدنه كيس مي توان به دكمه هاي پاور اپتيكال پاور، باز و بسته شدن، پورت USB و هدفون اشاره كرد كه در اكثر موارد رايج هستند.

توجه داشته باشيد، اگر همچنان در خريد اين نوع كيس ها شك داريد، بايد توجه داشت كه با توجه به كيفيت محصولات شخصي سازي شده در اروپا و آمريكا نسبت به خاورميانه، حتي خريد سهام از مراكز معتبري كه مي توانيد از آن مطمئن باشيد. كيفيت قطعات داخلي آن قطعا گزينه مناسبي است. از خريد محصولات آكبند بهتره ولي كيفيتش پايينه.

خريد سهام جعبه

براي خريد استوك كيس با توجه به انواع آن مي توان به سه برند پرطرفدار اچ پي، دل و لنوو كه در وب سايت نيز موجود است، مراجعه كرد. علاوه بر اين موارد با توجه به برند هر يك از محصولات توليد شده توسط شركت هاي مختلف و همچنين داشتن مشخصات متفاوت و با توجه به ويژگي هاي مورد نظر خود مي توانيد به راحتي يكي از مدل ها را انتخاب كنيد.

تنوع محصولات موجود در انبار نيز افراد زيادي را به سمت اين مجموعه جذب كرد و همچنين محبوبيت آن را جلب كرد زيرا توانست نيازهاي افراد را در طيف گسترده اي برآورده كند.

برخي از مهم ترين ويژگي ها و مشخصات شامل رم مدل پردازنده، كارت گرافيك، حافظه داخلي HDD، SDD و منبع تغذيه مي باشد. و همچنين داراي انواع مختلفي از پردازنده ها مانند Intel Cori3، Cori5، Cori7 يا AMD با انواع مختلف Ryzen است.

در ضمن بسته به اندازه و نوع استفاده از اين محصولات مي توان به كيس هاي TOWER يا ميني (SFF) و همچنين كيس هاي گيمينگ اشاره كرد كه اكثر افراد آن را با نام كيس TOWER مي شناسند كه در اين مجموعه نيز انواع مختلفي دارند. مي توانيد مشاهده كنيد و در صورت نياز خريد كنيد.

هنگامي كه اكثر مردم نام ميني كيس را مي شنوند، تصور كامپيوترهاي كم مصرف و سيستم كم را به ذهنشان خطور مي كند و فقط براي كارهاي بسيار ساده اي كه نيازي به سيستم هاي قدرت بالا ندارند استفاده مي شوند، اما اين واقعيت را ناديده مي گيرند كه محفظه هاي كوچك اين قابليت را دارند. براي پشتيباني از سخت افزار با قدرت بسيار بالا و مناسب براي هر نوع كاربرد.

محفظه هاي ميني بدنه فيزيكي كوچك تري نسبت به محفظه هاي معمولي دارند و به همين دليل فضاي كمتري را در فضاهاي مورد استفاده اشغال مي كنند، اما كاهش حجم فيزيكي اين محصولات دليلي بر كاهش قدرت و كارايي آنها نيست.

توجه داشته باشيد كه ميني باكس ها قادر به پردازش داده هاي بسيار سنگين در زمان كوتاه هستند و اغلب براي استفاده اداري، تجاري و شبكه مناسب هستند.

ميني كيس هاي موجود در اين مجموعه داراي تنوع بسيار بالايي مي باشد كه محصولات متنوعي را از شركت هاي معروفي مانند HP، DEL و Lenovo ارائه مي دهد تا افراد با مقايسه محصولات و همچنين قدرت انتخاب بالايي در نهايت محصولي را خريداري كنند كه بتواند پاسخگوي تمامي آنها باشد. نيازها.. آنها را برآورده كند.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
زمان : ۱۲:۵۵:۵۳
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی