sanat

 
 
چه سراميكي مناسب استخر است؟
| نظرات (0)

 

 بهترين كاشي استخر بر اساس شرايط استخر، علاقه مشتري و ويژگي هاي مختلف ديگر اندازه گيري مي شود كه در ادامه به معرفي هر يك مي پردازيم، اما بهترين كاشي نه تنها مي تواند ظاهر استخر را زيبا كند، بلكه مقاومت استخر و در برابر آن را نيز فراهم مي كند. از مواد شيميايي كه براي نظافت استخر استفاده مي شود استفاده مي شود تا رنگ آن تغيير نكند و دچار خوردگي نشود.

علاوه بر اين، هر نوع كاشي و سراميك بسته به مواد به كار رفته در ساخت آن، استحكام و طول عمر متفاوتي دارد. لطفا توجه داشته باشيد كه كاشي هاي معمولي را نمي توان به عنوان كاشي استخر استفاده كرد زيرا در برابر رطوبت بالا و ضد آب مقاوم نيستند، بنابراين بهترين كاشي را انتخاب كنيد اين بستگي به عوامل مختلفي براي استخر دارد.

 

نمايندگي سراميك زهره در گرگان روي لينك كليك كنيد

https://soperceram.ir/zoreh-ceramic-agency-in-sari/

 

نام اين محصول نشان مي دهد كه طراحي و توليد آن براي مكان هايي با رطوبت بالا طراحي شده است، ميزان جذب آب و رطوبت در اين نوع كاشي ها در كمترين حد ممكن بوده و سال هاست كه از آن به عنوان يك كاشي كاربردي استفاده مي شود. براي عايق كاري و همچنين زيبايي استخرها از آن استفاده مي شود و به همين دليل است كه طرفداران زيادي را به خود جذب كرده است.

ويژگي هاي سراميك استخر
همانطور كه گفته شد جذب آب در سراميك استخر كمترين يا صفر است و همچنين مقاومت در برابر يخ زدگي بالايي دارد و پس از چسباندن در هيچ شرايطي از سطح استخر جدا نمي شود اما در حالت معمولي امكان پذير است. كاشي سراميك. حتي در شرايط عادي نيز مي توان آنها را از سطح جدا كرد و در مكان هاي مرطوب اين امكان دو برابر افزايش مي يابد به طوري كه يكي از ويژگي هاي مهم ترين ويژگي سراميك هاي استخري مقاومت آن در شرايط مختلف است.

 

نمايندگي سراميك زهره در مشهد روي لينك كليك كنيد

https://soperceram.ir/zohra-ceramic-agency-in-mashhad/

 

تفاوت كاشي هاي استخر با كاشي هاي معمولي
كاشي هاي استخر در برابر آب و رطوبت مقاومت بالايي دارند اما كاشي هاي معمولي نمي توانند رطوبت را تحمل كنند.
كاشي هاي استخر به مدت طولاني با آب در تماس هستند و مقاومت بالايي دارند اما كاشي هاي معمولي براي محيط هاي خشك و معمولي طراحي شده اند.
اگر يك قطره آب روي كاشي استخر بريزد جذب نمي شود اما اگر با كاشي معمولي اين كار را انجام دهيد آب را جذب مي كند و اين نشان دهنده عدم جذب آب توسط بيسكويت است. كاشي هاي استخر مرحله پخت طولاني تري داشتند و تبديل به بيسكويت شدند.
كاشي و سراميك استخر در برابر سرما مقاوم بوده و از استخر جدا نمي شود، در حالي كه كاشي هاي معمولي مقاومت كمي در برابر سرماي زمستان دارند و در صورت قرار گرفتن در مجاورت سرما از بدنه استخر جدا مي شوند.
كاشي و سراميك استخر آب را جذب نمي كند به همين دليل روي ديواره هاي استخر ماندگاري زيادي دارد اما اگر براي كاشي كاري استخر از سراميك هاي معمولي استفاده شود در مدت زمان كوتاهي مجبور به تعويض آن ها مي شويم.
براي انتخاب كاشي استخري، عناصر مهمي را كه در انتخاب نوع كاشي بايد در نظر داشته باشيد را با هم بررسي كرده ايم، اما انتخاب نوع كاشي استخر بستگي به سليقه هر كدام دارد، خوشبختانه توليدكنندگان آن را توليد كرده اند. كاشي مورد نظر براي هر نوع سليقه بياييد با چند مدل كاشي آشنا شويم تا بدانيم كدام كاشي براي استخر مناسب است.

كاشي با نماي سنگ
به خاطر داشته باشيد كه كاشي هايي كه ظاهر سنگي دارند، ويژگي هاي سنگ را ندارند، بنابراين برخلاف سنگ هاي طبيعي از رشد جلبك در آب جلوگيري مي كنند.

شايد انتخاب دال سنگ كمي گران باشد و اين به دليل وجود سنگ گرانيت است، اما با توجه به ويژگي ها و مزايايي كه براي شما به ارمغان مي آورد، خريد آن به صرفه است و ارزش خريد آن را دارد. نوع دال استخر

كاشي چيني
ظروف سنگي چيني و همچنين موزاييك انتخابي هميشگي براي استخر شما هستند، بسياري از افراد اين گزينه را براي نماي استخر خود انتخاب مي كنند، زيرا زيبا، بادوام، مقرون به صرفه و با ارزش است و خريد آن توجيه اقتصادي دارد.

كاشي هاي شيشه اي
يكي از انواع كاشي هاي استخر با شفافيت بالا مي باشد كه با انعكاس نور مي تواند زيبايي استخر را دو چندان كند. تماس با بدن انسان، اما به دليل لغزنده بودن، راه رفتن در آب دشوار است.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
زمان : ۰۱:۴۴:۵۰
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی