sanat

 
 
مزايا و معايب استفاده از رنگ ترافيكي
| نظرات (0)

 رنگ هاي مورد استفاده در خط كشي خيابان ها و جاده ها را رنگ هاي سيگنال مي نامند. رنگي كه بايد كيفيت بسيار خوبي داشته باشد و بتواند كيفيت بالاي خود را در شرايط آب و هوايي مختلف حفظ كند.
براي خريد رنگ ترافيكي به فروشگاه رنگ جميل به لينك زير مراجعه كنيد
https://jamilpaint.com/all-traffic-paints


براي اين منظور مي توان از رنگ هايي با تركيبات خاص استفاده كرد. البته، اگرچه بسياري از رنگ ها را مي توان در فروشگاه هاي رنگ به عنوان رنگ سيگنال به فروش رساند، اما همه كارتريج ها گردويي نيستند. كيفيت اين رنگ بسيار مهم است و در هنگام خريد رنگ جاده بايد از هر نظر محصولات درجه يك خريداري كنيد.

رنگ ترافيك براي چيست؟
قبل از پرداختن به چالش قيمت رنگ ترافيكي، لازم است چند نكته بسيار مهم در مورد آن مرور شود. بايد كاربردها و البته ويژگي هاي اين رنگ را بدانيد تا بتوانيد آگاهانه آن را خريداري كنيد.

براي قيمت رنگ صنعتي | خريد انواع رنگ صنعتي مستقيم از كارخانه به فروشگاه رنگ جميل به لينك زير مراجعه كنيد


https://jamilpaint.com/post-detail/6/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%7C-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D9%88-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C


از مهمترين كاربردهاي اين رنگ ها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

براي خط كشي در داخل شهر و جاده هاي بين شهري
براي ترسيم سالن هاي ورزشي
براي علائم راهنمايي و رانندگي
تمام رنگ هاي استفاده شده در خيابان، از خط كشي عابر پياده گرفته تا ساير نمادها و علائم را مي توان با اين رنگ ها رنگ آميزي كرد.
مزاياي استفاده از رنگ ترافيك چيست؟
اما مزاياي رنگ ترافيكي كه آن را به رنگ عالي براي خط كشي جاده تبديل مي كند چيست؟ بهتر است اين مزايا را براي نوع رنگي كه به دنبال خريد آن هستيد در نظر بگيريد. زيرا هر رنگي نمي تواند يك رنگ سيگنال باشد.

عمر طولاني در هر شرايط آب و هوايي يكي از الزامات اصلي آن است.
مقاومت بالا در برابر عوامل مضر طبيعي مانند نور خورشيد
مقاومت بالا در برابر سايش خودرو
اين رنگ ها بايد خيلي سريع خشك شوند تا فرآيند رنگ آميزي با آنها حتي در هواي سرد نيز امكان پذير باشد.
عدم تغيير رنگ در شرايط مختلف يكي ديگر از ويژگي هاي ضروري آنهاست.
چسبندگي بالا به بتن و آسفالت و نفوذپذيري بالا در اين مصالح

معايب استفاده از رنگ ترافيك چيست؟
به هر حال، اين دسته رنگ از دسته بندي هايي است كه نبايد هيچ ايرادي داشته باشد. با توجه به اينكه ريزش رنگ در خيابان ها مي تواند خطرات جاني و مالي را براي شهروندان به همراه داشته باشد، بنابراين بايد در خريد رنگ ترافيكي نهايت دقت را به خرج دهيد تا ايراد و ايراد نداشته باشد. خريد رنگ جاده در فروشگاه هاي معتبر و تخصصي كه آن را با كيفيت بالا به شما تحويل مي دهند ضروري است. البته لازم به ذكر است كه ايراداتي مانند قيمت بالا و سختي انتخاب تركيب براي اين رنگ ها بايد تعريف شود كه با انتخاب متخصص و فروشگاه مناسب مي توان اين ايرادات را برطرف كرد.

معرفي رنگ هاي سيگنال
در برخي منابع دسته بندي بر اساس رنگ وجود دارد و در برخي منابع نيز بر اساس ظاهر و شرايط استفاده از اين رنگ ها دسته بندي هاي متفاوتي را مشاهده مي كنيم. اما به طور كلي، رايج ترين طبقه بندي براي رنگ ترافيك اين است:

رنگ ترافيكي سرد كه در هواي بسيار سرد قابل استفاده است.
يك رنگ سيگنال گرم كه براي استفاده بايد در دماي بالا باشد. زماني كه آسفالت داغ است، كاربرد اين رنگ مشخص مي شود.
همچنين رنگ هاي چند جزئي را مي توان يكي ديگر از مقوله هاي محبوب براي رنگ هاي سيگنال در نظر گرفت. اين رنگ ها بر پايه رزين هاي اكريليك ترموست توليد مي شوند و مي توان از آنها براي روكش كردن مكان هاي مختلف در خيابان هاي شهر استفاده كرد. رنگ هاي سيگنال چند جزئي نيز به دسته هاي مختلفي مانند اكريليك، پلي اورتان و غيره تقسيم مي شوند كه ويژگي هاي آنها در برخي از مقالات با يكديگر متفاوت است.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
زمان : ۰۹:۴۹:۱۴
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی