sanat

 
 
نمايندگي سوني در تهران
| نظرات (0)

بدون صحبت در مورد سوني نمي توان در مورد بهترين و با كيفيت ترين تجهيزات صوتي و تصويري دنيا صحبت كرد. برندي كه امروزه مي توان آن را بهترين توليد كننده تجهيزات سمعي و بصري در جهان دانست. كيفيت توليد صوتي و تصويري اين برند خوشنام ژاپني در بالاترين سطح دنيا قرار دارد و محصولات آن از بادوام ترين و بهترين ها هستند. موضوعي كه وي را به عنوان نمايندگي سوني در تهران به ويژه نماينده رسمي تلويزيون سوني اورجينال ژاپن در تهران برانگيخت اين است كه از كيفيت محصولات خود به مشتريان خود اطمينان داشته باشد و نگران كارآمدي، كيفيت و اصالت آنها نباشد.

مركز خريد تلويزيون در جمهوري تهران | فروش اقساطي روي لينك كليك كنيد.
https://sony-co.com/showpost/66/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%7C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C


با هدف ارائه محصولات صوتي و تصويري برند سوني، فعاليت خود را به عنوان نماينده محصولات صوتي و تصويري سوني در تهران و ايران آغاز كرد و اميدوار است بتواند توجه و وفاداري مشتريان علاقمند به اين برند را جلب كند. سوني با ارائه محصولات با كيفيت و بادوام سوني.
محصولات ارائه شده در سايت كه به عنوان نماينده رسمي سوني در ايران فعاليت مي كند در محصولات صوتي و تصويري خلاصه شده است. محصولات صوتي سوني شامل موارد زير است:

محصولات صوتي: نوارهاي صوتي و سينماي خانگي سوني، پخش كننده هاي خانگي هوشمند سوني
محصولات ويدئويي: انواع تلويزيون هاي سوني در مدل هاي تلويزيون ال اي دي سوني مانند تلويزيون هاي سوني X85J، تلويزيون هاي OLED سوني و تلويزيون هاي فول اچ دي سوني، دي وي دي پلير سوني
همه اين محصولات سوني با بهترين و بالاترين استانداردهاي طراحي و فناوري مطابقت دارند و زندگي را براي اعضاي خانواده لذت بخش تر و جذاب تر مي كنند. محصولات اورجينال ژاپني سوني از جديدترين و بهترين محصولات و سري هاي موجود در بازار ايران محسوب مي شود و ضمن ضمانت كاركرد صحيح محصول به شما مشتريان گرامي ارائه مي گردد.

خريد آنلاين و حضوري از
براي خريد محصولات سوني دو روش وجود دارد، يا مي توانيد محصولات اين برند خوش نام ژاپني را به صورت آنلاين سفارش دهيد و يا با مراجعه حضوري به فروشگاه خريد خود را انجام دهيد.
در هر دو صورت مشاوران و كارشناسان بازرگاني شما را راهنمايي و در تمامي مراحل خريد همراهي كرده و در تمامي زمينه ها به شما مشاوره مي دهند. توصيه مي كنيم پس از مشورت با اين كارشناسان خريد خود را انجام دهيد زيرا در اين صورت با اطمينان و آسودگي خاطر بهترين انتخاب را خواهيد داشت.
كارشناسان نمايندگي رسمي سوني در تهران و ايران به تمامي سوالات شما پاسخ مي دهند و ابهامات شما را در زمان خريد كاملا برطرف مي كنند.

خدمات ويژه
علاوه بر مشاوره خريد، براي افزايش رضايت و آسايش مشتريان خود، خدمات خاصي را در نظر گرفته است كه از جمله آنها مي توان به:
تست پيكسل، تست تصوير و تست زمان: هنگام خريد تلويزيون هاي سوني، سه تست پيكسل، تصوير و زمان براي محصول خريداري شده شما انجام مي شود تا بتوانيد تلويزيون خود را با خود به خانه ببريد. كاملا امن
بيمه محصول رايگان تا درب محل: هر كالايي كه خريداري مي كنيد از لحظه خريد تا رسيدن به محل مورد نظر شما در برابر هر نوع حادثه احتمالي بيمه مي شود.

گارانتي 18 ماهه: تمامي محصولات صوتي و تصويري سوني و كنسول هاي بازي با 18 ماه گارانتي به فروش مي رسد.
23 ماه خدمات پس از فروش: با خريد محصولات سوني مي توانيد از 23 ماه خدمات پس از فروش اين شركت بهره مند شويد.
نصب رايگان: محصولات خريداري شده از آنها به صورت رايگان در محل مورد نظر شما نصب مي شوند.
ضمانت تعويض 48 ساعته: در صورت بروز مشكل در اين محصولات در 48 ساعت اول پس از نصب محصولات در منزل يا هر كجا كه مايل باشيد، امكان تعويض كالا وجود دارد.
امكان پرداخت در محل: اين امكان را براي شما فراهم كرده است كه پس از دريافت كالا و اطمينان از صحت آنها، پرداخت خود را انجام دهيد.

گارانتي اصالت كالا: تمامي محصولات موجود در نمايندگي رسمي سوني در تهران و ايران با گارانتي اصالت محصول به فروش مي رسد. كد همه اين محصولات را مي توانيد در وب سايت رسمي برند سوني پيدا كنيد و اصالت آنها را تاييد مي كند.

محصولات سوني كجا هستند؟
سوني كه دفتر مركزي آن در ژاپن قرار دارد، تصميم گرفته است به منظور كاهش هزينه ها، فرآيند توليد برخي از محصولات خود را به كشورهاي صنعتي ديگر منتقل كند. به همين دليل امروزه برخي از محصولات سوني با قطعات ژاپني ساخته و در مالزي مونتاژ مي شوند. اين مونتاژ زير نظر شركت اصلي سوني انجام مي شود و محصولات آن از همان كيفيت و تكنولوژي هاي سطح بالاي ژاپني برخوردار است. تمامي محصولات نيز با قطعات ساخته شده توليد مي شوند. ساخت ژاپن و مونتاژ در مالزي و داراي تاييديه شركت اصلي ژاپني مي باشد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
زمان : ۰۶:۳۶:۱۱
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی