sanat

 
 
وكيل مهريه
| نظرات (0)

 

وكيل مهريه وكيل پايه يك دادگستري است كه دانش و تجربه كافي در زمينه خانواده و پرونده هاي مهريه دارد. اهميت پرونده هاي مهريه به دليل ارزش مالي آن است و عمدتاً به عنوان يك دعوي مالي به آن نگاه مي شود.
وكيل جهيزيه بايد از جزئيات فراوان پرونده هاي خانوادگي و مالي آگاهي كامل داشته باشد و دائماً به وكالت مهريه مشغول باشد و وكلايي كه فعاليت مستمر و خاصي در اين زمينه نداشته اند گزينه مناسبي نيستند.
چرا كه قوانين پيچيده اي كه در زمينه ضبط دارايي و مهريه وجود دارد روزانه به روز مي شود و اين نياز به وكيل مهريه دارد كه روند اين پرونده ها را بشناسد و بتواند در عرض چند روز حكم توقيف دارايي را دريافت كند.
پيشنهاد مي كنيم قبل از عقد قرارداد با وكيل مهريه با چند وكيل مشورت كنيد تا تصميم بهتري بگيريد.

وكيل مهريه در تهران اينجا كليك كنيد.


اگر ساكن تهران هستيد و مي خواهيد پرونده مهريه خود را در تهران پيگيري كنيد بايد با وكيل مهريه در تهران كه در دادگاه هاي تهران كار مي كند تماس بگيريد.
زيرا روال اداري و قضايي هر شهرستان تا حدودي با شهر ديگري متفاوت است و وكيل مهريه در تهران به دليل حجم بالاي مراجعات به مراجع قضايي و اجراي ثبت احوال در تهران، آشنايي بيشتري با رويه قضايي و اداري دارد. زندگي در تهران و سهولت در سفر ممكن است طرفداران بهتري نسبت به وكلاي ساكن شهرستان داشته باشد.
ما در گروه حقوقي معيد مي توانيم با استفاده از جديدترين سامانه هاي رهگيري و پشتيباني وكلا و موكلين در كمترين زمان ممكن وارد پرونده مهريه شما شده و در كمترين زمان ممكن پرونده را تكميل كنيم.


وكيل چك صيادي در تهران اينجا كليك كنيد.

بهترين روش براي گرفتن مهريه
در سال هاي اخير تقاضاي مهريه به صورت همزمان از سوي دادگاه و نيروي انتظامي پذيرفته شده است. اما مدتي است كه زنان بايد فقط از طريق خدمات ثبت نام براي دريافت مهريه اقدام كنند.
روال كار به اين صورت است كه خانم به همراه سند ازدواج و مدارك هويتي خود به اداره ثبت احوال كه سند ازدواج در آنجا ثبت شده است مراجعه مي كند و نامه اي از اداره ثبت احوال براي خدمت ثبت مي گيرد.
سپس با در دست داشتن سند ازدواج، شناسنامه، شناسنامه و نامه احوال به واحد اجراي احكام كه گروهي از سازمان ثبت اسناد است مراجعه و بر اساس درخواست وصول جهيزيه را دارند. از سند ازدواج
مأموريت اجراي ثبت پس از استعلام اموال منقول و غيرمنقول مرد، اموال مرد را تا ميزان مهريه زن توقيف مي كند. نام مرد و خريد و فروش سفته اي بدون ثبت در سامانه احوال مشمول اين بررسي ها نمي باشد.
بنابراين براي مطالبه و وصول مهريه نيازي به مراجعه به دادگاه نيست و بايد به نمايندگي از اجراي احكام ثبت نام اقدام نماييد.

مدارك مورد نياز براي اجراي نقطه
مدارك لازم براي اجراي مهريه شامل كارت ملي، شناسنامه، سند ازدواج و نامه از اداره ثبت است.
براي ثبت نام و همچنين ساير مدارك، زن يا وكيل او بايد به دفترخانه اي كه عقدنامه در آن ثبت شده است مراجعه كرده و نامه را از اداره ثبت دريافت كند.

كارت ملي مشتري
كارت شناسايي مشتري
سند ازدواج (يا كپي آن)
نامه از سردفتر محل صدور قرارداد (امكان دريافت آن از وكيل)
عضويت در سامانه ثنا



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
زمان : ۱۲:۴۵:۵۷
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی