sanat

 
 
وكيل بانكي متخصص و حرفه اي در تهران
| نظرات (0)

 

 انتخاب وكيل امور بانكي در تهران از بين وكلاي تهران براي رسيدگي به دعاوي بانكي ممكن است كار آساني به نظر برسد. اما به ياد داشته باشيد كه انتخاب يك وكيل خوب بانكي بسيار مهم است و گرفتن حق و برنده شدن در پرونده هاي مربوط به امور بانكي بسيار مهم است. 
ما در گروه حقوقي معيد در كليه دعاوي بانكي عليه بانك‌هاي خاص در خصوص زياده‌روي غيرقانوني، در پيگيري دعاوي و شكايت از بانك‌ها از طريق نهادهاي نظارتي، در دفاع از حقوق افراد در مقابل بانك‌ها و مراجع ثبتي. از طريق سازمان بازرسي كل كشور، ديوان محاسبات كشور و بانك مركزي.

براي مشاوره گرفتن در مورد وكيل بانكي در تهران اينجا كليك كنيد.

وظايف وكيل بانكي چيست؟
وكيل بانك كسي است كه با انواع دعاوي بانكي آشنا بوده و تجربه كافي براي دفاع از پرونده هاي حقوقي مرتبط در دادگاه را دارد. فراموش نكنيد كه دعاوي بانكي جزو تخصصي ترين دعاوي حقوقي است و وكيل بانكي بايد در اين زمينه تخصص خاصي داشته باشد. يكي از ويژگي هاي وكيل انتخاب شده اين است كه بايد اطلاعات كاملي از قوانين و مقررات بانكي و سياست هاي نظارتي بانك مركزي داشته باشد.

وكيل بانكي چيست؟
امروزه بانك ها از جمله نهادهاي مهم اقتصادي كشور هستند كه نقش بسيار مهمي در گردش پول و ثروت در جامعه دارند. وظيفه بانك ها ساماندهي و جهت دهي دريافت ها و پرداخت هاي جامعه است و منشا رونق بازار و رونق اقتصاد هستند. قوانين مربوط به معاملات بانكي و دريافت ها و پرداخت هاي اين مركز اقتصادي جامعه باعث پيدايش شعبه تخصصي حقوقي وكيل بانك شد. وكيل دعاوي بانكي در دسته وكيل تجاري قرار مي گيرد كه براي طرح دعوي در اين زمينه به تخصص و تجربه كافي نياز دارد. يك وكيل دعاوي بانكي خوب بايد تمام پيچيدگي هاي قوانين و مقررات بانكي را بداند و بتواند حقوق بانك را در دادگاه يا غير دادگاه پيگيري كند و همچنين به دعاوي فردي از بانك پاسخ دهد.

براي كسب اطلاعات در مورد حقوق شركت هاي تجاري روي لينك كليك كنيد.

https://moeidgroup.com/article-detail/22/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C

 


چرا بهترين وكيل بانكي در تهران است؟
با توجه به اينكه قراردادهاي بانكي مبتني بر مقررات پراكنده اي مانند قوانين اساسي مانند بانكداري بدون ربا و مقررات آن، بخشنامه هاي صادره از سوي بانك مركزي و ساير مراجع است و با شناخت مشكلاتي كه ممكن است در اين نوع قراردادها ايجاد شود. در صورت وجود نياز به دانش خاصي از اين قوانين دارد پس قبل از عقد اين گونه قراردادها حتما از مشاوره بهترين وكيل بانكي در تهران استفاده كنيد.


انواع اصلي وام بانكي

دعاوي مربوط به اختلاف در محاسبه سود و جريمه و بدهي بانك و اشخاص
دعاوي مربوط به عقود تضامني مانند ابطال عقود مشاركت مدني و مضاربه
دادرسي مربوط به ابطال دستورات بانكي صادره توسط واحد ثبت يا واحد اجراي احكام
دعاوي مربوط به موسسات اعتباري
مطالبات مربوط به ساير قراردادهاي بانكي مانند فروش اقساطي
دعاوي مربوط به ابطال ضمانت نامه بانكي
دعاوي مربوط به موسسات بانك مركزي غيرمجاز
دعاوي مربوط به اعتبار اسنادي
دعاوي مربوط به قراردادهاي تمديد يا تمديد يا قراردادهاي تبديل شده به انواع ديگر قراردادها.

 

انواع قراردادهاي بانكي
بهترين وكيل دعاوي بانكي بايد اطلاعات كافي در مورد قراردادهاي مختلف بانكي داشته باشد. انواع قراردادهاي بانكي عبارتند از:
قرارداد مشاركت در ساخت
عقد بانكي در قالب عقد جعاله و مضاربه
قرارداد رهن بانكي، رهن اموال غيرمنقول و منقول در ازاي دريافت وام بانكي
قرارداد اجاره با شرط مالكيت در زمينه هاي صنعت، معدن، كشاورزي و ساختمان بانكي
قرارداد وام براي وام از قبيل ازدواج، كمك هزينه درمان، كمك هزينه تحصيلي و تعمير و تهيه مسكن
قرارداد خريد تجهيزات بانكي
قرارداد كار براي كارمندان بانك به صورت رسمي يا پيماني



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
زمان : ۰۹:۱۸:۰۰
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی