sanat

 
 
سراميك ۸۰ در ۸۰
| نظرات (0)

اگر كمي به گذشته فكر كنيد، كاشي‌هاي قديمي با الگوهاي سايه‌هاي روشن و گل‌هاي تكراري و كاشي‌هاي 30×30 يا آجرهاي كوچك را به ياد مي‌آوريد. محدوديت هاي توليد اجازه نوآوري بيشتري را نمي داد. چاپ روتاري وجود نداشت و امكان ايجاد طرح هاي منحصر به فرد و زيبا وجود نداشت، اما اكنون هر طرحي كه بخواهيد در اندازه هاي مختلف در كاشي فروشي ها پيدا مي شود.

يكي از دستاوردهاي بزرگ صنعت كاشي توليد سايزهاي بزرگ بوده است. در بين اين اندازه ها، سايز محبوب براي كف سالن 80*80 است كه با استقبال خوبي مواجه شده است. فضا را تداعي مي كند. براي خريد سراميك 80در80 ميتوانيد به لينك زير مراجعه كنيد.

https://soperceram.ir/product-category/ceramic/%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%85%db%8c%da%a9-8080/

اين برش در انواع سنگ هاي طبيعي مانند كلكته، دهبيد و تراورتن ارائه مي شود كه با حفظ طرح زيباي سنگ، از ايرادات معمول سنگ از جمله سنگيني و تغيير رنگ و ضايعات و رگه هاي غيرمعمول اشاره اي نشده است. بسيار ارزان تر است . براي خريد سراميك روناس به فروشگاه سوپرسرام مراجعه كنيد.

سراميك يك ماده جامد غيرآلي غيرفلزي است كه از تركيبات فلزي يا غيرفلزي ساخته شده و از حرارت دادن در دماي بالا و سپس سخت شدن به وجود مي آيد. به طور كلي سراميك ها مواد سخت، شكننده و مقاوم در برابر خوردگي هستند. سراميك يكي از رايج ترين مصالحي است كه براي پوشش كف داخل ساختمان استفاده مي شود. سراميك علاوه بر پوشاندن كف آن را زيباتر كرده و جلوه بي نظيري را به نمايش مي گذارد. اگر به آشپزخانه، حمام و توالت اكثر خانه ها نگاه كنيد، متوجه وجود اين مواد كاربردي خواهيد شد. سراميك ها كاشي هايي هستند كه با لعاب سراميكي پوشانده شده اند.

يكي از زيباترين فرمت هاي بزرگ براي كف اتاق نشيمن، فرمت 80x80 است. اين برش وقتي با الگوي سنگي ارائه مي‌شود، يادآور تخته‌هاي سنگي است، اما با اين تفاوت كه فاقد دو رنگ و راه راه غيرمعمول سنگ‌ها است. و از طرفي سنگيني سنگ را بر بنا تحميل نمي كند.
يكي ديگر از طرح هاي پرطرفدار در اين سايز طرح بتني است كه براي ادارات و فضاهاي تجاري بسيار مناسب است و كف را با مشخصات فني بهتر و كمي زيباتر مي پوشاند. توصيه مي شود كاشي هاي يكسو شده در پلان بتني را به صورت درز كار كنيد تا سطح كار بدون تسمه باشد. روش ديگر نصب اين نوع كاشي ها استفاده از نوارهاي رنگي با ضخامت هاي مختلف است.

مزاياي سراميك كف پرسلان 80*80 نانو كاملا صيقلي
• ضد خش و سايش • ضد لغزش • برش را بدون حلقه اصلاح كنيد
• مقاوم در برابر لكه • كيفيت عالي • لعاب منحصر به فرد مقاوم در برابر خوردگي
• مقاوم در برابر يخ زدگي • ثبات رنگ • مقاوم در برابر ضربه دما

چرا سراميك چيني حافظ طرح كلكته سايز 80*80 بخريم؟
در معماري و طراحي داخلي مصالح و روش هاي مختلفي براي پوشش خارجي ديوارها و كف ها وجود دارد.
طراحان و كاربران هنگام انتخاب هر نوع كاشي و سراميك بايد اطلاعات كافي در مورد مشخصات و ويژگي هاي خود داشته باشند. موارد زير توسط تيم فني خانه لوكس مطرح مي شود

كاربرد سراميك  80*80
كف اتاق
كف و پذيرايي
كف سرويس بهداشتي و حمام
كف آشپزخانه
كف
كف و پذيرايي
طبقه رستوران و كافه
كف بيمارستان

مشاوره در مورد سراميك چيني
انواع سراميك به دليل استحكام و مقاومت بالا در برابر تغييرات دما و رطوبت، در مقايسه با انواع كاشي بر روي ديوار و كف قابل استفاده است. اما اگر مي خواهيد از سراميك در نماي باز و بيروني استفاده كنيد، بهتر است نوع چيني آن را انتخاب كنيد. زيرا سراميك غير چيني نسبت به سراميك چيني در برابر تغييرات شديد دما و رطوبت بالا در فصول سرد سال مقاومت كمتري دارد. سراميك پرسلان به گروهي از سراميك ها اطلاق مي شود كه دماي پخت بسيار بالايي دارند، اين فرآيند باعث ايجاد حالت شيشه اي و تخلخل كم در سراميك مي شود.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
زمان : ۱۲:۲۱:۵۶
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی