sanat

 
 
مدل هاي قاب بندي ديوار
| نظرات (0)

در معماري سنتي گذشته و در معماري مدرن امروزي، هنرها و خلاقيت‌هاي بسياري خلق شده است كه نيازمند مهارت‌ها و ابزارهاي ويژه‌اي مانند قاب‌بندي ديوار، قاب‌بندي كاغذ ديواري، قاب آينه و به‌ويژه قاب روي ديوار است. هنر گچ بري، مورد استقبال معماران و طراحان و همچنين بسياري از مشتريان و خانواده ها قرار گرفته است.

مديريت
كلمه اي است كه در زمينه هاي مختلفي مانند طراحي داخلي و معماري و حتي عكاسي استفاده مي شود.اما در اين مقاله مورد اصلي قاب ديواري است كه قصد داريم اين اثر را كه يكي از خدمات اصلي اين شركت است به شما معرفي كنيم. بهترين مجموعه هنري .
پس تا پايان مقاله با ما همراه باشيد.

بهترين گچبر و بهترين گچبري در تهران و كرج روي لينك كليك كنيد.

https://gachboripersian.ir/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%DA%86%D8%A8%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%DA%86%D8%A8%D8%B1%DB%8C/


قاب يا قاب ديوار
قاب بندي و قاب بندي روي ديوار و آينه كاري جزو 50 ايده برتر دكوراسيون منزل است و به يكي از راه هاي لوكس و جذاب ساختن دكوراسيون داخلي منزل تبديل مي شود.
اندازه و سطح قاب روي ديوار با توجه به ارتفاع خانه و اتاق مورد نظر تعيين مي شود.
يعني اگر ارتفاع سقف كوتاه است بهتر است از يك قاب ساده روي ديوار با قاب عمودي با مقدار كمي روي ديوار استفاده كنيد تا جلوه اي پهن تر و زيباتر به ديوار بدهد. از اتاق
اگر ارتفاع سقف بيشتر بود، بهتر است يك قاب در بالا با ارتفاع بيشتر و يك قاب مشابه در پايين با ارتفاع كمتر طراحي كنيد، سپس از ابزار حاشيه طرح دار يا ساده به صورت افقي در طول مانند كمربند مياني استفاده كنيد. ديوار كه علاوه بر زيبايي بيشتر از آسيب ديدن ديوار در اثر برخورد مبلمان جلوگيري مي كند.
قاب گچي يكي از بهترين ايده ها در دكوراسيون داخلي است. سال هاست كه به صورت مجلل در طرح هاي مختلف خانه اجرا مي شود و تغييرات زيادي ايجاد مي كند. اين نوع گچ بري بسته به ارتفاع سقف به روش هاي مختلفي بر روي ديوار نصب مي شود. در نهايت براي لبه پاييني ديوار از قرنيز با ارتفاع مناسب استفاده مي شود.

انواع اسكلت ديواري
قاب بندي سرويسي است كه بر روي ديوار قسمت هاي مختلف خانه مانند ديوار پذيرايي، اتاق خواب و ... با سبك ها، نقش ها و طرح هاي مختلف و با توجه به سليقه و نظر مشتريان انجام مي شود. داراي 3 مدل زير
قاب ديواري كلاسيك
قاب ديواري نئوكلاسيك
قاب ديواري مدرن

قاب ديوار
ايجاد قاب بر روي ديوار اتاق نشيمن يا اتاق خواب مي تواند روشي براي زيبايي و جذابيت مورد نظر هر فردي باشد و همچنين اين قاب ها باعث مي شود ارتفاع ديوار بيشتر به نظر برسد.
مي توانيد از فريم ها به هر شكلي و براي هر قسمتي از ديوار مانند بالاي تخت يا هر جاي ديگري استفاده كنيد. از قاب هاي ام دي اف مستطيلي 4 تا 6 اينچي استفاده كنيد كه به صورت شبكه اي قرار مي گيرند، سپس همه با روكش با رنگ تيره مي توان قاب ها را اعم از گچي و چوبي با هر رنگ و طرح و شكلي روي ديوار در قسمت هاي مختلف ساخت. ديوار و يك تركيب منحصر به فرد ايجاد كنيد.
قاب ديواري
از اين سرويس مي توان براي دكوراسيون داخلي و زيباسازي فضاي داخلي منازل استفاده كرد زيرا داراي طرح ها و نقش هاي مختلفي است كه با هر نوع سليقه اي سازگاري كامل دارد و مي توان گفت اين سرويس براي همه مناسب است. از بهترين راهكارها براي زيباسازي فضاهاي مسكوني، اداري و تجاري در نظر گرفته شده است. اجراي كادربندي و همچنين استفاده از رنگ، نقاشي ديواري، پتينه، ورقه، كاغذ ديواري و ... و تركيب آنها طراحي و فضاي پروژه را لوكس تر مي كند. براي ايجاد يك محيط منحصر به فرد، هميشه لازم نيست و از جاده هاي شلوغ استفاده مي شود، اما راه هاي ساده اما بسيار ظريفي مانند قاب بندي وجود دارد كه مي تواند فضا را دلپذير كند. تنها چيزي كه اهميت دارد اين است كه ابعاد و اندازه اين كار بايد متناسب با اندازه ديوار و سقف باشد تا نه خيلي بزرگ و نه خيلي كوچك باشد، زيرا ممكن است بعد از مدتي خسته كننده شود، يك ديوار سرخابي زيبا. قاب براي اتاق خواب دخترانه مناسب است. در دنياي دختران، همه عناصر تزئيني بايد زيبا و ظريف باشند. مثل اين ديوار تزئيني پر از حس دخترانه!

كاربردهاي قاب ديوار عبارتند از:
ديوار پذيرايي و ناهارخوري و هال را قاب كنيد
قاب بندي فضاهاي مسكوني
قاب بندي ديوار نمايشگاه
قاب بندي ديوارهاي فضاهاي اداري و تجاري
ديوارهاي سالن را قاب كنيد
ديوار مغازه ها و بوتيك ها را قاب كنيد
قاب ديواري چوبي
همانطور كه گفته شد قاب بندي ديوار داراي سبك ها، طرح ها، نقش ها و رنگ هاي مختلفي است كه يكي از آنها قاب بندي روي ديوار با چوب است كه عموما براي خانه هايي با دكوراسيون داخلي كلاسيك استفاده مي شود كه بسيار شيك و مجلل است. شرق.
قاب ديوار با گچ
در كنار موارد ذكر شده، يكي ديگر از سبك و مدل قاب بندي، قاب بندي روي ديوار با گچ است كه براي خانه هايي با سبك دكوراسيون مدرن يا ساده استفاده مي شود كه زيبايي خاصي دارد. رنگهاي متفاوت.
اطراف ديوار پشت تلويزيون
يكي از حوزه هاي كانوني مهمي كه مي توانيد براي قاب بندي ديوار خانه در نظر بگيريد. ديوار پشت تلويزيون است. كدام تلويزيون را مي خواهيد به ديوار نصب كنيد؟ چه ميز تلويزيوني داريد؟ انواع طرح هاي قاب مدرن هنر برتر با رنگ هاي جذاب ديوار اتاق تلويزيون شما را مدرن و شيك جلوه مي دهد.
قاب گچي روي ديوار
قاب گچي روي ديوار هم براي پذيرايي و هم براي اتاق خواب كاربرد دارد كه از مهم ترين مدل هاي آن مي توان به موارد زير اشاره كرد:

يك رديف
مستطيل هاي جدا
مستطيل هاي متجانس
مستطيل هاي بسته
يك قاب روي ديوار ايجاد كنيد
قاب بندي يك راه عالي براي افزودن بافت و جذابيت به اتاق بدون افزودن رنگ هايي است كه دوست نداريد. قاب هاي عمودي در اين فضا به بزرگتر نشان دادن فضا كمك مي كند. با اشكال بازي كنيد. مي توانيد ديوارهاي قاب بندي شده را با توجه به فضا و كار خود و متناسب با اتاق خود طراحي كنيد.
ماهرانه عمل كن! با استفاده از قاب هاي MDF مستطيلي 4 تا 6 اينچي كه به صورت شبكه اي قرار گرفته اند، جذابيت معماري را به يك ديوار ساده اضافه كنيد، سپس همه چيز را به رنگ تيره بپوشانيد. يك ديوار قاب چوبي در يك سالن مجلل. معمولا از قاب هاي چوبي براق تيره براي غني سازي و تزئين طراحي داخلي استفاده مي شود. رنگ هاي گرم، ديوارهاي چوبي و صندلي هاي راحتي چرمي تركيبي منحصر به فرد را ايجاد مي كنند. پروفيل هاي اين هنر معمولا از پلاستيك ساخته مي شوند. از پلي اورتان يا پلي استايرن ساخته شده است و همه اينها در قيمت و كيفيت كار تاثير دارد. اسكلت ديواري علاوه بر تاثير بسيار زيادي بر زيبايي و ظاهر محل مورد نظر، اكثر عيوب، مشكلات و آسيب ها را نيز از روي ديوار برطرف مي كند. اين يك تكنيك كامل براي هدايت نظرات از يك جهت خاص و تمركز بر روي يك نقطه خاص است. براي اين كار از چند قاب استفاده كنيد و آن ها را با رنگ هاي متضاد رنگ آميزي كنيد يا با كاغذ ديواري هاي طرح دار مختلف تزئين كنيد.
قاب ديواري مدرن
در اين سبك از كادربندي بيشتر از خطوط مستقيم و مستقيم استفاده مي شود. استفاده از گل تاجي و گل كانجي مفيد نيست. در واقع قاب ها به سادگي و بدون گل مونتاژ مي شوند. اين مدل قاب در عين سادگي زيبايي دلپذيرتري دارد.
قاب بندي ديوارها يا ستون هاي مدرن يكي از سبك هاي پرطرفدار و پرطرفدار در اين زمينه است كه امروزه به خوبي شناخته شده است و بسياري از افراد علاوه بر تغيير دكوراسيون داخلي منازل خود از اين خدمات استفاده مي كنند. در پذيرايي هاي مدرن مي توانيد از قاب هاي زيبا استفاده كنيد و از يك قاب ساده استفاده كنيد كه محيط اطراف آن تنها با ردي از قاب تزئين شده است. البته اگر نوع طراحي قاب ساده باشد، قاب هاي چند رديفه نيز براي طراحي خانه هاي مدرن ايده آل هستند.
قاب ديواري كلاسيك
در گذشته اي نه چندان دور كه اكثر خانه ها داراي دكور كلاسيك بودند، از خدمات قاب بندي ديوار يا ستون كلاسيك استفاده مي كردند، البته امروزه نيز افراد و خانه هاي كلاسيك كم نيستند كه به دنبال چنين خدماتي هستند اما حرفه اي تر از مجموعه ما آماده است. فراهم كردن. خدمات تخصصي در اين زمينه وجود دارد. اما هر چه طرح قاب ها گلدارتر باشد، بيشتر به سمت سمت كلاسيك كشيده مي شود. در اين سبك از گل هاي درشت و كوچك به عنوان گل اكليلي در قسمت بالايي قاب و يا به عنوان گل كانجي در 4 گوشه قاب استفاده مي شود.
براي كلاسيك كردن ديوار، بايد:
از رنگ طلايي استفاده كنيد.
از سفيدهاي دقيق استفاده كنيد.
به قراردادهاي مبلمان خود توجه كنيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
زمان : ۰۴:۴۹:۲۶
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی