sanat

 
 
محلول خانگي تميز كننده مبل
| نظرات (0)

 

بهترين محصولات شوينده مبل هميشه موادي هستند كه به مبل شما آسيبي نرسانند، چه مبل پارچه اي باشد و چه مبل هاي چرمي و چوبي. عاقلانه ترين اقدام در خريد مواد شوينده مبل بايد بر اساس كيفيت آن و اصالت كارخانه سازنده آن باشد.

بهترين متخصصان مبل شويي منطقه نارمك كليه خدمات مبل نظافتي را براي نظافت مبل در منزل با لوازم تخصصي و مدرن ترين تجهيزات مبل شويي در نارمك ارائه مي دهند.

بنابراين زماني كه قصد خريد محصولات شوينده مبلمان را داريد، بهتر است به كيفيت آن توجه كنيد و اگر قرار است مبل خود را به يك مبل شوي بسپاريد، بايد به اين نكته نيز توجه داشته باشيد كه مبل شوينده حتما بايد استفاده كنيد. محصولات تميزكننده مبلمان با كيفيت و استاندارد.

چگونه محصولات تميز كننده مبلمان را انتخاب كنيم؟

پاسخ به اين سوال بسيار مهم است زيرا مستقيماً بر نتيجه كار ما تأثير مي گذارد. هر چه از محصولات تميزكننده مبلمان با كيفيت تري استفاده كنيم، عمر مبلمان ما بيشتر مي شود و آسيب بيشتري به پارچه هاي حساس مبل وارد مي شود. انتخاب يك شوينده مبل خانگي كه هم طبيعي باشد و هم خاصيت تميز كنندگي بالايي داشته باشد كار سختي به نظر نمي رسد. ميتوانيد شستشوي مبل ها را به مبلشويي در شمال تهران كه از روند نظافت انان اطمينان داريد مانند شركت خدماتي مهرگان بسپاريد

از چه مواد شوينده اي براي مبل استفاده كنيم؟

وقتي از بهترين شوينده مبل و فرش صحبت مي كنيم، ناخودآگاه توجهمان به مواد شيميايي جلب مي شود، اما در برخي موارد بايد از شوينده هاي طبيعي استفاده كرد. به اين نكته توجه كنيد كه بهترين شامپو مبل هميشه از مواد طبيعي تهيه مي شود زيرا در صورت استفاده صحيح هيچ آسيبي به مبل هاي شما وارد نمي شود.

محلول تميز كردن مبل خانگي

امروزه توصيه هاي زيادي براي نظافت مبل ها وجود دارد كه گاهي اوقات مي تواند براي مبل هاي منزل شما بسيار مضر باشد، به همين دليل ما به شما مواد بسيار موثري را براي نظافت مبل در منزل پيشنهاد مي كنيم كه از جمله آنها بيشتر مواد طبيعي هستند و در دسترس شما هستند. اگر از شما پرسيده شد كه براي شستن مبل از چه موادي استفاده كنيد؟ اين قسمت از مقاله مايع شوينده مبل منزل ما در مبلشويي مهرگان را از دست ندهيد.

 

صابون مايع در شستشوي مبل

يكي از بهترين روش هاي شستشوي مبل در منزل، استفاده از مخلوط آب و صابون مايع است. براي استفاده از اين محصول، آن را روي نقاط لكه دار يا كثيف بريزيد. تميز كردن مبل پارچه اي با صابون بسيار آسان است و به راحتي مي توان آن را به تنهايي انجام داد.

 

مبل را با نمك بشوييد

اگر لكه جديدي روي مبل شما ايجاد شده و از چربي تشكيل شده است، به راحتي با نمك خشك پاك مي شود. البته لكه هاي قديمي به سختي پاك مي شوند.

 

وقتي نوشابه روي مبل شما مي ريزد، بايد با ريختن مقداري نمك و استفاده از اسفنج آن را تميز كنيد.

 

مبل را با الكل سفيد تميز كنيد

اگر رنگ يا جوهر روي مبل شما ريخته است، مي توانيد آن را با يك پارچه آغشته به الكل سفيد تميز كنيد. البته در اين روش به متريال مبل دقت كنيد. براي اطمينان، مي توانيد ابتدا كمي پشت مبل يا جايي دور از ديد را امتحان كنيد.

 

مبل را با تركيب الكل و نمك بشوييد

اين محلول در از بين بردن چربي بسيار موثر است و مي توانيد پس از انجام آزمايش به روش ذكر شده از آن استفاده كنيد. براي اين كار از پارچه اي مناسب با متريال مبل خود آغشته به اين تركيب استفاده كنيد.

 

مبل را با پودر بچه تميز كنيد

از پودر بچه مي توان براي از بين بردن لكه هاي چربي و رنگ استفاده كرد. اين پودر در مدت كوتاهي لكه ها را از بين مي برد.

 

مبل را با محلول نشاسته در آب بشوييد

براي تميز كردن برخي لكه ها مانند لكه هاي خون، بهترين روش محلول نشاسته در آب است. براي استفاده مي توانيد محلول را روي لكه بريزيد و پس از خشك شدن آن را بتراشيد و مبل را تميز كنيد.

 

براي شستن مبل از سركه يا تركيب آن با آب استفاده كنيد

براي برخي از انواع لكه ها، مانند لكه چاي و ساير مواد مشابه، مي توانيد از حوله آغشته به سركه استفاده كنيد و اين كار را تا زماني كه لكه كاملا از بين برود، ادامه دهيد.

 

استفاده از شير براي تميز كردن مبل

لكه هاي جوهر و رنگ را مي توان با شير پاك كرد. فقط كمي شير روي لكه بريزيد و بعد از چند دقيقه پاك كنيد. خود لكه شير را نيز مي توان با استفاده از روش هاي مناسب از بين برد.

شامپو و مواد شوينده براي شستشوي مبل

در بازار مي توانيد مواد زيادي با اين نام ها پيدا كنيد كه هر كدام روش مصرف خاص خود را دارند. هنگام تهيه اين اقلام حتما از مكان هاي مطمئن استفاده كنيد و روش استفاده از اين مواد را قبل از استفاده كامل مطالعه كنيد.

هميشه سعي كنيد هنگام انتخاب اين موارد از متخصصي كه اطلاعات كافي در مورد مواد شيميايي شوينده دارد بپرسيد.

 

مواد شوينده مبل پارچه اي

بهترين راه براي تميز كردن مبل هاي پارچه اي استفاده از بخارشوي با مواد شوينده رقيق شده است.

 

براي اين منظور مي توانيد مواد شوينده مبل را به نسبت مساوي با آب رقيق كرده و در مخزن بخار بريزيد و براي تميز كردن مبل ها استفاده كنيد.

شامپو كاناپه خانگي بهترين مايع براي شستن مبل ها است

اگر همچنان به دنبال شامپويي براي شستن مبلمان خود هستيد، بهترين شامپويي كه مي توانيد در خانه تهيه كنيد، استفاده از محلول آب با صابون مايع است. اما مراقب باشيد كه از مقدار بسيار كمي صابون مايع استفاده كنيد.

چگونه بهترين شوينده مبل را بخريم

مهمترين نكاتي كه در هنگام خريد بهترين شوينده براي شستشوي مبل بايد به آن توجه كنيد اين است كه روي هر محصول شوينده مبل، كارايي آن، نوع مبل شما و روش استفاده ذكر شده است. و صد البته در زمان ما كه همه چيز گرونتر مي شود به قيمت آن توجه كنيد.

 

در اين شرايط عمر مبل شما مهمترين موضوعي است كه بايد به آن توجه كنيد و مراقب باشيد خداي ناكرده شامپوي تقلبي براي شستن مبل نخريد.

 

 

اگر جنس مبل خود را به طور دقيق نمي دانيد، از مواد حاوي تينر يا الكل يا پاك كننده هاي قوي استفاده نكنيد. زيرا در اكثر موارد چنين موادي رنگ اصلي مبل شما را از بين مي برد و در واقع شما مبل خود را از بين مي بريد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : faramarz
تاریخ : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
زمان : ۰۳:۰۱:۴۴
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی